İyi okumalar...☆KÜFÜR VE ARGO KELİMELER İÇEREN BİR BÖLÜMDÜR.☆
♤YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR. ŞİMDİDEN KUSURA BAKMAYIN.♤
𝐇𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧ı𝐧 𝐛𝐢𝐫 𝐢𝐡𝐭𝐢𝐲𝐚𝐜ı 𝐯𝐚𝐫𝐝ı𝐫,𝐭ı𝐩𝐤ı 𝐤üçü𝐤 𝐛𝐞𝐝𝐞𝐧𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐛ü𝐲ü𝐤 𝐛𝐞𝐝𝐞𝐧𝐥𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐥𝐚𝐧 𝐢𝐡𝐭𝐢𝐲𝐚𝐜ı 𝐠𝐢𝐛𝐢...
GÜLİZAR HANIM
Duyduğum isimle biraz düşündüm ve ağabeyime döndüm.
Gülizar hanım:Kaç yaşında dedin ağabey?
Cihan ağa:on yedi...
On yedi dediğinde bu sefer gerçekten şaşırmıştım ve bu yaş konusu bizim işi biraz daha tökezlerdi.Çünkü gündüzle aralarında gerçekten koca bir "yaş farkı" vardı.lakin görmek istiyordum ben bu kızı.
Gülizar hanım:ağabey kız küçük ama ben kızı görmek isterim.
Cihan ağa:Eminsen değil?
Diye sordu ağabeyim endişeyle.
Gülizar hanım:Eminim ağabey ne edeyim başka yol mu vardır?.
Diyerek dert yandım.
Cihan ağa:Eyi o halde ben Mahsun ağa ile konuşur sana da haber ederim .
Gülizar hanım:Allah razı olsun ağabey.
Dedim ve ağabeyim ile vedalaşıp onu yolcu ettim.çok merak ediyordum kızı ama yaşından dolayı da endişeli idim. İçeri geçip anama herşeyi anlatmaya başladım.
GÜNDÜZ AĞA
Şirkete gider gitmez Yusuf'a baktım. Tamda tahmin ettiğim gibi bir bok yapmıyor telefon karıştırıyordu. Ona özel odası bile vardı şirkette keşke bi de bi işin ucundan tutsaydı.diye düşünürken hızlı adımlarla onun odasına varmıştım. Camdan odada neler yaptığı gayet açık görünüyordu evvela ona bu odayı verme sebebim de bi yöne buydu. Sertçe kapıyı açtığımda bir anda ayaklarını uzattığı masadan çekti ve hızla ayağa kalktı.o kalkar kalkmaz sinirle konuştum.
Gündüz ağa:lan it ben seni buraya telefon karıştır diye mi gönderiyorum?
diye konuştuğumda Yusuf karşımda kıvranmaya başlamıştı bile ve konuştu en sonunda.
Yusuf:ağabey ağabeyim iki dakika aldım elime valla bak.
Dediğinde kaşlarımı iyice çatmıştım.gene kıvırıyordu tabi.bu sefer sesimin tonunu yükseltmiştim,ve konuştum.
Gündüz ağa:oğlum niye laf söz dinlemiyorsun sen. Kaç defa diyeceğim sana bir işin ucundan tut diye,eşşek başımıyım lan ben burda.
YAZAR
Artık Gündüz ağa gerçekten kızmıştı bu duruma kardeşi ne dese hep kulak ardı ediyordu şu ara. Yusuf'da bu sefer abisini gerçekten kızdırdığını anlamıştı ve mahcup bir şekilde başını önüne eğdi.abisinin son dediği kelime ile hemen kafasını kaldırdı.ve telaşla konuştu.
Yusuf:estağfurullah ağabey hiç olur öyle şey? Affına sığınayım ağabeyim kusurum vardır elbet af edesin ve bana istediğin işi yaptırasın.
Dedi Yusuf yaman bir şekilde, gündüz ağanın bu yaman konuşmayla siniri geçmişti kardeşlerine kin tutamazdı o asla.ve sakin bir şekilde konuştu bu sefer.
Gündüz ağa:he şöyle az yola gelesin Yusufcuk.
Dedi kardeşine sırıtarak.yusuf bu tabirden hiç haz etmezdi, ve yüzünü buruşturup kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒆𝒏𝒅𝒆 𝒌𝒂𝒚𝒃𝒐𝒍𝒖𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎{𝐓Ö𝐑𝐄}
Romance!☆YAŞ FARKI VAR☆! !♡ESKİ DÖNEMLERDEN BİR VUSLAT♡! ~MARDİN AŞKI~ !♧KÜFÜR VE ARGO KELİMELER İÇERİR♧! 🖤 Genç adam karşısındaki ufak bedenin boynuna koydu kafasını, titrek bir iç çekti sonra Hatun'unun vanilya kokusunu soludu. adamın karşısındaki ufak...