Anya POV...
Ajung in camera lui Damian și merg direct la baie un starea de amețeala și greață ma iau pe nepregatite. Cred ca din cauza a tot ce sa întâmplat corpul meu reacționează. Decid sa fac un dus rapid și in loc sa ma pun in patul "nostru" aleg sa ies din camera lui și sa merg in vechea mea camera. Nu vreau sa stau in patul in care Damian și-a tras-o cu alte femei. Încă ma doare sufletul dar după ziua de azi ii sunt recunoscătoare ca ma salvat. Nu vreau ca alt bărbat sa profite din nou de mine. Ajung in vechea camera și ma bag direct sub plapuma unde somnul ma fura.
Damian POV....
Ajung înapoi la conac și merg direct in camera mea, deschid usa dar nici urma de Anya. Urlu disperat după Marius!
"Marius unde e Anya!!! Nu ai adus-o acasa?!" Urlu către el.
"Damian nu mai urla....fa liniște Anya e in vechea ei camera doarme. Mai înainte a fost Diana la ea sa o verifice." spune pe un ton calm
Diana este sufletul pereche a lui Marius și ma bucur ca Anya o are alături chiar dacă Anya încă nu a cunoscut-o. Fără sa mai stau pe gânduri ma îndrept spre vechea ei camera. Deschid încet usa găsindo pe frumoasa mea Anya dormind atât de liniștita. Merg incet spre ea și o iau in brațe ducând-o înapoi in camera noastră deoarece nu îmi place sa o știu departe de mine și in alt pat inafara de al meu unde ne-am unit ca suflete pereche.
Anya POV...
Ma trezesc când simt o greutate pe mine, ma întorc și îl găsesc pe Damian uitându-se la mine. Îl dau de pe mine și ma dau jos din pat dar Damian imediat ma prinde și ma imobilizează sub el.
"Dami drumul Damian.... Te rog" spun încercând sa îmi stăpânesc lacrimile.
"De ce vrei sa pleci de lângă mine Anya?! Înțelege ca nu pot sta departe de tine!" Spune Damian pe un ton trist.
"Nu vreau sa stau in același pat in care ți-ai tras-o cu altele precum ai făcut-o cu Roxi!" spun reușind sa scap din brațele lui si ridicându-ma in picioare.
"Nimeni in afara de tine nu a intrat in camera mea Anya si nu mi-am tras-o cu nimeni in acest pat, singura cu care am făcut dragoste pentru prima data ești tu luna mea, restul sau întâmplat înainte sa te întâlnesc. Nimeni in afara de noi doi nu are voie in camera asta, absolut nimeni!" îmi explica Damian venind ușor spre mine.
Ma blochez la ceea ce aud si aștept ca Damian sa ajungă in fata mea si aștept sa văd ce face.
"Tu ești totul pentru mine Anya in rest nimic nu contează doar tu si haita. Îți jur ca nu ma voi culca cu nici o alta femeie de acum înainte in afara de tine." îmi spune Damian in timp ce se uita in ochii mei apoi privirea ii cade pe buzele mele. Se apleacă ușor sărutându-ma pe buze aștept puțin după care ii dau voie sa adâncească sarutul. Când sa ma ia pe sus simt cum starea de greață își face iar apariția si alerg spre baie închizând usa in urma mea.
"ANYA ești bine?!!! Iubito deschide usa te rog!" Striga Damian de pe partea celălat de usa.
Nu reușesc sa ii răspund fiind prea ocupată sa dau afara tot ce am avut in stomac. Damian nu mai aștepta sa ii deschid usa si o sparge intrând panicat in baie.
"Te rog ieși nu vreau sa ma vezi in starea asta..." spun cu o voce stinsă continuând sa dau afara tot ce am mâncat.
Damian vine lângă mine si îmi prinde parul mangaindu-mi spatele.
"Încet iubirea mea, sunt aici lângă tine." Ma linisteste Damian.
"Cred ca nu mia picat ceva bine la stomac, de când am ajuns am stari de amețeala si greață..." spun ridicându-ma cu ajutorul lui Damian.
"Iubito nu cred ca asta este cauza...." face o pauza lunga in timp ce ma ajuta sa ma așez in pat si ma cuprinde in brațele lui " Cred ca ești însărcinată iubirea mea....rodul iubirei noastre creste in tine." spune Damian plin de fericire. Când aud ce tocmai spune parca o găleata rece cu apa ma trezeste la realitate.
"Poftim?! Dar cum e posibil....?! Am făcut-o doar o data, adică cum...?" Rămân socata și fără cuvinte.
"Iubito am făcut-o fără sa ne protejam era de așteptat sa se întâmple asta, adică eram sigur de asta mai ales ca la noi vârcolacii ne reproducem mult mai repede decât oamenii iar sarcina dureaza mai puțin ca și la oameni totuși suntem ființe supranaturale." spune sărutându-mi pântecul și fruntea.
"Damian îmi pare rău dar vreau sa fiu singura in momentul asta....am sa merg in vechea mea camera" spun ducându-ma spre usa.
"Nu. Rămâi aici de acum aici e și camera ta, voi pleca eu, am sa merg in birou.." îmi spuse cu o voce trista. Îl privesc cum iese din camera iar in secunda următoare ma prăbușesc la pământ, cum e posibil? Așa repede nu sunt încă pregătită sa fiu mama iar noi doi nici nu ne cunoaștem așa bine si toată treaba asta cu varcolacii e atât de noua pentru mine. Pierdută in gândurile mele nu îmi dau seama când lângă mine apare o fata cu par saten și un zâmbet larg pe fata.
"Buna Draga mea Anya numele meu este Diana, sunt sufletul pereche a lui Marius." Spune zâmbind și întinzând mâna către mine.
"Buna...îmi pare bine." Spun obosita din cauza evenimentelor recente.
"Ce sa întâmplat Anya de ce ești așa trista?" Ma întreabă îngrijorată. Ii evit puțin privirea dar decid sa ii spun deoarece simt ca pot avea încredere in ea pare o fata de treaba.
"După tot ce sa întâmplat acum am aflat ca sunt însărcinată cu Damian.....și nu cred ca o sa facă fata unei sarcini acum mai ales ca abia știu despre lumea varcolacilor....totul este așa nou pentru mine și in momentul de fata nu aveam nevoie de acest copil..." spun trista.
"Sshhh..nu spune una ca asta Anya, copilul îți simte de pe acum toate emoțiile și gândurile, dacă tu spui ca nu ți-l dorești îl va răni...un copil este o binecuvântare, mai ales ca Damian și-a dorit mereu sa îți găsească sufletul pereche și sa își întemeieze o familie, va fi un soț și un tata minunat sunt sigura de asta!" Spune entuziasmata Diana. La tot ce mia spus are dreptate și îmi pare rău ca ii fac una ca asta copilului meu dar îmi este și mie greu sa ma obișnuiesc îmi este frica....
"Îmi este frica Diana....nu știu cum e sa fii mama, nu vreau sa pățească ceva.." spun punând mâna pe pântec și masand ușor.
"Draga mea stai liniștita, Damian vă va proteja cu propria viața la fel și noi. Sunteți luna și viitorul conducator al haitei supreme, sunteți comorile noastre." spune Diana in timp ce ma îmbrățiseaza strâns. Ii răspund la îmbrățișare și ii mulțumesc pentru ca ma liniștit, dacă așa a vrut soarta sa fie și sa devin mama am sa protejez acest copil orice ar fi.
"Cred ca mai bine mergi la Damian in birou și sa ii spui și lui ce mi-ai spus mie, faptul ca acecepti acest copil, a plecat tare trist, l-am întâlnit pe drum încoace...el ma rugat sa stau cu tine sa nu te las singura deoarece era îngrijorat sa nu faci ceva sau sa pățești ceva." îmi spuse Diana cu zâmbetul pe buze.
"Îți mulțumesc Diana, ești o prietena minunata!" O strang in brațe și ma ridic in picioare decisă sa merg la Damian.
CITEȘTI
Transformată și vândută
WerewolfAnya avea tot viitorul înainte. Invata bine și era în primul an de facultate. Dar totul ia o întorsătură când pleacă întro vacanta cu prietenele ei Ema și Bianca în America. Acolo se împrietenesc cu un băiat dubios care ii va da cu totul peste cap v...