Din nou cosmarul meu

24 3 0
                                    

Anya POV...

Ma opresc obosita într-un luminiș unde găsesc un mic lac....decid sa ma transform înapoi in om și sa înot puțin pentru a-mi relaxa muschii mult prea încordați. Ajung in mijlocul lacului unde ma opresc plutind pe apa. Gândul îmi zboară la Damian și la tot ce sa întâmplat, știu ca asta a fost înainte ca eu sa apar in viața lui dar tot ma doare deoarece nu suport sa știu ca Damian a fost in pat cu alta femeie....mai ales cu una ca Roxi care se vede de la o posta ca e o ușuratică. Aleg sa ies din lac și îmi iau un tricou negru pe mine care îmi ajunge pana la genunchi....e unul din tricourile lui Damian. Când decid sa ma întorc simt cum sunt urmărită, agitata măresc pasul iar când sa ma transform sunt trântită la pământ de un lup maro. Recunosc acest lup este băiatul care ma transformat dar ce caută pe teritoriul lui Damian.
"Oooo dar de cine am dat eu aici chiar de frumoasa Anya pe care eu am transformat-o" spune acesta pe un ton batjocoritor.
Instant eu ajung trântită la pământ cu el peste mine dar de data aceasta el este in forma umană.
"Date jos de pe mine nenorocitule!!!" Urlu disperata către el dar in secunda următoare obrazul îmi este plesnit de către acesta.
"Cum poate o simpla servitoare sa ii vorbească așa unui fiu de Alpha! Se pare ca ți-ai uitat statutul fetițo dar nu e problema ca te învăț eu minte!" Urla la mine in timp ce rânjește și începe sa tragă de tricoul de pe mine.
Nu îmi vine sa cred ca după toată durerea pe care o am acum in suflet voi ajunge și violată. Cu ultimile puteri urlu cât ma țin plămâni
"DAMIAANNNN!!!" ochii fiindu-mi plini de lacrimi.
"Degeaba urli Anya nimic nu ma va opri sa te fac a mea exact cum am vrut încă de la club." Spuse ca mai apoi sa îmi astupe gura.

Damian POV....
După ce Anya aleargă afara din conac eu o iau pe Roxi de gat și o trântesc de perete.
"Roxi îți dau un ultim avertisment, pleacă in momentul asta din casa asta și din haita asta altfel nu promit ca te voi mai lasa in viața!" Ii urlu in fata ca mai apoi sa ii dau drumul și sa ies afara din conac după Anya dar deja ea intrase in pădure. Un urlat plin de durere și nervi îmi părăsește gura și imediat îl chem prin link pe Marius.
"Marius aduna câțiva băieți si căutatio pe Anya nu cred ca a ajuns departe! Anya a fugit!" Închid link-ul si nu mai aștept si merg după mirosul ei sa o caut. In timp ce alergam prin pădure semnul începe sa ma ardă iar inima sa ma doară, Anya era in pericol! In timp ce alergam după mirosul ei aud cum vocea micuței mele ma striga
"DAMIAANNN!!" Când am auzit strigatul eu mii de fiori m-au trecut și am simțit cum pământul îmi fuge de sub picioare, Lupul meu sa înfuriat foarte tare cerându-mi voie sa preia controlul ceea ce și am făcut. Lupul meu negru alerga cu o viteza spre locul de unde Anya a strigat. Când ajung acolo un bărbat saten era deasupra Anyei rupându-i tricoul de pe ea ii puse mâna la gura apoi încerca sa se poziționeze intre picioarele ei. Micuța mea se zbătea și încerca sa îl împingă dar in zadar. Când am văzut aceasta imagine in fata mea am inebunit total. Un urlat animalic a ieșit la suprafața din gâtul meu mișcând pământul de sub picioarele noastre.
ANYA POV...
Un urlat care a vibrat pământul sub mine se aude la o distanta mare de noi imediat am recunoscut acel urlat era el sufletul meu pereche. Mai multe lacrimi mi-ai invadat obrajii știind ca a venit sa ma salveze. Nici nu am apucat sa urlu din nou ca simt cum nenorocitul ala este aruncat de pe mine iar in fata mea sa pus protector un lup mare si negru acesta fiind Damian. Încerc sa ma ridic dar picioarele ma lasa, când sa ma prăbușesc din nou Damian se întoarce si ma prinde.
"Totul va fi bine micuța mea Anya îmbracă tricoul asta și stai in spatele meu" spuse Damian prin linkul nostru.
Imbrac tricoul de la el și ma ascund in spatele unui trunchi chiar atunci i se mai alătura încă cinci lupi iar unul dintre ei vine către mine. Instant ma lipesc de Lupul lui Damian iar acesta ma linisteste spunându-mi ca sunt din haita noastră in frunte cu Marius beta-ul haitei. Damian ii spune lui Marius sa ma ducă acasa dar eu nu vreau sa îl părăsesc pe Damian îmi este frica sa nu fie rănit.
"E in regula Anya dute acasa cu Marius eu trebuie sa ma ocup de acest nenorocit care a îndrăznit sa se atingă de ce este al meu" îmi spune Damian iar eu fac exact cum mia cerut. Fiind prea obosita nu mai fac fata unei transformări așa ca ma urc pe spatele lui Marius iar el pornește cu mine spre casa.
Damian POV...
Acum ca o știu pe Anya in siguranța ma pot ocupa de acest nenorocit!
"Pentru ca ai îndrăznit sa te atingi de ce este al meu vei avea de suferit!" urlu către el.
Ma arunc asupra lui prinzandul cu dinții de gat și aruncându-l in cel mai apropiat copac. Acesta ajunge la pământ nemaiputând sa se ridice iar când ma îndrept decisiv către el pentru al termina apare tatăl lui care ma implora sa îl cruț.
"Te rog Alpha suprem Damian ai mila de el!" Spuse tatăl lui implorându-ma.
"Nu cred ca pot trece cu vederea ceea ce a făcut! A încercat sa abuzeze de luna haitei mele de sufletul meu pereche!!" Urlu către amândoi.
"Înțeleg ca ceea ce a făcut nu poate fi iertat dar te implor îți jur ca haita mea îți va fi mereu credincioasa și îți promit ca nu va mai apărea in fata ta sau a Lunei tale.." ma implora acesta in timp ce își ridica fiul de pe jos care era aproape inconștient.
"Dacă îl mai prind vreodată pe teritoriul meu sau sa îndrăznească sa apăra in fata mea sau a lunei mele am sa îl Execut pe loc!!" Spun către aceștia in timp ce îl ridica și pleacă.
Nu mai stau și alerg înapoi spre conac ca sa văd cum este Anya.

Transformată și vândutăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum