2022.12.31
-NEM HISZLEK EL TITEKET LASSAN JÖNNEK A TÖBBIEK DE MI MÉG KURVÁRA SEHOL NEM TARTUNK-ordítottam a fiúkkal mivel mindenki 18.00-ra jön és semmi nincs kész.-BRUNO TE TAKARODJ PIÁÉRT, MANU TE TAKARODJ PIÁÉRT, MANU LEJKÖLL VAL. MILO TE SÖPÖRJ, LASZA TE DÍSZÍTS.
-Oké-jött a válasz
-Hol a Marics?-fordultak körbe
-MARICS PÉTER-ordítottam. Nem reagált hanem hallottam h telefonál.-HÁROMIG SZÁMOLOK HA NEM VAGY ITT VELEM A KONYHÁBA REPÜLSZ INNEN.-erre megijedt és gyorsan lefutott a szobánkból.-Kösz. Na szóval azt se tudom kik jönnek geci hát tiszta ideggörcs vagyok namár. Szó Maricsom te maradsz velem kaját csinálni.-Adtam ki a feladatokat.17:59 van szóval lassan jönnek elvileg a kis csicska gyászok. Nem nagyon tudom milyen szilvesztert akarnak mert nekem azt mondták hogy rohadtul nem szeretnek 1 helyen szilveszterezni. Nem is izgat az biztos hogy én ma bebaszok és most el is kezdem az alapozást. Úgy hogy megindultam a hűtőhöz a vodkáért amit kiöntöttem a poharamba kb a pohár negyedéig majd megtöltöttem fantával.
-Na bébé még vendégek sincsenek már iszol?-puszilt a hajamba Marics.
-Ezt az idegeim megmaradására iszom.-nevettem-Kivel telefonáltál?
-Lényegtelen, senki érdekessel-legyintett. Kicsit sántított a dolog de hát elmondja ha akarja. Megbízom benne.Szépen lassan megérkezett mindenki, Dani, KK meg Eddy már itt voltak. Elvileg már csak Marcira várunk. Ekkor hallottuk is a csöngőt és megindultam hogy kinyissam az ajtót.
-Szia Mar- -álltam megy egy pillanatra mivel Marci mellett ott díszelgett Andi is.-Marci ő miért van itt?-kérdeztem
-Mariccsal telefonáltam ma és amikor megkérdeztem jöhet e azt mondta hogy felőle aha neki full mindegy aztán felordítottál neki.
-Aha, jó hát gyertek be-húztam a számat majd Andi elment mellettem és nyertes mosollyal a fülembe súgott.
-Úgyis visszaszerzem tőled-súgta a fülembe. Ekkor megragadtam azt a ruhának alig nevezhető szart ami rajta volt es közelebb rántottam magamhoz.
-Na idefigyelj ribi, ha hozzá mersz érni vagy bármit csinálsz. Repülsz-fenyegettem
-Félsz hogy visszaszerzem?-húzogatta a szemöldökét
-Ja nem, inkább attól fosok h traumát okozol neki. Na most húzz vissza anyádba.-löktem meg ő pedig drámaian elesett.
-AU A FEJEM-kezdett vonyítani. Erre a nappaliból mindenki bejött,kivéve Milán. Amikor meglátták hogy a szemem lassan vörös lesz a dühtől, az a ribanc meg a földön vonyít persze egyből nekem estek. Marics leguggol Maricval Andihoz amíg a többiek engem kérdezgettek.
-MINDENKI KUSS-kiáltotta el magát Marics.-Mit gondolsz Fanni? Hmm? Elment az eszed?
-Miért engem vonsz kérdőre? Egyáltalán ez a kurva mit keres itt?-támadtam vissza
-Vigyázz a szádra-állt fel. Megindult felém izzott a szeme a haragtól és a csalódottságtól. Ekkor Milán hirtelen elém lépett ezzel megvédve.
-Normális vagy?-állt bele Maricsba.-Meg se hallgatod? Nesze itt a videó mi történt.-baszta neki a telefont Milán.-Remélem megjön az eszed.-Ekkor Andi ahogy meghallotta hogy elindul a videó hirtelen felállt és elkezdett a kijárat felé futni. Marics megsemmsülve nézte a videót. Amint vége lett Milkó elvette től a telefont és mindenki elvonult minket kettesbe hagyva
-Sajnálom meg kellett volna hallgassalak-hajtotta le a fejét
-Semmi baj.-néztem rá
-Meg is bocsájtasz?-nézett értelmetlenül
-Tudod az ember akkor tudja igazán hogy szerelmes hogy minden hibáját meg tudja bocsátani.-pusziltam meg a száját. Ekkor lecsapott ajkaimra és hát elvoltunk egymással egy 10 percig.Éjfélre mindenki offon volt de azért senki abba nem hagyta volna a piálást. Fél 3kor mindenki elkezdett hazaszálíngózni. Mi még beszélgettünk amikor Brunonak jött egy ötlete.
-Idézzünk szellemet-dobta fel az ötletet
-JÓÓÓÓ-kezdtünk ujjongani. Leültünk a földre meggyújtottunk gyertyákat majd elkezdtük.(A következő ismerős lehet tiktokról, a parbeszedben majd meglatjatok hogy irom na itt meg magyarazkodok dik)
Lasza: NE KAPCSOLGASD MÁR A LÁMPÁT
Bru: De ne! De bazdmeg ne kapcsolgassátok már a kurva lámpát, mert kimegyek a konyhába.
Marics: DE NINCS LÁMPA
Valkusz: GECI ITT EGY KÉZNYOMElment az áram.
Valkusz: Leverte valaki a biztosítékot
Manu: De nem látok semmit
Fanni: Geci valaki dobja már ki innen ezt a csicska ManutMindenki elkezd szakadni a röhögéstől.
Manu: FOGD MÁN BE A POFÁDOT
Marics: Betti, ken yú hír mí? Hallasz engem? Adj nekünk jelet Betti te gyász
Fanni: Milyen Betti? Azzal csalsz meg?
Manu: BETTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
Bru: Milyen Betti he? Kanalas? Kanalas Betti?Szakadnak tovább a röhögéstől
Bru: Aaaa nagyon komolytalanok vagytok!!!!! Nem lehet veletek dűlőre jutni bazdmeg
Lasza: VALAKI MEGFOGTA A VÁLLAMM.Mindenki elkezd futni ki a házból majd hirtelen Mari néninél kötünk ki aki befogadott minket ésott aludhattunk nála.
Másnap amúgy már csak rendet raktunk oszt kész ennyi.
Remélem tetszik nektek csemetéim, na pusz
YOU ARE READING
Úristen, ki ez a bánat? (Marics ff)
RomanceSzerintem a storybol majd kiderül minden (trágár szavak lesznek)