La cumparaturi

15 2 0
                                    

Atenție conținut 18+

Damian POV..
Intru in birou unde ma aștepta o grămada de acte de semnat dar nu sunt in stare sa ma concentrez, gândul îmi sta doar la Anya si la cum a reacționat când a aflat ca vom avea un copil, lupul meu suferă la fel ca și mine la gândul ca Anya sar putea sa nu ne accepte copilul. Tot ce îmi doresc acum e sa fiu lângă ea dar am sa ii respect decizia de ai da puțin spațiu. Sunt intrerupt de gânduri când pe usa intra chiar Anya.

Anya POV...
Ajung in fata biroului și fără sa bat intru, îl găsesc pe Damian stand la birou pierdut in gânduri. Ma urmărește cu privirea fără sa spună nimic iar eu merg direct la el ma pun in brațele lui și îl sărut apăsat " Îmi pare rău...ca am reacționat așa dar îmi este frica fiind totul atât de nou pentru mine mai ales toată treaba asta cu copilul deși nu sunt încă pregătită promit ca am sa protejez acest copil orice ar fi, el este rodul iubirii noastre" spun după care îl mai sărut încă o data.
Damian se uita uimit la mine după care ma strânge tare la pieptul lui "Ma bucur ca spui aceste lucruri iubirea mea, promit ca am sa îți fiu mereu alături și te voi ajuta cu tot ce pot." îmi spune Damian plin de fericire.
"Cred ca am sa merg cu Diana la mici cumpărături dacă tot vom avea un bebe...chiar nu am mai ieșit de mult de pe teritoriu îmi este puțin dor de vechea mea viața." Spun uitându-ma la Damian care imediat sa schimbat la fata.
"Nu poți Anya nu vreau sa pățiți ceva...am sa trimit pe altcineva sa îți facă cumpărături dacă vrei lucruri noi." Spune scurt și își îndreaptă atenția către foile de pe birou.
"Nu Damian! Am sa merg eu cu Diana fie ca îți convine sau nu, vreau sa îmi cumpăr și haine deoarece nu prea am și vreau sa le încerc. Te rog ai încredere in mine...nu vom păți nimic. Nu ma poți tine închisă ca intr-o colivie, si așa viața mia fost data total peste cap am nevoie si eu de timpul meu normal." spun deja nervoasa. Damian se uita in ochii mei apoi spune calm "Bine te poți duce dar îl voi trimite cu voi pe Andrei cel al treilea in comanda." Nu mai spun nimic fiind mulțumită ca ma lasa și rapid ii dau un sărut scurt și dispar din birou. Alerg spre Diana care era jos in sufragerie și urlu ca plecam la cumpărături. Amândouă sărim in sus de fericire și ieșim afara unde ne aștepta o mașina neagră cu geamuri fumurii. Din mașina iese un băiat blond cu ochi albaștrii care se prezintă "Buna Anya...eu sunt Andrei cel care va avea grija de voi, Damian mia ordonat sa fiu cu ochii pe voi așa ca va rog sa nu îmi faceți zile negre." spune asta apoi ne zâmbește scurt și ne deschide usa din spate. Ma uit la Diana și începem amândouă sa radem ca doua nebune, iar Andrei se uita la noi neînțelegând de ce radem. Deja trecem de pădurea haitei și ajungem pe un drum pustiu...apoi mai trecem printr-un luminiș iar la final ajungem in oraș unde lumea agiatata umbla pe străzile aglomerate. Andrei oprește mașina in parcarea mall-ului unde eu cu Diana coboram și intram in mall neașteptând-ul pe Andrei suntem sigure ca ne va găsi ușor după miros după cum a spus Diana este una din simțurile varcolacilor. Cum intram găsim un magazin de haine pentru fete și intram direct in el. După aproape o ora pierdută prin magazine la final ajungem într-un magazin pentru bebeluși unde găsesc niște hăinuțe drăguțe și decid sa iau câteva. Ajungem și la ultimul etaj unde era numai mâncare, eu și Diana ne-am comandat ceva de mâncare iar Andrei și-a luat doar ceva de baut. In timp ce așteptam mâncarea eu decid sa merg la baie, ajunsă la toaleta mi se face din nou rău dar de data asta starea de amețeala este mult mai mare ajungând sa pic jos. Încerc sa ma ridic dar nu reușesc așa ca decid sa stau puțin sa ma liniștesc poate îmi va trece. In timp ce stăteam am început sa vorbesc cu micuțul din pântecele mele "Of micuțul ce îmi faci tu mie...înțeleg ca mami te-a obosit cu atâtea cumpărături dar ce zici dacă ma ajuți si sa mergem acasa?" il întreb si imediat starea de amețeala sa mai diminuat. Reușesc sa ma ridic de jos si când sa deschid usa de la toaleta Andrei intra panicat in baie împreuna cu Diana.
"Ești bine?! Ne-ai speriat! Ce sa întâmplat?" ma ataca Diana cu o grămada de întrebări.
"Da sunt bine, îmi pare rău ca v-am îngrijorat și am amețit de nu am mai reușit sa ma ridic de jos dar micuțul meu ma ajutat sa îmi revin." spun cu zâmbetul pe buze in timp ce îmi mângâi pântecul.
"E timpul sa mergem acasa, am cerut mâncarea la pachet, dami voie sa te car Anya." îmi spune Andrei dar ii fac semn ca nu e nevoie și ma sprijin de Diana. Ajungem in mașina și nici bine nu am pornit spre casa ca am adormit. Când deschid ochii deja eram in patul nostru cu Damian lângă mine.
"Mai îngrijorat foarte tare iubirea mea, mi-a spus Diana ce sa întâmplat. Cred ca te-ai obosit prea tare." îmi spune calm și plin de grija. Ma întind către el și ii plasez un sărut lung și apăsat pe buze. "Mi-ai lipsit, ma bucur ca ești lângă mine" spun și decid sa ma ridic din pat pentru a face un dus. "Unde mergi iubita mea?" ma întreabă Damian ridicându-se și el din pat.
"Vreau sa fac un dus pentru a ma relaxa puțin, vrei sa mi te alături?" îl întreb zâmbind către el. Fără sa îmi răspundă îl văd cum vine către mine ma ia pe sus și mergem către baie. Scăpăm amândoi de hainele de pe noi și intram sub dușul fierbinte care ne încălzește corpurile. Damian începe sa îmi sărite gâtul ca mai apoi sa urce cu săruturile către buzele mele. Când începem amândoi sa ne încingem ajung lipita de peretele dușului cu mâinile încolăcite după gâtul lui Damian. In timp ce limbile noastre duceau un dans nebun de dominare bărbăția lui Damian ma pătrunde puternic ceea ce ma face sa scap un geamăt lung. Încep miscarile de dute Vino ceea ce ne face pe amândoi sa umplem baia de gemete. Săruturile lui Damian ajung pe sânii mei plini de dorințe și cât timp se joaca cu unul dintre ele se mișcă tot mai repede in mine iar asta ma face sa gem tot mai tare și sa simt ca ma apropii de final.
"Ahhhh Damiannn ce bine eee....nu știu cât mai rezist" spun printre gemete.
"Doamne Anya ești perfecta, ești făcută pentru mine, perfecta, ador sa fac dragoste cu tine....ahhhh iubito, haide dați drumul pentru mine!" Îmi spune Damian printre gemete.
Când ajungem la final amândoi ne dam drumul deodată și simt cum lichidul cald se eliberează in mine ceea ce ma face sa tremur de placere.

Transformată și vândutăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum