2022.08.07
-Ez geci bealudt-vihogott a kutya.
-Maradj kussba már Banani,-baszta fejbe Marics-először kirakom a csajost sztoriba utána pedig kap a nyakába egy nagy lábos vizet.-mosolygott ördögien Marics.
-Addig én meg megásom a sírod tesó.-nevetett fel SpaccLaci. Marics felállt elkészítette a fotót és felnyomta instára.Marics szemszöge
Kiraktam ahogy alszik. Vissza kaptad a reggelit gyönyörűség. Mi? Jézusom, kezdek teljesen belesni ebbe a nőszemélybe. Elindultam a konyhába, vajon amúgy hol a faszomba tartjuk a lábasokat? Látszik életemben nem főztem. ÁÁÁ megtaláltam. Persze a legnagyobbat keresem ki. Teli töltöttem vízzel. Elindultam vele a nappaliba, persze Májló már készítette a kamerát. Szép lassan közeledtem. Fölé hajoltam de nem borítottam egyből.
-Atya a fiú és a szent lélek nevében ámen. Kérem Istenem ez az őrült nőszemély ne bántson.-és gyorsan ráborítottam. Fanninak rekordgyorsasággal lendült a keze. Felpattan és elindult felém.
-Marics Kibaszott Péter, megöllek te kutya rák.-ordított.
-Nena cálmate por favor no me mates.-tettem fel a kezeimet. Persze a srácok fulladoztak a röhögéstől.Fanni szemszöge
Marics bazdmeg leöntött.
-Nena cálmate por favor no me mates.-emelte fel a kezeit. A fiúk röhögtek mint állat. Gyilkos tekintettel rajuk néztem fújtattam egyet és betrappoltam a fürdőszobába. Felkapcsoltam a lámpát de 5 másodperce percre rá lekapcsolódott és nem tudtam visszakapcsolni.
-HOGY A JÓ BÜDÖS KURVA ANYÁTOKAT.-ordítottam-TI BASZTÁTOK LE A BIZTOSÍTÉKOT GECI?-basztam ki az ajtót.
-Persze kicsilány, kihúztuk a biztosítékot.-röhögött Bruno
-Most hogy szárítok hajaaaat.-kezdtem el hisztizni. Persze a sötétbe elestem bebasztam a számat a csapba amiből ömleni kezdett a vér. Ezt olyan csattanással hogy a fiúk hirtelen kibaszták az ajtót és befutottak. Milo a vér láttán elkezdett öklendezni és kifutott. Férfias bazdmeg.
-Bazdmeg Fanni jól vagy?-ugrott oda mellém Marics. Ránéztem és elkezdtem röhögni és pofán köptem vérrel. Persze erre Maricson kívül mindenki röhögött de nekem még mindig ömlött a vér a pofámból.-Pofán köptél vérrel te nyomi.-ölelt meg ez a fasz.-Ja amúgy holnap hajnalba kelünk mert megyünk nyaralni úgyhogy szerintem pakolni kéne.
-Jó időbe tudni ilyeneket.-mondta szemforgatva és ment ki Brunyesz. Lasza követte. Én kiöblítettem a számat.
-Petiii, eres tan buena cabeza que nos vamos.-öleltem meg. Marics felhúzott szemöldökkel nézett rám.
-Hallod, Kicsi... te mióta beszélsz spanyolul?-nézett mélyen a szemembe.
-Spanyolba éltem te gyök2ő.-nevettem.-viszont segíts pakolni.-paskoltam meg a vállát és indultam a szobámba.2 ROHADT ÓRÁJA PAKOLOK. Persze a fiúknak ez 10 perc volt. Hah. Tökömet hahhaha.
-HOGY LEHET HOGY ÉN KÉT KIBASZOTT ÓRÁJA PAKOLOK!-ordítottam.-Valaki rendeljen már kaját.-néztem kiskutya szemekkel Milánra aki az ajtóba röhögött rajtam.
-Ki mit szeretne enni?-ordította el magát Milcsó.
-Passz, mindegy, amit Fanni akar-jöttek a válaszok. Az utóbbi Maricstól.
-Együnk mondjuk...... grill csirkét, kukoricás rizzsel.-csillant fel a szemem
-Tesó mennyi az idő?-jött fel Lasza
-20:21, miért?-kérdezte Milcsán.
-Mert van fél óránk eljutni Nagykátára, tesóim fellépésünk van.-mondta Laca.
-Akkor bazdmeg siessünk, Fanni te is jössz, Marics szólj a szervezőknek hogy sietünk és szerezzenek valami kaját hármunknak Brunoék meg majd esznek utána.-parancsolgatott Milánó.Már a kocsiban ülünk, mivel Eddyék is velünk jönnek a turnébusszal muszáj voltam valahol a földön ülni.
-Hallod nagyon férfiasak vagytok hogy a nő ül a földön, ráadásul ez az egyik kedvenc szettem.-"szomorodtam" el
Amúgy a szettemnek gyorsan ezt dobtam össze:-Gyere Kicsi az ölembe.-nézett rám perverz mosollyal. Hah, ha azt gondolja hogy hülye vagyok és ettől nem merek oda ülni rábaszott. Sokkal jobb mint a föld. Megvontam a vállam és beültem az ölébe. Ekkor éreztem valamit amit nem akartam (iroi.: NE KÜLDJETEK MÁGLYÁRA KÉRLEK).-Öhmm khmm Fanni leülhetsz majd ülök a földön.-állt fel full vörös arcal. Hahaha rip Marics. Most legyen érte 1 perc néma csönd.
-Köszi puszi Maricsom.-dobtam felé egy puszitMegérkeztünk a koncertre. Brunoék már szaladtak is a színpad fele. Persze mentem oda melléjük. A közönség síkított amikor meglátta őket a színpad.
-Majd innen bulizok.-néztem mosolyogva a fiúkra.
-Vigyázz magadra hercegnő.-öleltek át a fiúk és nyomtak felváltva egy egy puszit a hajamba.
-ÉS AKKOR A SZÍNPADON A BRUNO X SPACC-kiabált a szervező. Lejött a színpadról ekkor korom sötét lett. Lasza a kezébe vette a mikrofont és mély hörgős hangon beleszólt.
-Készen álltok ránk Nagykáta?-hörgött bele. Ekkor a közönség sikított a fiúk pedig felfutottak a színpadra. Tudtam hogy a következő zenéjük a Budán vagy Pesten lesz ezért odamentem a korlátok elé és leguggoltam. O bazdmeg elfelejtettem szólni de mindjárt megyek is vissza.
-Szia, hahó-ekkor felnéztem és egy kislány nézett rám.-te Milo huga vagy?-csillant fel a szeme.
-Igen ő vagyok-mosolyogtam rá. Mögötte egy csapat 15 éves tini lány állt amint meghallották jöttek oda és kérlelték hogy szóljak Milánnak.Addig lökdösődtek amíg a kislány átesett a korláton.
-Haló haló ott mi történik?-jött le Bruno.-Vigyázzatok a kisebbekre rendben?-nézett a lányokra. A kislány aki meglepődött megölelte. Bruno visszaszaladt énekelni
-Hol vannak a szüleid?-néztem a kislányra. Ő a korlátnál álló anyukára mutatott aki éppen minket fotózott.-Hölgyem, a kislányát elvihetem kicsit a backbe?-néztem az anyukára.
-Jajj ez komoly? Persze itt a telefonom kérlek csinálj fotót.-mosolygott az anyuka. A telefonját beleraktam a zsebembe és az oldalamon lógó kislányhoz fordultam.
-Szeretnél köszönni a Valmaros fiúkat?-mosolyogtam rá.
-IGENNN -mosolyodott el a kislány.
-Na és mi a neved tündérlány?-néztem rá.
-Emi-mosolygott még mindig. Hátra értünk Milo éppen bukfencezett Marics meg valamit/valakit keresett. Ekkor meglátott és odafutott.
-Fhu basszus bébé téged keresünk.-ölelt meg-ki ez a kis cukiság-guggolt le a kislányhoz. Nehéz volt na le kellett raknom.
-Te komolyan a Marics Peti vagy?-kezdett el örömében sírni a kislány.
-Gyere te kis cukiság-ekkor felkapta és megpörgette én fotóztam és videóztam folyamatosan. A kislányt egy 10 perc múlva vissza vittem az anyukájához.Brunoék meg egy 30 percet koncertezni fognak Maricsék meg olyan fél óra múlva kezdenek.
-Jól beszopattuk magunkat ha 4kor akarunk Vírbe indulni aludhatunk majd egy jó 3 órát.-röhögött Milo
-Srácok éhes vagyok.-néztem rájuk.
-Megkockáztatjuk és kussba kisurranunk kajáért. Legjobb esetben csak 5 képet kell csinálni.-állt fel Marics. Kisurrantunk megálltunk a közönség mögötti kis minifánkozónál. Valaki elkezdett sikítani erre mindenki erre nézett. Színpadról Bruno hunyorogva nézett ránk.
-Hallod teso lassan ti jöttök addig ne flexeljél már.-röhögött Bruno.
-De teso mivan akkor ha éhes a nő, ha túl akarod élni kaját adsz neki.-üvöltötte vissza Marics. Persze mindenki megvolt őrülve. Mi visszaszaladtunk a kajánkkal.Maricsék váltották Brunoékat lenyomták a koncertet és zsaltunk haza mivel holnap indulunk.
SZIASZTOOOK. Bocsánat mivel nem volt rész de rohadt sokat kell tanulnom úgyhogy ritkábban lesznek a részek.
ESTÁS LEYENDO
Úristen, ki ez a bánat? (Marics ff)
RomanceSzerintem a storybol majd kiderül minden (trágár szavak lesznek)