~11-LALE'NİN ASALETİ...

513 57 40
                                    

İyi okumalar...

☆KÜFÜR VE ARGO KELİMELER İÇEREN BİR BÖLÜMDÜR.☆

♤YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR.ŞİMDİDEN KUSURA BAKMAYIN.♤

𝐒𝐢𝐲𝐚𝐡 𝐦ı𝐲𝐝ı 𝐠𝐞𝐜𝐞𝐲𝐢 𝐳𝐢𝐟𝐢𝐫𝐢 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐧𝐥ı𝐤 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐧,
𝐘𝐨𝐤𝐬𝐚 𝐠𝐞𝐜𝐞 𝐦𝐢𝐲𝐝𝐢 𝐬𝐢𝐲𝐚𝐡𝐚 𝐞𝐧 ç𝐨𝐤 𝐲𝐚𝐤ış𝐚𝐧...

YAZAR

O akşamın ardından herkes telaşla ve heyecanla uyumuştu ki Şafak ve selim öyle miydi,onlar uyuyabilmiş miydi1?
Uyuyamamışlardı elbet. Şafak korku ve heyecan dolu düşüncelerden, selim ise kardeşine hasret ve özlem dolu düşüncelerden uyuyamamıştı...
Sabah olmuş yine herkes aynı saatinde kalkmıştı. Selim ve Mahsun ağa şirkete gitmişlerdi. Şafak ve Kezban hanım ise telaşlı bir şekilde temizlik yapıyorlar hazırlıkları tamamlamaya çalışıyorlardı.
Sonuçta çok büyük bir aşiret gelecekti bu eve, herşey dört dörtlük olmasın mıydı yani?

GÜNDÜZ AĞA

Akşam kız tarafına haber ettikten sonra içimi derin mi derin bir heyecan almıştı...
Yatma vakti geldiğinde ise herkes dağılmıştı,anam'gil sanki onlar evlenecekmiş gibi telaşlı ve heyecanlılardı. Yarın çoğu kişiye haber edilecekti halamlar, teyzemler, amcamlar, ve bütün kuzenler de gelecekti elbet. baya kalabalık bir vaziyette gidilecekti istemeye. Lakin ben ne edeceğimi bilmiyordum, bir kadın nasıl sevilir bilmiyordum ama sevmiştim işte,insan bilmediği bir şeyi sevebilir miydi ki?
Ben sevmiştim.nasıl seveceğimi bilmeden sevmiştim o güzel gözlü kızı...
Belki de o öğretirdi sevmeyi,belki de ben ona öğretirdim sevilmeyi...
O kara gözleri gördüğüm günden beri dua ettim Rabbime. Bir kez olsun şüphe etmedim duamı kabul etmeyeceğinden. Ki çok sürmemişti duymuştu duamı,sesimi ve şükürler olsun yakın zamanda o gözler olacaktı bütün manzaram...
Sabah olduğunda işe gitmek üzere hazırlanıp hızlıca karnımı doyurmuşum. Anam ve nenem ise çoktan başlamışlardı haberi vermeye tüm sülaleye.

ŞAFAK

Bütün evi silip süpürmüştük. Öyle yorulmuştu ki bedenim, nefes nefese kalmıştım kendimi koltuğun üstüne atmayı planlıyordum ama halam buna kızar diye onun oturmasını bekledim, bir süre sonra o oturdu ve bende ayakta ondan komut bekliyordum.

Kezban hanım:otur sene gız davetiye mi virelim aaa!.

Dediğinde şükürler olsun dermişçeseine derin bir nefes almıştım gözlerim saate koyduğunda ise 16:00 olduğunu görmüştüm şaşırmıştım ne kadarda da çabuk geçmişti zaman. Bir süre oturduktan sonra mutfağa geçmiştik. Ben akşam için yemek yapacaktım halam ise isteme günü için ikramlıkları hazırlamaya başladı.

GÜLİZAR HANIM

Teker teker herkesi arayıp haber veriyorduk konuşmaktan ağzım yorulmuştu lakin hayla konuşuyordum ne de meraklı akrabalarımız var yahu!

Gülizar hanım:ana başka kimler kaldı yav?

Züleyha hanım:valla heç bilmem ben. Akıl mı galdı yav!

Gülizar hanım:valla bende öyleyim şuan ne çok akraba aradık hayla da var!

Züleyha hanım:de hayde durmayalım yoksa vallahi bitmez billahi bitmez!

Gülizar hanım:haklısın valla ana biran önce bitirelim hayırlısıyla.

Züleyha hanım:he he hayde!.

GÜNDÜZ AĞA

şirkete çoktan gelmiştim çok fazla iş vardı hemen hepsini halletmeye koyulduk yusufla. Ve en sonunda akşam olmuştu eve gitmek için hazırlanmaya başladık ve yola çıktık. Eve vardığımızda arabaları park ettik ve kapıya doğru yürümeye başladık.

𝑺𝒆𝒏𝒅𝒆 𝒌𝒂𝒚𝒃𝒐𝒍𝒖𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎{𝐓Ö𝐑𝐄}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin