Наша чудова трійка пила чай та про щось розмовляли до будинку хтось увійшов,це був вітчим Дазая—Морі Огай
Після того як він роззувся то відразу пішов на кухню почувши кроки Дазай відразу опустив погляд двоє з цієї трійки не зрозуміли чому їх друг так зробив.Чоловік тихо підійшов до Сьорі та Сигми і поставив свої руки на їхні плечі та голосно:–Що чайок п'ємо?!–ті аж підстрибнули Сьорі трохи чашку з чаєм не вилила на себе яку вона тримала в руках–Що ж ви так боїтеся? Дазай у тебе такі лякливі друзі–той лише відповів коротке 《ага》 не піднімаючи погляду.
Сигма обернувся щоб побачити хто це:
–Це ви, а я вже подумав що...–домовити йому не дали
–Дазай,чому ти дивишся вниз підніми погляд?–шатен мовчав, що явно не подобалося Огаю.Це було видно по його обличчю—чим довше мовчав Дазай тим зліше ставав темноволосий чоловік—Ну що ти мовчиш,скажи хоч щось?
–А що мені казати?!–Дазай підняв погляд на Морі і той був ошоломлений на нього дивилися втомлені червоні очі
–Ти що не спав кілька днів?!
–Ну як бачиш.–Дазай говорив з якоюсь не навистю
–Я думаю твоїм гостям потрібно додому–спокійно сказав чоловік
–Що,але..–Сигма щось хотів сказати, але рот йому закрила дівчина вона наблизилася до його вуха і сказала:《Краще мовчи,якщо не хочеш проблем》хлопець після слів дівчини мовчав
–Ви можете йти–все також спокійно сказав але він ще помахав їм рукою аля "йдіть від сюди доки я добрий" або щось таке ті тільки мовчки встали і підійшли до Дазая, який сидів за іншою стороною столу і обійняли.Сигма ще шипнув шатену на вухо:《Все буде добре, пізніше напишеш нам,ок? 》Дазай лише кивнув і ті пішли.
–Вони пішли,тому ви молодий чоловік ідіть у кімнату і щоб я більше не бачив тебе з червоними очима
–Ти мені не батько, щоб командувати мною–крикнувши Дазай і швидко побіг на другий поверх до своєї кімнати.
–Я хочу як краще для тебе–почувався голос з низу, але Дазай здається не почував його
***
Вже будучи у своїй кімнаті хлопець замкнув двері на ключ , він не любив коли хтось входить до неї без дозволу або без стуку.Ще два роки тому Дазай навіть не думав про те, щоб закривати двері на ключ тому,що його батьки розуміли, що це його особистий простір і т.д. і незаходили в його кімнату без дозволу,а то хто знає чим там займається підліток,але з появою Морі Дазай вже повинен закривати свої двері на ключ тому,що чоловік хотів зблизитися з хлопчиком дізнатися його краще чоловік хотів стати йому другим батьком, що шатену явно не подобалося тому він почав зачиняти двері Фукудзава ніяк на це не відреагував,а от Морі розтроївся так як нічого поганого не хотів.Він лише хотів стати йому таким батьком яким не зміг стати для своїх дітей при першому шлюбі.Старший брат Дазая нейтрально ставився до Морі, вони були не особливо близькими, але вжитися могли.Так, у Дазая є старший брат Рампо, він живе зі своїм хлопцем але іноді Едогава зі своїм хлопцем приїжджають до Фукудзави.Морі впринципі і не намагався стати Рампо справжнім батьком, бо той уже дорослий ну і в принципі вони тільки пару разів бачилися і взаємини у них хороші, а ось з Дазаєм вони живуть під одним дахом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На все готовий
Fiksi PenggemarДазай звичайний 15-річний школяр,який закохався у 22-річного стрімера-Накахару Чую.Вони мешкають в одному місті.У Дазая є друг-Сігма який закоханий в нього але він знає що це невзаємно.Також у Дазая є подруга, яка запропонує йому стати теж стрімером...