‹5. rész›

148 12 4
                                    

Már csak egy maradt hátra. Utána úgy is elveszi a kezét nem igaz? Nincs min izgulni.

Leengedve kezeimet ránézek a tükörből, hogy végeztünk e, és közben lecsúszik tekintetem kezeire.

-ügyes voltál-kacsint rám, majd elsétálva végighúzza kezét hátamon. 

Miért nem idegesít, hogy hozzám ért? Ha Jay csinálta volna már rég veszekednék vele. Nála még sem érzem a késztetést, hogy hisztit csapjak. Sőt legbelül reméltem, hogy talán egy kicsit tovább rajtam hagyja kezeit...

Vagyis bassza meg. Örül neki a rák. Mit fogdos? Ő se teheti ám meg csak úgy...

Leteszem a kezemben szorongatott súlyzókat, és leülve a padra letörlöm arcomat egy törülközővel. Niki nyújt felém egy kis vizet, amit elfogadok, és lehúzom az üveg tartalmát.

-szomjas voltál-nevet Niki mellém ülve.

-azt hittem meghalok. És még nem futottam-csúszok lejjebb fáradtan. Arra már pont nincs energiám. Semmi másra sincs, de futni amúgy is nagyon gyűlölök. Ha fel kell másznom a futópadra, akkor nem sok maradt hátra az életemből.

-majd motivállak ne aggódj-fog kezemre Jay miután megtörölte homlokát, és felhúzva a futógép felé tol.

Felállok rá, és a szélébe kapaszkodva előbb sétálni, később kocogni kezdek. Már most fárasztó. Mi lesz ha feltekeri a gyorsaságot.

-jól áll a futás-könyököl a gép elejére és végigmér. Nem lelkesít eléggé, hogy előjöjjön a futás iránti való szeretetem sajnos.

-fohgd beh-ölöm meg tekintetemmel.

Egy ördögi mosollyal arcán feljebb tekeri a sebességet és ekkor üt be a "na meg a nagy faszt" és kiállok a futógép szélére.

-még 1 percet bírj ki-tekeri lejjebb a gombot de megrázom fejemet-ha nem állsz vissza futni akkor ma este velem alszol. -aha, nem.

Még kibírom azt az 1 percet, aztán lemászok és kiterülök a gép mellett. Nem akarok lábra állni. Sőt semmit sem akarok. Aludni! Na azt akarok. De egyedül. Nem Jayel!! Jesszus, a gondolattól is rosszul vagyok.

Mindenki felöltözik, és összepakol, így erőtlenül odacsoszogok Jakehez és karjába kapaszkodok segítségképpen. Alig érzem a lábaimat. Bármelyik másodpercben feladhatják. Jake elém áll és berogyaszt egy kicsit így hezitálva, de felmászok a hátára. Cipeljen csak ha ilyen kemény.

Kivisz a kocsiig ahol lepattanok róla és bemászok keresve Nikit, hogy újra mellé üljek, de mielőtt ezt megtehetném Jake karomra fogva leültet és mellém ül, így elzárva a menekülőutat. 10 percet kibírok mellette...

Elindulunk és mivel nincs nagyon mit csinálnom így csak nézem a mellettünk elhaladó fákat, amíg Jake át nem karol, mert arra már odakapom fejemet.

-így kényelmesebb-mosolyog rám ártatlanul. Elolvadok...nék. Elolvadnék!...de nem fogok.

Leveszem kezét magamról és ölébe helyezem majd visszafordítom fejemet az ablak felé. Nem mondom, hogy nem mosolyogtat meg ahogy próbálkozik...

Mikor megérkezünk, egy percet sem várva tovább, felpattanok és kiszállva a kocsiból megsürgetem Jayt, hogy gyorsabban nyissa ki az ajtót, majd bemegyek a lakásba és levetem magamat a kanapéra. Milyen jól esik feküdni!

-menjünk fürdeni. Mindannyian leizzadtunk-jön be utoljára Heeseung felvetve az ötletet.

-ki megy legelőször?-ül le mellém Hwan.

-mindannyian egyszerre fürdünk. A jakuzziban. Pont elférünk szerintem.-áll fel izgatottan Niki, és már el is megy felöltözni.

-hát persze...Jakuzzi...a gazdag maffia, igaz...-nevetek fel homlokomra simítva.

-mielőtt megkérdeznétek!-néz rám Sunoo ahogy megszólalnék-vettem fürdőruhát nektek!-szalad fel érte, mint ahogyan a ruhákért futott, és lehozza nekünk.

-köszi-küld felé egy aranyos mosolyt Hwan majd bemegyünk Jay szobájába újból.

Mind a ketten felvesszük a bikiniket egymás segítségével majd egymásra nézünk.

-hot!-vágjuk rá egyszerre mindketten. Látszik, hogy jó ideje ismerjük egymást.

-Sunoo nagyon jól vásárol másoknak-dicséri meg a fiút, miközben bikinijét igazgatja a tükörben.

-beleszerettél, mi?-mosolyodok el halványan és magamra veszek egy pólót még.

Hülye szokásom, de nem szeretek túl sokat mutatni magamból, ezért pólóban fürdök. Kibírom a bikiniben, de így kényelmesebb.

-nem szerettem bele...csak kedves és jól kijövünk...ennyi az egész-kezd el vörösödni a gondolatra.

-a suliban is így kezdődött az összes nagy szerelmed-nevetek az emlékeken-tetszeni fogsz neki ebben a fürdőruhában-bíztatom mögé állva.

-köszönöm. Minek rád az a hülye póló-vált hangulatot egy szemhunyás alatt-olyan bombázó vagy. Nincs mit takargatnod. Jakenek is tetszene.-fordul felém leszidásom közben

-Miért pont Jakenek?-ráncolom össze szemöldökeim- Amúgy meg jó ez így nekem. Majd leveszem ha zavar-fogom meg kezét és kimegyünk a nappaliba ahol Sunoo vár ránk, hogy kivezethessen minket, mert egyedül nem találnánk meg valószínűleg.

Végigmér minket, ahogy mi is tetőtől talpig végig vizsgáljuk. Meg kell vallanom, jól néz ki egy szál úszónadrágban. Hwannak biztos jobban tetszik mint nekem. De ezt nem is próbálja leplezni, sőt nem tudja. Arcszíne mindent elárul. Kis aranyos.

-nagyon jól áll nektek. A szemeitekhez próbáltam passzolni a színeket.-vakarja tarkóját zavarba esve.-nem volt jó a méret?-csúszik rám tekintete.

-oh, de! Rajtam van, köszönöm. Csak most jó ez így-mosolygok rá mire megértően bólint majd kivezet minket ahol a többi fiú már a jakuzziban ül.

Minden szempár ránk szegeződik és érzem ahogy átjár a boldogság Jay csalódott feje miatt. Ez az igazi boldogság.

Mind a hárman bemászunk a jakuzziba, ahol Hwan és Sunoo le is ülnek egymás mellé, de így nekem nem marad máshol hely csak Jay és Niki között, és még azt sem mondanám valami nagy férőhelynek. Összehúzva magamat leülök, így mindketten hátam mögé teszik karjukat, hogy jobban elférjünk.

-minek rád az a póló-hajol közelebb Jay így szemébe nézek és elmosolyodok féloldalasan.

-nehogy izgalomba jöjj a végén-rázom meg fejemet vigyorogva.

-mi lenne ha felelsz vagy merszeznénk? Lányokkal izgalmasabb-dobja be az ötletet Jungwon. Ezt jól hallottam?

-ti még játszotok ilyen hülyeségeket?-nevet fel Hwan én meg csatlakozok. Nálunk a felelsz vagy merszezés már 10.-ben elmaradt.

-nem igazán. De megpróbálhatjuk-ránt vállat Heeseung, ezzel hozzá járulva a beszélgetéshez.

Niki felpattanva megtörülközik gyorsan, majd beszalad és kihoz pár üveg alkoholt, kis poharakkal egy tálcán. Annyira tényleg nem rossz arcok amúgy...

-aki nem csinál meg valamit, vagy nem válaszol az iszik.-ül vissza büszkén a helyére.

Viszont én nagyon nem bírom a piát. Az ízétől is kivagyok. És ezt Hwan is tudja. Ez azt jelenti, nagyjából mindent meg kell csinálnom amit mondanak, vagy iszok és meghalok utána. Lehet megkérem Nikit, hogy keverjen valami kevésbé erőset nekem. Ez az egyetlen opcióm.

Hát akkor...éljem túl valahogy...



















Even if it's dangerous [Jake ff]Where stories live. Discover now