*jake szemszöge:*
Békén hagyhatnának igazán...
-Jake már 1 hónap eltelt..-üvölt be Jay.-ne rohadj a szobádban van jobb dolgunk is
-fogd be, jó?-vágom ki az ajtót.-azt csinálok amit akarok...-sétálok el mellette.
-jajj de meglágyította a szívedet.-simogatja meg hátamat ahogy beérünk a konyhába így ellököm kezét.
-nekem nem kőből van a szívem azért-nevetek fel kaját készítve magamnak. Nem vígasztal valami jól az a helyzet.
-ne érts félre én nagyon bírom a kislányt, de így elszomorodni a hiányától. Nem rád vall.-ül le az asztalhoz.
-mindenki máshogy dolgozza fel. Csak te vagy egy seggfej.-csatlakozik Hwan a beszélgetéshez ahogy bejön.
-jól van na. Azért nekem is hiányzik-túr hajába Jay és látom meglágyulni arcát ahogy Aiko-ra gondol. Mindenki hiányolja. Főleg én és Hwan, na meg Niki.
-megjöttünk-kiabál a bejáratból az említett kölyök.
Odamegyek segíteni kipakolni a bevásárolt dolgokat, legalább addig se beszélgetünk erről a témáról.
-szia baby-szólít meg egy személy kiszállva az első ülésről-mi az? Elfelejtettél?-néz rám csalódottan mire karjaira fogok majd derekam köré fonva őket, magamhoz ölelem.
-azt hittem tovább bent tartanak-nézek le rá kezeim közé véve arcát. Nagyon közel voltam ahhoz, hogy elveszítsem.
-csak nem hiányoztam?-mosolyodik el. Úgy hiányzott ez a mosoly...
-sokkal jobban mint amit el tudok viselni-csókolok ajkaira. Ez is hiányzott. Egyszerűen csak hiányzott.
-milyen hisztis volt minden reggel, el se hiszed. "olyan üres így az ágy"-imitál engem Sunghoon, aki ez alatt az 1 hónap alatt, nagyon nem tűrte a hisztijeimet. Bár megértem, én se kultiváltam volna
-ma este már veled alszok. Csak még óvatosnak kell lennem-húzza fel pulcsiját megmutatva, hogy körbe van tekerve. Biztos nem volt kellemes.
-akkor egy jó ideig nincs ágy torna-megy el nevetve mellettünk Jay így megforgatom szemeim ahogyan Aiko is.
-TI LEFEKÜDTETEK?!-vág földhöz mindent Hwan.-MIÉRT NEM TUDOK RÓLA.
-mert mielőtt elmondhattam volna gyomron lőttek-ránt vállat Aiko amin kicsal belőlem egy apró nevetést és elkezdek én is bepakolni közben.
-és Jay miért tud róla?-akad ki mivel mint legjobb barátnője Aikonak, úgy érezte joga van elsőnek megtudni. Ami fair enough.
-mert Jay hallotta.-jön ki újra az említett, első szám harmadik személyben beszélve magáról.-a barátnőd nem fogta vissza magát aznap este.-kezdi el szívni Aiko vérét már most. Nem adna neki legalább egy kis időt, áhhh nem.
-csak most jött vissza. Na baszogasd már egyből-kíséri be Aikot, Niki.
-igaz. Majd máskor megvitatjuk-kezd el hevesen bólogatni Hwan, Jay megjegyzésére aki újabb zacskót vesz kezébe, ezzel behozva az utolsót.
-legalább tanult a hibájából és mostantól hallgatni fog rám.-ültetem ölembe Aikot.
-nem ígérek ilyeneket-hajtja fejét vállamra így kiélvezem, hogy újra közel van hozzám. Még ha makacs is, most nem veszekszek vele.
-akkor én fogok rád jobban vigyázni-játszok hajával amíg ölemben pihen. Biztos fárasztó volt már idáig is eljutni. Meg gondolom nem fájdalom mentes
-biztos vagy te abban? Nem vagyok könnyű eset-ebben igaza van. Amilyen makacs nehéz feladatom lesz.
-Tudom. De még ha veszélyes akkor is vállalom...
-------------------------The End-------------------------
Sziasztok! Mint a leírásban említettem, első könyvem. Összeszedetlen egy kicsit, biztos, hogy van helyesírási hiba is benne, de próbáltam odafigyelni. Na meg lehet néhány helyek cringe is XD. Remélem azért olvasható és valamennyire még élvezhető is volt. Köszönöm ha eljutottál idáig <3
YOU ARE READING
Even if it's dangerous [Jake ff]
FanfictionMennyi gondot okozhat egy esti séta két fiatal lánynak. Nem is gondolták volna, hogy pár nap leforgása alatt átesnek életük legrosszabb, és legjobb pillanatain. Aiko és Hwan barátsága kérdés nélkül megmarad, de képbe jöhet a szerelem egy olyan törté...