10.-A legjobb otthon

387 15 6
                                    

Lassan 1 hete a kórházban fekszem. Nem engednek ki. Pedig azt mondták javulóban vagyok. Mariccsal azóta sem váltottunk 1 szót sem.

Milo_valmar: Hugi minden fasza?
Fanni_official: Nem tudom, aggódom nem akarnak kiengedni.😔
Milo_valmar: Nyugi hugi. Minden jó lesz. Kapcsolj egy kis zenét és ma is bemegy hozzád valaki.
Famni_official: Ma ki jön?
Milo_valmar: Ki menjen?
Fanni_official: Tudod, még Peti nem volt bent.... szeretnék beszélni vele.
Milo_valmar: Biztos vagy ebben?
Fanni_official: Ja. Szeretlek tes❤️
Milo_valmar: Jólvan Kicsilány én is téged.😂❤️

Bekapcsoltam egy lejátszási listát. Éppen Laszának a Fantom zenéje megy amikor valaki nyitotta az ajtót.
-Peti?-pattantam fel.
-Itt vagyok.-szólalt meg a hiányzott rekedtes hang.-Figyelj Tücsök elmondani nem tudom mennyire sajnálom és tudom hogy ez az egész az én hibám és annyira hülye vagyok  hogy ezt mertem mondani. Nem tudom mit képzeltem amikor ezek a szavak kicsúsztak a számon. Minden percben arra gondolok hogy mennyire kibaszottul sajnálom hogy megbántottalak. Az én hibám higy elütöttek. Bocsánat.
-Semmi baj Köcsög.-mosolyodtam el. Ekkor felálltam és megöleltem. Marics elővette a zsebéből a nyakláncokat és felvettük. Ezután még órákig bentvolt beszélgettünk.

Arra keltem hogy Peti nem volt ott. Megnéztem az időt este 11 volt. Akkor lassan jönnek az éjszakai ellenőrzésre. Még jó hogy kimondtam már itt is vannak.
-Elnézést hölgyem, nem tud aludni? Nyugtatót? Vagy altatót kér?-mosolygott a nővér.
-Nem köszönöm, most keltem fel.-mosolyogtam vissza.
-Jajj, igen. Amikor a barátja elment akkor aludt. Nagyon aranyos pár vagytok-pakolászott.
-Nem, mi nem vagyunk együtt. Ő csak a bátyám haverja.-vörösödtem el. Tényleg úgy tűnik mintha együtt lennénk?
-Jajj, hát sajnálom. Nem tudtam elnézést.-mentegetőzött.-Ha bármire szüksége van nyomja meg az ágya melletti gombot és segítek. Jó éjszakát!-és kiment. Na hát igen. Abban nem tud segíteni hogy hazamenjek?

Reggel van. Kicsit szarul érzem magam. Mintha csak úgy beteg lennék. Nem baj 1 óra és jön a dokim.

Telefonozgattam egy kicsit. Ekkor bejött a doki.
-Jó reggelt! Valkusz Fanni?-keresett.
-Itt lennék! Jó reggelt.-ültem fel. A doki tök barátságosan odajött. Leült az ágyam szélére.
-Hogy van a kis motoros csaj?-kacsintott
-Remekül, márcsak mennék haza. Honvágyam van és hiányoznak a srácok. Olyanok mint a nagy gyerekek. Azt se tudom hogyan oldották meg nélkülem.-beszéltem a dokinak.-És tudja doki, hiába jönnek be hozzám ha az nem ugyan olyan. Otthon szeretnék lábadozni a szobámba. A srácokkal lenni.-szomorodtam el. Ekkor kifojt egy könnycsepp a szememből.
-Jajj nehogy sírj.-mosolyodott el.-A srácok már úton vannak érted. Mehetsz haza.
-Jujj doki köszönöm-kezdtem el ujjongani. Ekkor fogtam és megöleltem a dokit.
-Kérhetek valamit Fanni. De nagyon komolyan!-nézett a szemembe.
-Persze doki mondja-örültem.
-Ne motorozz, tudom nagyon vagány csaj vagy de nem szeretném hogy te legyél a motorozásnak a következő áldozata.
-Magaszerint én vagyok a legfiatalabb és az egyedüli lány. Hol fogja nekem ezek után megengedni a négy srác hogy motorozzak.-erre felnevettünk a dokival. A nagy nevetésre belépett a 4 srác.
-Jajj de nagy a jókedv.-jött be elsőnek Lasza.
-LASZAAAAAAA-ugrottam fel hozzá. Csak rájöttem hogy törött a lábam.-AZTAKURVARETKESISTENIT-kiáltottam fel.-Bocsi doki-mosolyogtam hátra. A doki még mindig nevetett.
-Szia hercegnőőő-kapott fel a László nevű élőlény.

Ezek után az összessrác köszönt, hazafele úton ment az éneklés ezerrel.
-AZTÁN HA NEM JÖN ÖSSZE🙈
JÖHET A WISKY🥃
JÖHET A KÓLA🥤
HA NEM LESZ OLYAN AKI ELFOGADJA MARADOK MAGÁNY VAGÁNY😎-énekeltem rekedtes hangommal.
-Baszod ez tényleg te vagy Marics lányban.-szólt hátra Val.
-Kösz tudod a sok oribálástól berekedtem. Mondjuk Marics lehet a szo-(iroi.: aki érti az be tudja fejezni😭🙌)-röhögtem
-Hallod Tücsök ez fájt-fordult hátra Mar tettetett szomorúsággal.
-Jóvan Köcsög tudod bírlak meg ilyenek.-dobtam puszit. A balfasz úgy csinált mint aki elkapja és a szívére tette a kezét. Én csak rázkódtam a röhögéstől amikor a csomagtartóból egy hang jött.
-Hol vagyok?-ült fel ?MANUEL?
-AAAAAAA-sikítottam. És előreugrottam Marics ölébe. Amikor észre vettem akkor jöttem rá hol vagyok. Marics csak perverz mosolyra húzta a száját énmeg vissza másztam hátra.
-Tesó, én vágom hogy tegnap jó buli volt de hogy a faszba kerülsz a csomagtartóba?-nézett hátra a kutyám.
-Tesó, tegnap volt buli?-nézett rá full másnaposan Manu.
-Nélkülem buliztatok?-szomorodtam el. Na látjátok nem vagyok 1 hétig és nélkülem buliznak
-Akkor először Manut rakjuk ki-szólalt meg Milo.

Mikor hazaértünk felmentem a szobámba. Befeküdtem az ágyba amikor rájöttem hogy kéne valami kaja. Mivel 1 perc és kezdődött a Paris PSG meccs ezért gondoltam megvár az. Neymar sose vár. Tényleg lehet írok is majd neki nincs e kedve egy találka. Úgyis mondta ha legközelebb Párizsba járok menjek be nézzem meg a kicsi Davit.

A meccsnek vége én meg bealudtam. Arra keltem hogy valami karmolássza a hátam. Tuco mint valami őrült rámnézett és végig karmolta a fejem. Na fasza.
-HORDJÁTOK KI A KURVA MACSKÁTOK ÉS HOZZATOK VALAMI VIZESET MERT VÉRZEK.-kiabáltam ki.

Milo amikor belépett annyit látott hogy egy karmolás a fejemen ömlik belőle a vér a macska meg ül az ágyban mint aki jól végezte dolgát.

_________
Sziasztok!
Bocsi tegnap nem volt rész mivel tanultam de most itt vaaan

Úristen, ki ez a bánat? (Marics ff)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ