17.-Utazás a nyaralásra

272 14 1
                                    

 Fhu geci gyerekek hajnali 4 van. Sikeresen aludtam 1 órát mert este Marics baszogatta az agyvizemet. Najo vicceltem. 7 óra van valahogy beleteleportáltam az autóba.
-AZTAKURVA-ugrottam fel. Vagyis ugrottam volna ha Marics nem fog le.
-Nyugi bébé nyugi nyugi.-simogatott.-Csak nem keltettünk fel. Geci keveset aludtál.
-Hát bazdmeg ha nem baszogatsz elaludtam volna.-"sértődtem" meg.
-Jovan naaaa, tudod hogy szerizleeek.-bújt oda hozzám.

Már 5 órája utazunk. A fiúk azok nagyon hisztisek voltak már.
-Köcsög vír, mi a faszért jövünk ilyen messzireeeeeeeeeeeeeeee.-szenvedett Bronuuu.
-Azé' hogy legyen mit kerdezned öcsköspókom.-mondtam.-Amugy zabálhatnékom van és át akarok öltözni. Álljunk má' meg egy mekibe.
-Jóvan főni-pofázott vissza Liszlaszlasza.

Ahhhhh végre átöltöztem.

Fhu bazdmeg végre megérkezünk a szigetre

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Fhu bazdmeg végre megérkezünk a szigetre. A srácok már geci idegesítőek voltak. De legalább örülnek mint a kisgyerekek hogy megérkeztünk. A hotel csodálatos volt. Nagyon kellemes hangulatot árasztott az egész. Jó mondjuk ehhez a fúknak is volt egy két szava.
-IIIIIIJJJJ DE KURVA JÓ A HOTEEEEEL.-kiabált Milo
-Igen kurva szép ugyhgy ne üvöltd bazdmeg mert ha innen minket kiraknak azt szoptuk.-adtam egy nyakast neki

Bruno, Milo és Lasza elvonultak valamerre mi meg Mariccsal vártunk hogy beregisztráljunk.
-Tetszik a hely bébé?-fogta meg a csipőmet Marics.
-Nagyon.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Good evening you beautiful lady. My name is Thomas. Would you like to drink with me something?-jött oda egy csávó flörtöli. Ez látszólag Maricsnak annyira nem tetszett mivel elég szorosan tartotta a csípőmet.
-The lady doesnt have time for you. So go away you shit.-reagálta le Marics és ölelt magához
-Ooooo the lady has a boyfriend sorry my bad.-és elment.
-Köszi-suttogtam oda Maricsnak
-Bébé rajtam kívül téged senki nem birtokolhat-és ezel odament a recepciós pulthoz otthagyva engem a gondolattaimmal. Kurva jó. Ez egy szerelmi vallomás lett volna?

10 percel késöbb Marics megjelent a kulcsokkal így elkezdtük a fiúkat összeszedni. Természetesen már felfedezték a bárt szóval éppen a nyitvatartást fotózták. Hajajj lesznek itt még részeg pillanatok.

-Srácoook gyertek itt vannak a kulcsok pakoljunk fel.-mentem oda a fiúkhoz.

-Fhú látod mien fullos bár van? Itt aztán bebaszhatunk.-mosolygott rám Bruno

-Én is pont ettől tartok.-pacskoltam meg a fejét.-na zsatar.-ugrottam fel Marics hátára. Annyira elviseli már a faszsgaimat hogy ez meg sem lepte.

-Na srácok itt kulcs. Ti a második emeleten vagytok mi Fannival a harmadikon.-adta át a kulcsokat Marics a srácoknak.-Királynő kövessen.-fogt meg a kezem Peti. Hirtelen furcsa érzésem lett. Mintha milliónyi pillangó röpkedne a gyomromban akik ki akarnak törni. Mégis olyan jó érzés volt. Talán.... talán beleszerettem? 

Amíg én ezen gondolkodtam (overthinking heloszia) megérkeztünk.

-Na most Kicsi csukd be a szemed.-fogta be a szemeim és vezetett. Bíztam benne szóval csak mentem előre.-Na kinyithatod-engedett el. Egy rohadt nagy ablak volt ami a tengerre nézett. Hátranéztem és a francia ágy az ablakra nézett. Persze ki volt írva h kívülről nem látni be. Gondolom ez pároknak szól khmm khmm. Ez kronkét egy rohadt nagy lakosztály volt. A szoba másik sarkában egy jakuzzi volt található. Volt külön gardrób. Marics az ágyon ült és nyomkodta a telefonját. Hirtelen megindultam felé és ráugrottam.-Na gondolom tetszik a hely.-nevetett

-Nagyon tetszik köszönöm.-ölelgettem. A szemembe nézett de csak nézett egy darabig. Tekintete átvándorolt a számra. Szemezett a számmal folyamatosan és hirtelen nyomott rá egy puszit. Ekkor felállt és elment a mosdóba. Basszus, a pillangók a gyomromban nagyon durván repdesnek. Ekkor konkrét majd be baszták az ajtót.-Megyek te nyomorék várjá'!-kopogtak ugy az ajton mintha be akarnának törni.-Bruno?
-Szia kislááány, csak azt akartam mondani h gyertek nézzük meg a spa részt.
-Brunyesz én most szerintem zabálok valamit mivel kurva éhes vagyok úgyhogy ti menjetek.
-Jojo Marics buzi?-jött be a szobácskába.
-Hát sze-mondtam VOLNA.
-Én maradok a hercegnővel én is zabálnék most valamit.-ölelt át hátulról Petya.
-Jóvan Petyuska akkor majd koccanunk.-ezzel kiment Bruni.-Ja amúgy-jött vissza-lemegyünk megnézni majd a naplementét?
-Aha adoom.-vágtam rá.
-Hát ha a nő úgy akarja akkor zsatar.-mondta Petikém is. Petikém? Jézusom. Má' becézgetem is. Fhu bazeg nem lesz így jó. Ha Valkusz rájön nem csak engem hanem őt is kibelezi. Meg aztán lehet csak túlgondolom de lehet még tetszem is neki. Különdben miért adott volna puszit? Pffff jóvicc. De mivan ha igaz? Végülis minden viccnek a fele igaz. Vagy nem így van a mondás. Bruh. Kéne valami göncöt nézni estére. (Gönc=ruha Marics te műveletlen fasz) Én mégis úgy érzem napról napra jobban beleesek Maricsba......

Sziasztook!
Most hogy elkezdődött az iskola kurva sok dolgom van de eddig ez a rész a kedvencem. Még idén megpróbálok 2 részt kihozni. Nagyon sajnálom de alakítok azon hogy minél több időm legyen az írásra. Na puszi mindenkinek remélem tetszik😘😘

Úristen, ki ez a bánat? (Marics ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora