6.-Ki ez a kurva?

402 13 2
                                    

Megérkezett a 2srác ez így tök fasza volt amúgy meg minden. Hát most mit meséljek. Fotózkodtunk, leginkább Mariccsal amikor mondták hogy álljunk be egymással háttal, fogjuk meg egymás kezét és nézzünk egymás szemébe. Miután készen lettek a fotók, elkértem a közöseket.

*Time skip*
Elmúlt 1 hétben amúgy kb semmi nem volt. Mariccsal nagyon sokat lógunk együtt.
Egy nap éppen mentem le amikor csöngettek. Reggel 7óra volt. Kinyitottam az ajtót amikor egy 19 éves nő állt.
-Cső, itt lakik Spacc?-nézett rám bőröndjére támaszkodva.
-Ki a faszom vagy?-kérdeztem.
-Spacc huga?-nézett rám unottan
-Aha, maradj itt a seggeden.-szóltam le.
Becsuktam az ajtót és elkezdtem kiabálni.
-TÓTH LÁSZLÓ TAKARODJ LE AZ EMELETRŐL, HA 1 PERCEN BELÜL NEM VAGY LENT BELEBASZOM FEJECSKÉDET A FALACSKÁBA!-kiabáltam fel.
-Itt vagyok te őrült nőszemély.-jött le Lasza elvtárs.
-Hallod itt van valami nő és azt állítja a hugod.-néztem rá. Milyen magasan van ez a tököm.
-MIVAN?!-rémült meg Lasza. Elkezdett az ajtóhoz futni. Kinyitotta az ajtót.-Mit keresel itt, Szofi?!-nézett a Szofi nevű emberre.
-Szia, tes. Apáék elmentek 1 hétre nekem ide kellett költöznöm. Ugye lesz szobám?-nyávogott. De ki ez a kurva? Lacinak lenne testvére?
-Fanni, van vendég szoba?-nézett rám.
-Hát ha én addig beköltözök valakihez akkor lesz-forgattam a szemeim.
-Hozzám jöhetsz Tücsök.-ölelt meg hátulrol rekedtes hangu majonézes piskóta (iroi.: ez nem tudom honnan jött, de én meghalok😭😂🙌)
-Kössz Köcsög.-bújtam ki a karjaiból. Mi vagyok én valami plüss hogy random ölelgessenek?
-Ki ez a jó csávó?-nézett Maricsra az a Szofi vagy ki a gyászom
-Marics Péter vagyok hölgyem.-nyújtott kezet a csajnak. Nekem már vérben fogortak a szemeim a dühtől.-Nagyon csodálatos egy nő vagy-kacsintott a csajra.
-Lasza? Aludhatok nálad?-fordultam barátosném felé.
-Persze, majd alszok a földön.-mosolygott rám.
-Na de Tücsök, nem velem alszol?-fordult felém a Péter nevezetű gyökér.
-Bocsi Péter, de nem. Majd alszol azzal akivel akarsz.-oltottam le-Lasza veled beszélni valóm van.-fordultam SpaccOnehez.
-Jajj, abból baj lesz.-nézett rám rémülten.
-Jajj bátyó, ne játszd már meg magad. Senki nem fél ettől a ribanctól.-aucs, mindig keménynek mutatom magam, de csak azért mert nagyon fájnak a szavak.
-Leüsselek?-fordultam felé unottan.
-Na gyere!-tette le kezéből a dolgokat, felfogta konyba a haját és beállt egy boxpózba. Ekkor futott le az emeletről a maradék 2 srác.
-NE AKARJ FANNI ELLEN VEREKEDNI-kiabált szinkronban a 4 srác. Igen, verekedni tudok. 10 évig jártam.
-Viszlát!-kacsintottam a csajra. Ekkor olyat bevertem neki hogy elájult.
-TE NORMÁLIS VAGY, FANNI?!-kiabált le Peti.
-Utállak Marics Péter.-néztem rá szomorúan.-Veled alszik gondolom a csaj. Ha már ennyire szereted. Megágyazok neki a szobámba majd megoldjátok.-mondtam lesajnálóan

Fél órája szedem a cuccaim és hordom Laszához. Azt beszéltük mivel nem akarok sokáig csövelni mindenkinél 2 naponta átmegyek egy sráchoz kivéve Maricshoz. Éppen Spacc szobájához tartok amikor megjelenik Marics közben fogva a kurva derekát.
-Csinálsz reggelit Tücsök?-nézett rám Maricsnak nevezett állat.
-Csináltass a csajoddal Péter.-néztem rá, nem mondom neki hogy Köcsög még annyi tiszteletet sem érdemel.
-De nem akarom hogy megeroltesse magát.-nézett rám még mindig.-Kérlek Tücsöööök-nézett mélyen a szemembe megnyújtva az ö betűt.
-MARICS PÉTER. AKKOR ÉHEN PUSZTULSZ-ordítottam le. Erre az ordításra elindult fel Milo de már késő volt. A gyökér megindult felém elengedve a kurváját és ordítozott hogy milyen önző vagyok, meg csak féltékeny vagyok hogy nem vagyok olyan szép mint a csaj. Elkezdtem sírni mire felért a bátyám. Marics is vette az adást hogy mi a gecit csinál.
-Jézusom, bocsánat Fanni nem úgy gondoltam.-akart jönni megölelni. Nem tudtam megszólalni csak összerogyva a földön sírtam.
-TE NORMÁLIS VAGY TES?-ért fel Milán.-TE MEGSIRATTAD A HUGOMAT?!-kiabált. Én gyorsan bementem a szobámba. Bezártam kulcsal. Elkezdtem keresni egy öngyujtót. Meg is találtam. Gyorsan meggyújtottam egy cigit is. A combom felső részéhez érintettem, felszisszentem. Nem hangosan de hallható volt. Ekkor valaki elkezdett dörömbölni de fostam rá.
-Fanni engedj be-könyörgött egy rekedtes hang.

Milo szemszöge

-Fanni engedj be-könyörgött Peti az ajtóba.
-Takarodjon már ki a szobámból a csaj.-forgatta a szemeit Szofi.
-Fogd már be.-reagáltam le. Rájöttem hogy ezen ki segíthet. Futottam Laszához. Közben azon gondolkodtam hogy mivan ha pánikrohama lesz. Belese tudtam gondolni.
-LACI! SEGÍTS.-ki sem kellett mondanom Spacc már futott. Én tudtam hogy nagyon fontos számára Fanni. Nem szerelmileg az is igaz de akkor is.

Fanni szemszöge

Valaki megint dörömbölt. Felálltam hogy kinyissam de a cigibe beleültem amire felordítottam. Hogy lehetek ilyen balfasz. Ekkor betörte a legjobb barátom az ajtót. Aggódva odafutott.
-MI TÖRTÉNT?-folytak a könnyei mint nekem.
-Jól vagyok. Esküszöm. Csak beleültem a cigibe.-néztem rá.-Ha nem bánod felöltöznék.
-Jó de én ezeket kiviszem.-fogta meg a cigim és az öngyujtót.

-fogta meg a cigim és az öngyujtót

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Ezt az outfitet választottam. Amikor kinyitottam az ajtót a csaj éppen lekapta Maricsot. Megforgattam a szemeim és lesétáltam..... a családomhoz.

_______________________
Sziasztoook.
Bocsi régen volt rész de most itt vaaan❤️.
Meddig húzzam még a Marics Fanni duó alakulását?😻

Úristen, ki ez a bánat? (Marics ff)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon