-Valkusz Fanni, én szeretlek téged. Lennél a barátnőm?-nézett rám azokkal a csodálatos mogyoróbarna szemeivel.
-Igen, igen persze hogy leszek!-ugráltam és sírtam. Ekkor Marics a gyűrűt kivette a dobozából és ráhúzta az ujjamra. Ekkor hirtelen felkapott megpörgetett és ajkai az ajkaimra tapadtak.
-LETSGOO MARIIIICS!-kiabáltak szinkronban a fiúk. Csókunkba belenevettem mivel ezek ilyen balfaszok és belepoénkodtak a romcsi pillanatunkba. Ekkor Marics végre lerakta lábaimat a földre és a fiúk leronhantak minket.
-Nyomod báttya, végre léptél teso, már azt hittem soha sem jöttök össze.-vállalt össze Brunóval a BARÁTOM. Vágjátok már a barátom, úristen. Amúgy ez a vállalás, gondolom vágjátok mi. De mi ez a szokás a fiúknál gyáhhh. Ekkor legjobb barátom adott egy ölelést, jó helyesbítek megszorongatott.
-Ha megbánt hárman nyírjuk ki a csávót.-suttogta a fülembe.
-Neeeeemááár.-nevettem. Erre Marics idefordult és kérdő tekintettel nézett hogy mire ellenkezem annyira.-Semmi semmi nyugi.-legyintettem felé.
-Na idefigyelj én eggyetlen drága cigányhugom.-jött ide Milo-Ti fix egymásnak vagytok teremtve. DE, ha a drága Maricska bármi olyat tenne amit nem akarsz vagy csak buziskodik lebaszom a fejét a helyéről.-ölelt meg Milo.-Én kis egyetlen kincsem.-puszilta meg a fejem.
-Kösz tesó hogy ilyen rendes vagy. De egy valamit megigérhetek hogy soha nem bántanám meg álmaim asszonyát.-jött oda. Én persze karjaiba futottam ő meg majdnem felborult.-Remélem majd egyszer kis lulkóink anyja leszel.
-Értem hogy dúl köztünk a láv de azért ez még nekem is korai.-nevettem és csókoltam meg.
-Na gerlepár most jön az asszony avatás.-szólalt fel Bruno amikor is felkapott és befutott velem a tengerbe és végül bebaszott a picsába. Persze a gerincemet eltörte egy kő ráadásul kilapítottam egy halat de ez egy ilyen kis mellékes info. Kicsit kaptam szívrohamot amúgy de most na.
-Phfuj bazdmeg ráestem egy gecis halra.-jöttem elő a vízből.-Na bazdmeg az baj ha látom a hangokat?-nyitogatom a szemem.
-Hát baby igen az kicsit problematikus.-jött oda nevetve Péterem.-Na gyere-nyújtotta ki a kezét amit gondolkodás nélkül elfogadtam.
-Na gyerekek induljunk meg, Bruno szerintem te fuss ha nem akarsz te is úszni egyet.-nevetett Milo. Mikor kiértünk a partra Peti hősiesen odadta a kabátját amit én egy puszival köszöntem.Visszaértünk a hotelbe. Persze én futottam fürdeni meg hajatmosni. Marics nyavajgott egy sort hogy jönne velem de mondtam hogy nem akarja átélni a hajmosás szenvedéseit. Miután ezt a manővert túléltem felvettem a pizsomámat ami egy rövidnarágból meg pólóból ált amikor rádöbbentem hogy én bizony fázom.
-Maricsooom.-léptem ki a fürdőből.
-Igen tücsök?-fordult felém.
-Tudod én annyira de annyira szereltek.-bújtam oda.
-Mi kéne te nő?-nevetett
-Tudod elfogadnék egy pulcsit mivel fázom.-pislogtam bociszemekkel
-Először a kabátom aztán a pulcsim?-rázta a fejét.-Ijajj te nő i fogsz engem fosztani.-állt fel előkotorni egy pulcsit.-Tessék bébé-nyújtotta oda. Én persze felpattantam és bele is bújtam a pulcsiba.
-Köszönömmm.-ugrottam a nyakába és nyomtam egy csókot a szájára.
-Ha így hálálod meg adok még pár pulcsit.-mosolygott mint egy öt éves és az ajkait újra az ajkaimra tapasztotta.
-Tudod mivel a pizsama nem néz ki úgy mint egy pizsama megnézzük mivan a bárba?-pislogtam.
-Igen, de ma nem iszunk sokát nekem még terveim vannak.-kacsintott. Jesszus az a kacsintás, belehalok mennyire feléleszti bennem a pillangóimat.
-Ahhoz nekem is lesz 1-2 szavam-kacsintottam vissza.
-Főleg ha a elérem hogy a szavad is el álljon.-nyomott puzsókát a fejemre.
-Lemegyünk akkorrrrrrrr?-dobtam hátra a fejem.
-Szólok a srácoknak.-vette elő a telefonját.
-Miben fogadunk hogy lent lesznek?-húzom fel a szemöldököm
-Hmmm mondjuk ha nyerek megnézel velem egy Roma meccset. (Tudja hogy nem birok végig ülni egy meccset) Ha te nyersz megtarthatod a pulcsit és mindig befújom neked a parfümömmel.-ajánlotta az alkut.
-Deal. Na amugy egyem a szivecskédet gondolom a pólóba jössz úgyhogy itt a hajgumim hogy éreztessem hogy foglalt vagy.-raktam fel a csuklójára a hajgumit amit még a fürdőbe befújtam a parfümömmel hogy érezzék azok a csitrik hogy Marics Péter foglalt.
-Jajj már most féltékeny vagy?-húzogatta a szemöldökét.
-Így járnak azok a nő személyek akiknek helyes csávójuk van-nevettem
-Tehát helyesnek gondolsz?-kérdezte
-Ha nem gondolnálak annak akkor most nem lennénk együtt édesdrágakiszsivem-csókoltam megLeindultunk a bárba. Mivel nem terveztünk sokat inni ezért nem is terveztünk sokáig maradni. Amikor beléptünk a báros jobbra balra ugrált vagy 4 piát csinált és hallottunk valamit.
-ANYÁÁÁD NEMÁÁR.-kiabált valamit.
-Na ezek a mieink.-mosolyogtam Maricsra.
-Chhh nem én nyertem. Akkor nézhetem egyedül a meccset.-tetetett szomorúságot.
-Tudod hogy úgyis nézem veled.-nyomtam neki egy puszit. Megindultunk a hang irányában amikor feltárul hogy biza nem csak a mieink ültek ott hanem Marci, Kristóf és Mancsu is.
-Sziasztok.-léptem oda.
-Fhuu Fanni de gyönyörű vagy.-bókolt Manuel.
-Teso foglalt a csaj.-nézett rá Bruno
-Na ki a szerencsés.-nézett mindenki rám.
-Én-lépett oda Maricsom-Neked is wisky kólát kértem-suttogta a fülembe.
-Köszönömm-adtam neki puszit.
-Fhu de nyálasak vagytok-nevetett a Miskovics-Jöjjetek K-osz podcastbe. Ott ezt cukiba kitárgyalhatnánk. Én ti és a Kristóf.-mosolygott
-Már azthittem kihagysz buzi.-nevetett
-Amúgy ti mi a rákos faszomat kerestek itt?-forgolódtam
-Hááát tudtuk hogy jöttök szóval gondoltuk mi is.-nevetett Manu
-You are a fucking stalker-fintorodtam el.Még egy jó ideig beszéltünk meg ittunk de Maricskámmal úgy döntöttünk hogy inkább lelépünk.
-Na jóéjszakákat.-mosolyodtam el és álltam fel Marics öléből.
-Szisztok testvéreim.-fogott kezet mindenkinek.
-Bruno holnap nehogy belefulladj a tengerbe-kacsintottam hátra
-Szeretlek Fanni tudod.-kiáltott utánamMikor visszaértünk az események kicsit felgyorsultak.
-Na tücsök micsodáról is volt szó?-fordult felém Marics miután bekapcsolta a ledet és lekapcsolta a villanyokat. Azon nyomban ajkaimra vetette magát. Egyre szenvedélyesebben csókolt míg nyelve bejutást kért a számba amit megadtam neki. Neki nyomott a falnak és befurakodott combajim közéé. Egyik kezét a csípőmö pihentette másikkal a combomat fogta. Végül ledöntött az ágyra és megtörtént a MAGIC.
BINABASA MO ANG
Úristen, ki ez a bánat? (Marics ff)
RomanceSzerintem a storybol majd kiderül minden (trágár szavak lesznek)