nem tudok aludni...
Pedig nem mondhatom, hogy Jake nem fárasztott ki...
Kimászva óvatosan, hogy ne ébresszem fel a mellettem fekvőt, kisétálok a konyhába egy pohár vízért. A pultnál állva iszogatom a vizemet, és bámulok ki az ablakon. Van jobb dolgom? Meglepően nyugodt minden. Azt hittem sokkal pörgősebb lesz az élet egy ilyen...maffiában vagy miben. Arra gondoltam, hogy majd mint a filmekben így lövöldöznek, meg gyilkolásznak, de egyenlőre nem történt semmi ilyesmi. Bár csak nagyjából 3 napja vagyunk itt.
Ha már így belegondolok, 3 nap alatt mennyi dolog történt. A barátnőmre rátalált a szerelem, ahogy ezek szerint rám is. Bár még az elején járunk Jakel. 19 kibaszott évig nem sikerült, erre idekerülök és 3 nap alatt összehozom.
Mély gondolataimból az előttem lévő üveg törése zökkent ki. Pont a fejem mellett ment el egy centire a golyó. Azt a rohadt. Le kellett volna kopogni, hogy minden nyugis. Egyből lebukok, a pult mögé bújva, és gyorsan kapkodva a levegőt befutok a legközelebbi szobába ami Jayé.
-kelj fel!-sietek oda hozzá és megrázom karját. Miért kel fel ilyen rohadt nehezen?!-Jay bazdmeg meghalunk ha rajtad múlik.-vágom fejbe egy párnával.-hála az istennek...
-mi a fasz...-morogja rekedtes hangon és átfordulna a másik oldalára. A legjobb embert fogtam ki.
-dugjunk!-üvöltöm el magamat, mire felkapja fejét, majd felállva derekamra fog. Bezzeg erre halgat-most, hogy ébren vagy fogj egy fegyvert mert valaki kilőtte a konyha ablakot.-sietek ki Jayel együtt aki végre teljesen magához tért. Ha túlélem akkor most megjegyeztem, hogy nem Jay a megfelelő ember ilyen esetekben. Cus this was slow.
Amíg Jay őrt áll addig mindenkit felébresztek elmagyarázva a helyzetet és végül Jakehez is besietek. Óvatosan őt is megrázom, hogy felkeljen.
-baj van baby?-dörzsöli meg szemeit és kérdésére heves bólogatásba kezdek. Egyből felpattan és keresni kezdi rajtam, hogy meg vagyok e sérülve.-bántott valaki?
-nem. De van itt valaki akinél fegyver van -próbálom lassabban venni a levegőt, hogy rendesen elmagyarázhassam.-a többieket már felébresztettük.
Arcomra fogva homlokomra puszil, majd gyorsan felkapva egy pólót, előveszi fegyverét és kihúz a folyosóra. Hwan és Sunoo ott vár ránk így míg a többi fiú körbenéz, minket levisznek a pincébe. Újra itt ahol kezdődött minden...
-maradjatok itt. Senkinek ne nyissatok ajtót-nyom a kezembe egy pisztolyt Jake-ha esetleg szükség van rá...
-ha bármi történik veled megverlek-fenyegetem meg.
-Még így is szeretsz?-mosolyodik el közelebb húzva.
-nagyon, de erre most nincs idő-rezzenek össze a lövés hangokra.-nagyon vigyázz magadra bazdmeg-fenyegetem meg újból, mire hajamba puszilva kisiet.
Sunoo is Jake után megy miután elbúcsúzott Hwantól. Ketten maradtunk. Hwan elveszettnek és rémültnek tűnik. Nem tagadom, hogy én is félek, mivel majdnem meghaltam, de sok dolgot nem tehetünk. Azt se tudom mi történik igazából.
Bezárom az ajtót és barátnőm felé fordulok.
-ha bármi bajuk lesz, tudsz nekik segíteni igaz?-ül le a szivacsra fejét fogva.
-attól függ...a halálból senkit nem hozhatok vissza...-vakarom tarkómat-hidd el megtettem volna már rég..
-ezért álmodsz megint rosszakat? Eszedbe jutitt?-húz le maga mellé barátnő. Bólintok egyet bekönnyezve.
YOU ARE READING
Even if it's dangerous [Jake ff]
FanfictionMennyi gondot okozhat egy esti séta két fiatal lánynak. Nem is gondolták volna, hogy pár nap leforgása alatt átesnek életük legrosszabb, és legjobb pillanatain. Aiko és Hwan barátsága kérdés nélkül megmarad, de képbe jöhet a szerelem egy olyan törté...