In sfarsit a mea

24 2 0
                                    

Atenție conținut 18+

Damian Pov...

Odata ce Anya mia spus ca vrea sa o fac a mea parca lumea mea sa împlinit, ma dezbrac și eu de hainele de pe mine și ma întind ușor peste ea fără sa îmi las toată greutatea pe ea. Încep sa o sărut tandru ca mai apoi sa cobor cu săruturile spre pieptul ei. Ii atac sânii plini și perfect rotunzi iar ea scapă un geamăt scurt ceea ce îmi provoacă și mai multă excitare mârâind scurt.
"Ești sigura de asta Anya deoarece odata ce încep nu o sa ma mai pot opri, odata ce facem asta completam și ritualul de suflete pereche" spun mai mult ca o șoaptă.
"Da Damian vreau sa fiu a ta cu adevărat și vreau sa fi și tu al meu" spune Anya cu o voce plină de dorința. Fără sa mai spunem altceva ma poziționez la intrare și încet intru in ea, Anya Închide ochii și mici lacrimi încep sa ii cada odata ce ma adâncesc mai tare in ea.
"Imi pare rău luna mea, dacă vrei ma opresc" spun ștergându-i lacrimile cu mici săruturi.
"Nu...doar ca ma doare..." spuse printre suspine.
"Promit ca voi fi blând" spun sărutând-o lung pe buze. După ce am intrat cu totul in ea încep miscarile de dute-Vino mărind ușor ritmul după ce Anya sa mai obișnuit camera sa umplut de gemete din partea amândurora.
"Nu mai rezist Damian simt ca voi ajunge la final" spuse Anya printre gemete.
"Mai rămâne un sigur pas pana sa ajungem la final, sa te marchez iar tu la rândul tău sa faci la fel, sar putea sa te doară dar va trece repede durerea de la semn" spun uitându-ma in ochii ei. Ma apropii de clavicula ei iar colții își fac apariția muscand-o pana simt cum colții ii ating osul. Anya începe sa urle de durere iar imediat cum îmi retrag colții din ea încep și ling semnul care i l-am făcut calmand-o.
"Gata acum este rândul tău Anya sa îmi faci semnul de suflete pereche" spun lăsând clavicula la vedere. Anya își scoate colții și strânge pana ajunge și ea cu dinții la osul meu. Simt o mică durere dar e suportabila ca mai apoi sa îmi plaseze un sărut lung și arzator pe semn.
"Acum ca ritualul e complet de acum înainte ne vom simți unul pe celălat chiar și emoțiile." Spun sărutând-o din nou pe buze.
"Damian nu cred ca mai rezist mult și voi ajunge la final" îmi spune printre gemete in timp ce eu măresc și mai tare viteza simțindu-i plăcerea imensa datorită semnului de pe gat.
"Dat-i drumul frumoasa mea Anya haide!" Spun și eu gemand lung. Măresc și mai tare viteza eliberandune amândoi deodată.
"Ai fost minunata Anya îți mulțumesc ca exiști și ca mai lăsat sa te fac a mea." După toată plăcerea asta ajungem amândoi întinși in pat iar eu o trag pe Anya in brațele mele.
"Damian acum ca am facut asta sper ca nu o sa ma părăsești" spune micuța mea uitându-se la mine.
"De ce ai crede ca as face asa ceva Anya?! Ești sufletul meu pereche pe care nu credeam vreodată ca o să-l găsesc. Ești cea mai prețioasa și importantă persoana din viața mea." Spun cu sinceritate in timp ce o strang și mai tare la pieptul meu.
"Cred ca ești singurul bărbat din viața mea cu care ma simt completa" spus ea cu zâmbetul pe buze.
"Și voi rămâne singurul" spun pe un ton serios in timp ce ii mai plasez un ultim sărut înainte ca somnul sa ne fure pe amândoi.
Anya POV...
Când razele soarelui ma lovesc deschid încet ochii și observ ca Damian nu mai este lângă mine semn ca sa trezit cu mult înaintea mea. Leneșă ma ridic și ma îndrept spre baie dar o durere surda resimt venind din zona mea intimă, iar gândurile acțiunilor de azi noapte ma fac sa zâmbesc și sa îmi dau seama care este cauza durerii mele. Pornesc apa calda și aștept sa se umple cada iar intre timp îmi admir semnul lăsat de Damian pe gat. După o baie fierbinte decid sa îmi iau o rochița albastra pe mine și sa cobor jos in bucatarie unde sper sa găsesc ceva de mâncare. Coborând scările conacului dau nas in nas cu o fata bruneta și foarte frumoasa.
"Uitate pe unde mergi servitoareo!" spune acesta pe un ton răutăcios.
"Ai noroc ca ma grăbesc ca altfel ma ocupam eu de tine, dar ori cum ii voi spune scumpului meu Damian sa se ocupe de tine! Care e numele tău?!" Urla ea către mine dar eu nu am timp de reacție ca Damian apare lângă mine cuprinzând-uma de talie.
"Roxi ai grija cum vorbești cu ea ca sar putea sa îți rup căpșorul de pe umeri! Ea nu este o servitoare! Ea este Anya luna acestei haite și tot odata sufletul meu pereche!" spune Damian pe un ton amenințător către aceasta creatura cu par brunet...
"Poftim! Ea sufletul tău pereche?! Adică serios Damian uitate și tu la ea ce stearsa e....adică nu se poate compara cu mine! Vrei sa spui ca ai uitat serile in care veneai in patul meu și ma făceai a ta și cat de bine ne simteam împreuna?!"  spune Roxi pe un ton mândru și cu un rânjet pe bot.
In momentul când am auzit toate astea iam dat la oparte mâna lui Damian de pe mine și am alergat afara din conac. Nu îmi vine sa cred ca l-am crezut și l-am lăsat sa ma folosească....ahhh îl urăsc nu mai vreau sa aud așa ceva. Alerg cât de tare pot și fiind plină de furie și Tristețe îmi eliberez Lupul transformându-ma și alergând spre pădure. In urma mea aud un mârâit puternic și cum Damian îmi striga numele, deși inima ma doare la acel urlat decid sa îl ignor și sa alerg mai departe. Nu știu încotro ma îndrept dar ma rănit...nu mai vreau sa stau aici.

Transformată și vândutăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum