İyi okumalar...☆KÜFÜR VE ARGO KELİMELER İÇEREN BİR BÖLÜMDÜR.☆
♤YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR.ŞİMDİDEN KUSURA BAKMAYIN.♤
𝐒𝐞𝐯𝐦𝐞𝐤 𝐯𝐞 𝐬𝐞𝐯𝐢𝐥𝐦𝐞𝐤 𝐞𝐧 𝐝𝐞ğ𝐞𝐫𝐥𝐢 𝐝𝐮𝐲𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫𝐝ı, 𝐝𝐨ğ𝐫𝐮 𝐛𝐢𝐫 ş𝐞𝐤𝐢𝐥𝐝𝐞 𝐲𝐚ş𝐚𝐧𝐬𝐚𝐲𝐝ı...
YAZAR
Nişan bitmiş,aileler yavaş yavaş dağılır olmuştu. Artık bir aşamayı daha geride bırakmıştı iki ailede şimdi sırada kına ve düğün vardı. Yarından sonraki gün kına olacaktı. Nerede olacağını tartışıp mekana karar verdiler ama kadınlar evde olmasını çok istiyordu Gündüz ağa şafağında mekan tutma işine sıcak bakmadığını anlayınca allem etti gallem etti ve kına Artık demirlerin konağında olacak'tı Şafak Zeynep mutfak kapısında birbirine dönüp gülümsediler Gündüz ağa'nın görmek istediği şey yalnızca buydu işte o eşsiz gülümseme...
Yarın da alışverişe çıkılacaktı kına için, saati her şeyi hazırdı. Yarın zangarlar,demirler konağına öğlen birde gelecekler ve çarşıya çıkacaklardı hep birlikte. Artık herşey konuşulmuş Allah'ın izniyle de bir sıkıntı çıkmadan haledilecekti. Zangarlar ayaklanmıştı bile çoktan Şafak ve Zeynep sıkı sıkı sarılmışlardı herkes vedalaşırken Gündüz ağa kapıya doğru ilerledi Şafak da ayıp olmasın diye biraz ondan önce gidip ayakkabılarını düzlenmeye kalkıştı ki Gündüz ağa hemen eğildi ve onu durdu, lakin durdururken birbirine değen elleriyle ikisinin kalbi de firar etti adeta. İlk dokunuşlardı bunlar,lakin sonu olmayacaktı...
Şafak utanarak ellerini geri çekti Gündüz ağa da aynı anda çekmişti ellerini, ama Şafak bi anda ne olduğunu anlamamıştı babası hep böyle yaptırırdı ona şimdi yanlış olan neydi? Diye düşünürken Gündüz ağa'nın sesi doldu küçük kızın kulaklarına.Gündüz ağa:e-estağfurullah Şafak, kendim yaparım ben lütfen kalk yerden.
Dedi ve Şafak yavaşça yerden kalktı ve ellerini önüne bağlayıp bekledi.
Gündüz ağa:yinede teşekkür ederim ama.
Dediğinde Şafak hafifçe tebessüm etti ve utanarak başını eğdi. Gündüz ağa ise yine o gülüşe denk geldiği içi utanmasa seke seke çıkacaktı evden...
Artık herkes yavaş yavaş çıkmıştı evden ve zangarlar kendi konaklarına doğru yol aldılar. Demirer ise evlerine geçtiler kınanında evde olması fikri çok güzeldi rahat olacaktı herkes lakin evin temizlenmesi de gerekiyordu.Kezban hanım:gız Şafak bu evi eyice bi temizlede öyle yat. Bak kirlendi o kadar yarında alışveriş var yapamazsın.
Dediğinde Şafak derin bir iç çekti öyle yorgundu ki uyumayı düşünürken halasının bu sözleri onu yıkmıştı. ona ev temizlemek zor gelmiyordu ki az bi işin ucundan tutsa ne vardı Kezban hanım.
Şafak yavaşça başını salladı çok yorgundu bitkindi ama yapacak birşey yoktu. Onlar yukarıya odalarına geçtiklerinde şafakta mutfağa doğru yol aldı. Dışarıya sigara içmek için giden Selim ise içeri girdi ve mutfağa doğru giden şafağa baktı, niye yatmamıştı ki bu kız diye düşündü kendi kendine oda şafağın arkasından mutfağa geçti.Selim:gülüm niye uyumadın bak babamgil yatmış hem çok yoruldun bu gün.
Dediğinde Şafak burukça gülümsedi.
Şafak:sen uyu ağabeyim, yarın alışverişe çıkacakağımız için ve Birgün de kına olduğu için, halam evi temizlememi istedi.
Dediğinde Selim kaslarını çattı sertçe
Selim: yahu öyle şeymi olurmuş, zaten yorgunsun şu gözlerinin hâline bak. Olmaz öyle şey git yat.
Dedi öfkesine mani olamazken,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒆𝒏𝒅𝒆 𝒌𝒂𝒚𝒃𝒐𝒍𝒖𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎{𝐓Ö𝐑𝐄}
Romansa!☆YAŞ FARKI VAR☆! !♡ESKİ DÖNEMLERDEN BİR VUSLAT♡! ~MARDİN AŞKI~ !♧KÜFÜR VE ARGO KELİMELER İÇERİR♧! 🖤 Genç adam karşısındaki ufak bedenin boynuna koydu kafasını, titrek bir iç çekti sonra Hatun'unun vanilya kokusunu soludu. adamın karşısındaki ufak...