Începutul

197 14 0
                                    

În poza de sus este Anya

Anya pov:
Era o seara perfecta pentru ieșirea propusa de prietenele mele Ema și Bianca în club. Doar ieri seara am ajuns în America după un zbor lung și obositor. Numele meu este Anya Marons sunt din România am 20 de ani par roșcat închis, ochi verzi și ii mulțumesc lui Dumnezeu ca mam născut fără pistrui, iar Ema și Bianca sunt prietenele mele cele mai bune. Pe Ema o știu din clasa I, par șaten închis cu ochi căprui și un corp bine înzestrat de mama natura pe când Bianca e blonda ochi albastri și un corp subțire dar sexy. Ne pregătim deja de doua ore iar Ema e indecisa ce rochie sa își aleagă.
"Haide Ema! Vom rata toată distracția." spuse Bianca deja pregătită așteptând în ușă camerei noastre.
"Sunt gata" zâmbi Ema către noi.
Eu am ales o rochie albastra închis cu bretele subțiri și scurta pana deasupra de genunchi. Ema a optat pentru o rochie neagra cu decolteu în V destul de scurta pe când Bia și-a ales o rochiță roșie destul de decenta.
Am comandat un taxi și în mai puțin de 20 minute am ajuns în fata clubului. Deja se auzea muzica puternica și mulțimea de oameni care se distrau.
"Eu merg sa îmi iau ceva de băut. Va aduc și vouă?" urla Ema către noi.
"Da. Eu vreau un fresh de portocale" spun zâmbind.
"Eu vin cu tine, nu știu ce vreau" spuse Bia ridicându-se de la masa.
În timp ce fetele erau la bar un băiat cu parul blond se apropie de masa noastră.
"Deranjez?" spune zâmbind.
"Nu." ii întorc zâmbetul.
"Numele meu este Marc și ma gândeam împreună cu prietenii mei sa va invitam cu noi la masa."
"Numele meu este Anya și ne-ar face placere. Numai ca le voi aștepta pe fete și după vom veni"
" Le vom aștepta împreună dacă vrei"
Fara sa ii mai răspund lam lăsat sa se așeze la masa. În timp ce așteptăm am observat ca Marc avea ochi albaștri un par blond și puțin ciufulit și destul de înalt.
"Deja ți-ai făcut un prieten Anya!" întreabă Ema râzând.
"Fetelor el este Marc și nea invitat să petrecem cu el și prietenii lui de acolo" le spun și arat spre o masa unde mai erau doi băieți.
"Sigur! Și asa ne cam plictiseam singure pe aici" zâmbi Bia către Marc.
Ne ridicam și mergem spre masa unde stăteau și ceilalți băieți. Se ridica un băiat cu parul șaten deschis și ochi căprui.
"Bună fetelor, eu sunt Ianis iar cel de lângă mine e Daniel." Spune arătând către un băiat cu parul șaten închis și ochi negri.
După ce am stat puțin de vorba cu ei am mers pe ringul de dans unde am dansat cu Marc.
"Vrei sa mergem într-un loc mai liniștit? " spuse Marc în timp ce dansam. Eu aprobând ușor din cap.
"Fetelor eu merg cu Marc la o mica plimbare"
"Ai grija de tine și distracție!" zâmbi Ema către mine apoi făcându-mi cu ochiul.
Ieșim din club și ne ducem spre un Audi alb.  Marc îmi deschide ușa apoi intra și el pornind motorul mașinii.
Nici unul nu spunem nimic și observ ca ieșim din partea aglomerata a orașului.
" Unde mergem?" întreb puțin speriata văzând doar copaci.
"Tiam spus ca mergem într-un loc liniștit, acela fiind pădurea" spuse fără nici o emoție Marc.
Panica se instalase în mine și tot felul de gânduri negre îmi apăreau în minte.
"Vreau sa ne întoarcem"
"Deja am ajuns. Nu are rost." spuse rânjind la mine.
Cum a oprit mașina am deschis ușa și am început sa alerg prin pădure, neștiind încotro ma îndrept. Deodată aud un urlet de animal și ma panichez și mai tare. Ma împiedic și pic pe jos lovinduma la picior și puțin la cap. Când sa ma ridic un lup maro deschis sare pe mine și ma musca de brat. Urlu de durere și încerc sa scap de el. Ma zgârie pe spate rupand rochia iar când sa ma apuce de gat un alt lup maro închis îl arunca de pe mine. Înainte sa închid ochii lupul maro se apropie de mine. Nu credeam vreodată ca acesta îmi va fi sfârșitul. Când a ajuns lângă mine totul în fata ochilor sa făcut negru.

Transformată și vândutăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum