!《!DUYURU4!》!

332 45 10
                                    

•°!!![ÖNEMLİ]!!!°•

İyi geceler...

Öncelikle Sizleri çok özledim...
Yazmayı çok özledim...
Ama bu ara maalesef ki araftaymış gibi hissediyorum.
On birinci bölümü yazamadım birtürlü aklımda onca tilki dönüyor sınavlarım başlıyor bu yüzden bölümü bir süre ertelemek zorunda kalacağım ki on birinci bölümde çok güzel sahneler Sizleri bekliyor.
Birsürü sürpriz...
Lakin dediğim gibi çok düşünce var kafamda bir yandan bu kurgumu düşünürken bir yandan da yakın zamanda aklıma efsane bir konu geldi o hikayeyi düşünüyorum artı bunları geçtim dersler,sınavlar,ve ödevler!
Sizden anlayış istiyorum güzel okurlarım...
Sizleri çok güzel bölümlerle ağırlayacağım ama sabır. Hikayenin okunması çok güzel bir şekilde artıyor bunda etkili olan sosyal medya hesapları diye düşünüyorum eğer hikayemi beğenip gönülden sevdiyseniz sizde yakınlarınıza söyleyip, paylaşabilirsiniz. Bir süre burda olamayacağım ruhum yorulmuş. sanırım ona zaman ayıramadım. Beni ve bölümleri merakla bekleyin Sizleri yüreğimin en derin köşesinden seviyorum...
Beni anlayacağınız biliyorum.
Geceniz aydınlık olsun güzel yıldızlarım hepinizin hayalleri olsun şu güzel geceler...
Sizlere canı gönülden iyi geceler diliyorum...

𝑺𝒆𝒏𝒅𝒆 𝒌𝒂𝒚𝒃𝒐𝒍𝒖𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎{𝐓Ö𝐑𝐄}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin