Damian POV...
Ce am sa ma fac cand va afla Anya....va fi doborâtă de aceasta veste care sunt sigur ca este o minciuna. Aceasta curva nu are cum sa fie însărcinată cu copilul meu, cu toate femeile cu care am întreținut relații sexuale mam protejat singura cu care am făcut-o fără e Anya. In timp ce ma certam cu Tania mi sa părut ca aud usa de la intrare dar nu am dat prea mare importantă crezând ca vreun membru al haitei a ieșit din casa.
"Bun Tania dacă susții ca acest copil este al meu vom face un test ADN sa vedem cine minte și cine spune adevarul." spun hotărât către ea dar imediat cum aude de testul ADN se albește la fata și începe sa se bâlbâie. Și prin asta îmi dau sigur ca am avut dreptate și ca aceasta cățea nu e însărcinată cu copilul meu. Decid sa o ignor și sa părăsesc biroul îndreptându-ma spre petrecere căutând-o pe Anya. Când ajung afara Marius și Andrei vin grăbiți spre mine.
"Damian.....Anya a plecat!" spune Marius panicat către mine.
"A luat una dintre mașinile din garaj și a plecat." spune Andrei serios către mine.
"Dar ce a determinat-o sa plece fără sa spună nimic? Nu reușesc sa o contactez prin link a ridicat barierele." spun nervos către băieți dar in același timp și panicat.
"Nu știu frate, a spus ca merge după tine sa vadă de ce îți ia atât sa vi iar după a ieșit glonț țin casa și a plecat." spuse Marius nervos către mine.
Și atunci parca o găleata cu apa rece mia picat in cap....cred ca ea a fost ceva care a trântit cu usa de la intrare cine știe cât a auzit din Conversație. Asta nu e de bine i se poate întâmpla orice ei și copilului.
"Toată lumea sa plece acasa a apărut o urgentă!" Urlu la toată lumea și imediat curtea haitei este goală.
"Toată lumea sa se mobilizeze și sa o căutam pe Anya!!" Strig pe tonul de Alpha.
Sper doar sa fie bine atât ea cât și copilul.
Anya POV...
Acecelerez cât pot de tare nemaiținând cont de nimic. Ma doare atât de tare încât îmi vine sa urlu....lacrimile îmi invadează ochii abia reușind sa văd drumul. Fără sa îmi dau seama ca in fata urmează o curba pierd controlul volanului izbindu-ma din plin de copacii de pe marginea carosabilului iar instinctiv duc mâna la burta apoi totul negru.
Autor POV....
In timp ce toată lumea o caută disperata pe Anya Damian a simțit cum sufletul lui pereche ii moare , ceea ce la făcut pe Lupul lui sa înnebunească.
Intre timp Anya a fost salvata de un misterios bărbat care a luat-o și a dispărut cu ea.
Damian POV...
Ajung pe drumul care duce spre oraș iar printr-o pădure vad mașina noastră răsturnată pe marginea drumul ieșind fum din ea. Opresc repede alături de Andrei, Marius și Diana. Alerg repede spre mașina dar când sa ma apropii aceasta explodează aruncându-ma la câțiva metri depărtare.
Marius POV...
După ce mașina explodează Damian este aruncat dar se ridica și aleargă iar spre mașina. Eu și Andrei sărim sa îl oprim abia reușind sa îl ținem pe loc.
"NNNUUUUU!!!! AANYAAA!!" urla disperat și cu fata plină de lacrimi. Diana începe sa plângă și ea in hohote căzând in genunchi iar și Andrei începem sa plângem in liniște chinuindu-ne sa îl ținem pe Damian sa nu sara in foc. Gândul ca ne-am pierdut luna nea dărâmat pe toți dar Damian va fi și este cel mai afectat....tocmai ia murit copilul și sufletul pereche...simt ca ne vor aștepta zile negre de acum înainte.După 2 ani....
Anya POV...
Merg liniștita prin curte uitându-ma la băiețelul meu scump. Am o minune de copil de 1 an jumate.
"Elias ai grija sa nu cazi mami, ai sa faci buba." strig către băiețelul brunet cu ochișori albaștri ca cerul. Elias aleargă către mine și îl prind in brațe invartindu-ma cu el.
"Anya haide la masa!" striga Marcus către mine de pe terasa casei. A da am uitat sa va spun Marcus este soțul Miei ....el a spus ca ma gasit in urma unui accident care l-am avut și ma adus un haita lui unde împreuna cu soția lui mai ajutat sa ma vindec și sa nas ei fiind și părinții spirituali a lui Elias. Se pare ca in urma accidentului mi-am pierdut memoria nereușind sa îmi aduc aminte cum era viata mea înainte sau cine este tatăl lui Elias. Dar pentru mine acum tot ce contează este copilul meu și atât. Ajungem in casa și ne așezăm toți la masa, după ce mâncam Marcus ne face semn sa fim toți atent la el.
"Diseara vom avea un invitat special la cina, Alpha suprem va veni in vizita la noi pentru a semna un tratat de pace cu acesta. Nu vreau sa ajung la un război cu acesta pentru ca știu sigur ca nu vom putea sa ii facem fata." spuse Marcus serios.
"Doamne dragule îmi este așa groaza....toată lumea știe ca de când și-a pierdut luna a inebunit și e plin de ura." spuse Mia îngrijorată.
"Tocmai de aceea totul trebuie sa fie perfect și sa semnam acel document pentru a sta liniștiti ca nu vom cadea niciodată la război cu acesta." spune Marcus in timp ce o ajuta pe Mia sa strângă masa.
Seara se apropie iar eu decid sa imbrac o rochie neagră simpla și pana deasupra de genunchi. Parul mi las desfăcut și aplic puțin rimel. Pe Elias l-am îmbrăcat într-un tricou alb și o pereche de pantaloni scurți negri iar in picioare o pereche de adidași negri. Privesc pe geam și văd cum in fata casei parchează trei mașini negre, din prima coboară o fata bruneta împreuna cu un bărbat din a treia mașina coboară un bărbat blond însoțit de o fata blonda iar din a doua masina coboară un bărbat inalt bine făcut și brunet. Fără a mai sta pe gânduri îl iau de mânuță pe Elias și decid ca e timpul sa coboram și noi. Pregătită sa cobor scările Elias ma anunța ca are nevoie la toaleta așa ca facem o mică oprire la baie. După ce terminam coboram scările și mergem spre livingul casei de unde se aud vocile. Când deschid usa Elias aleargă către Marcus iar eu alerg după el încercând sa îl prind ca sa nu încurce discuția dintre Adulți.
Damian POV...
Ajung in sufragerie unde sunt întâmpinat de Marcus și luna lui alături de restul membrilor haitei. Suntem întrerupți de usa care se deschide pe ea intrând alergând un băiețel care ii sare in brațe lui Marcus.
"Malcusss...!!" urla fericit copilul. Un sentiment se trezeste in mine când ridic privirea și văd fata care aleargă in urma copilului strigandul.
"Elias mami nu e momentul sa in deranjam pe Marcus ce zici ca noi doi sa mergem afara?" spune aceasta și ia copilul in brațe mergând spre ieșire dar înainte se oprește in fata mea și ma saluta politicos "Buna seara Alpha Suprem" iar in momentul când ea își ridica privirea și facem contact vizual simt cum timpul a înghețat in jurul meu.
CITEȘTI
Transformată și vândută
Hombres LoboAnya avea tot viitorul înainte. Invata bine și era în primul an de facultate. Dar totul ia o întorsătură când pleacă întro vacanta cu prietenele ei Ema și Bianca în America. Acolo se împrietenesc cu un băiat dubios care ii va da cu totul peste cap v...