‹6. rész›

181 14 1
                                    

*!innentől szexuális tartalom is olvasható!*

Remélem nem abból fog állni a játék, hogy minket szopatnak végig...


-akkor kezdek én.-teszi fel a kezét Sunghoon. Okos. Ha te teszel fel elsőnek kérdést, akkor egy jó ideig megfeledkeznek rólad és nem szívatnak.-Heeseung felelsz vagy mersz?

-kezdjünk egy lájtos felelekkel-válaszolja a fiú

-legyen. Mire vágysz mostanában a legjobban?-teszi fel a kérdést szemöldökét húzogatva.

-egy jó kézimunkára.-kacsint rá Sunghoonra mire elnevetjük magunkat. A végén még alsó ajkát is megharapta. Na itt aztán forr a levegő. Bár Heeseung minden élőlénnyel flörtöl amivel csak lehet így nem meglepő ez a válasza sem.

-jól van jól van. Te jössz-forgatja meg szemeit mosolyogva Sunghoon. Még a piroskás színt is felfedeztem arcán.

-Jay felelsz vagy mersz?-fordul a mellettem ülő felé aki a merést választja-tedd valakinek a kezét a kedvenc testrészedre-persze, hogy egyből rám néz.

-nem fogom meg a farkad.-nézek rá full komolyan mire elneveti magát majd mellkasára teszi kezemet. Ezt sem hiszem el, hogy nem az a no1 kedvenc testrésze.

-az a második csak. Hihetetlen mi?-simogatja meg fejemet- felelsz vagy mersz kislány?

-merek-rántok vállat-de semmi durvát-emelem fel mutatóujjamat.

-vedd le azt a pólót-mér végig elvéve ujjamat szeme elől.

Ez annyira nem vészes. Jobb mintha smárolnom kéne valakivel vagy egyebek. Felállva lekapom pólómat és kihajítom a jakuzziból, mire mindenki ujjongani és tapsolni kezd. Még a végén pózba is vágom magamat aztán leülök nevetve mert eddig tartott a bátorságom. Túl sokan néztek.

-szép vagy-néz le rám Niki és megköszönöm a bókot. Jay tuti nem tudta volna ilyen szépen kifejezni. Tuti valami olyasmit kaptam volna, hogy "raknálak".

-felelsz vagy mersz?-nézek Hwanra mert túlságosan élvezte ahogyan engem szopatnak. A felelést választja így átgondolom mit kérdezzek.-volt már közted és Sunoo közt bármi? Ha igen mi?-kerüli el a mellette lévő fiú tekintetét és inkább belém éget lyukat. 

-...smároltunk...-néz le combjára zavarában.

-csak ennyi?-húzogatja szemöldökét Jungwon, barátnőm vérét szívva, de amúgy is mindenkit érdekel a válasz így nem védem meg. Valljon csak.

-letérdeltem...de ennyi. Nem feküdtünk le!-védi magát amin Sunno is jót szórakozik. A játék eme részét nagyon élvezem :D-Jake felelsz vagy mersz?-na most már kicsit rezelek :D

-merek-néz rám mintha tudná, hogy hozzám fűződő feladatot fog kapni. Összeesküdtek ellenem. Ez biztos.

-ültesd az öledbe Aikot és csókold végig a nyakát kérlek-mosolyog rám diadal ittasan. A kis rohadék pedig tudja, hogy nem jutottam még el idáig egy férfival sem.

Én nem adtam ilyen durvát neki! Ez nagyon nem fair.

Félve odamászok Jakehez mire ölébe húz. Jó, ez nagyon közel van, de nincs pánik! Csak pár puszi a nyakra...Derekamra fogva közelebb húz magához majd bőrömre csókol. Lassabb tempóban kezdi el csókokkal belepni az egész területet, mire megfeszül hasam. Ez az a pillangós érzés vajon? Mert ha igen, akkor huh.

Egy idő után lejjebb halad és kulcscsontomat majd vállamat is végighinti apró csókokkal. Normális, hogy élvezem? Vagy nem kéne ennyire beleélnem magamat? Mielőtt egyáltalán lenne esélyem kiélvezni teljesen a helyzetet, abbahagyja így feleszmélve kimászok öléből. Gyorsan visszafoglalom helyemet és megkérdezem Nikitől, hogy miről maradtam le. Addig sem Jake-en gondolkodok.

Even if it's dangerous [Jake ff]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora