A srácok gyors elmondták, hogy milyen képek kellenek meg honnan fotózzak én pedig igyekeztem figyelni rájuk. Mikor a srácok felmentek a színpadra én is elfoglaltam a helyem. Bruno szerint tehetséges vagyok, talán igen, mert eddig nem fotóztam koncerten és szerintem egész jók lettek. Csináltam pár közelebbit, távolabbit is, volt amin ketten voltak, vagy éppen csak a Spacc, vagy a Bruno. Élveztem a koncertet annak ellenére, hogy nem hallgatom a srácokat, és annak ellenére, hogy melózni jöttem ide.
Mikor vége lett a koncertnek és lejöttek a színpadról a fiúk, én odamentem hozzájuk.
-Sziasztok fiúk!-mentem oda jó kedvvel.
-Szia Törpe!-vigyorgott rám Spacc.
-Nóri megmutatod a képeket?-kérdezte Bruno.
-Azért jöttem részben!-mondtam, majd elkezdtük nézni a képeket. Volt egy pár ami nagyon tetszett a fiúknak és nagyon jól esett, hogy megdicsértek a képek miatt. Jól esett a figyelem és az, hogy kitűnhetek a munkámmal.
-Törpe, hazavigyelek?-vetette fel a kérdést Spacc.
-Megköszönném!-mosolyogtam és el is indultunk a kocsihoz, közben elköszöntem a Brunotól, majd el is indultunk.
-Na hogy tetszett a koncert?-nézett rám egy apró kaján vigyorral.
-Élveztem... Annak ellenére, hogy nem igazán hallgatom a zenéiteket... Szóval nagyon jól éreztem magam!
-Akkor örülök...-fújt egy nagyot.
-Mi az?-kérdeztem nevetve.
-Semmi csak fáradt vagyok!
-Ahaaa…
-Komolyan!-nevetett.
-Tényleg jók lettek amúgy a képek?
-Persze! Zseni!
-Akkor jó! Örülök, hogy tetszenek!
-Örülök, hogy fuvarozhatok egy ilyen jó fotóst!-vigyorgott, és csak nagyot mosolyogtam és elpirultam. Nem is tudom, hogy utoljára mikor pirultam el egy bóktól. Ez egy bók volt? Nem! Tuti nem... hisz Spacc híres én meg én vagyok, de nagyon olyan volt mint egy bók.
-Min gondolkozol ennyire?-nézett rám, közben meg is érkeztünk.
-Jah… ömm… semmin!-mondtam zavarodottan.
-Hát jól an Törpe...-nézett gyanakvóan.
-Van kedved feljönni?-vetettem fel neki.
-Hát... ömm… Miért ne?!-nevetett. Majd kiszálltunk a kocsiból, Spacc pedig követett a lakásba.
-De nem úgy volt, hogy barátnőd nálad lakik?
-De! De most ő még a koncerteteken van!-magyaráztam.
-Tehát ő hallgatja a zenéinket?-kérdezte.-Akkor ő nem olyan antiszoc, mint te?
-Naa… ez csúnya volt! De egyébként igen ő nagy fanotok, mint kb mindenkinek és ő tényleg nem olyan antiszoc mint én!
-Jól van na Törpe! Csak poénkodtam!-mondta nevetve. Nagyon jól elbeszélgettünk és poénkodtunk, Spacc nagyon jófej és kedves és furcsa belegondolni, hogy vele beszélgetek a lakásomban. Már több, mint egy órája beszélgethetünk, mikor Spacc felvetett egy érdekes témát.
-Na és tánc...
-Jaj... Nem!-ráztam a fejem.
-Ne mond, hogy nem akarsz nekem táncolni?
-Hát pedig nem!
-Pedig nekem nagyon tetszene...-mondta kaján vigyorral az arcán Spacc.
-Elhiszem, de nem táncolok másoknak...
-Nem kapok magántáncot?
-Nem...-nevettem.
-Hát ezért fuvarozgattalak?-kérdezte poénkodva.
-Hát jah!
-Pedig már elképzeltem...
-Tehát én járok a fejedben?
-Én nem ezt mondtam!
-De... tehát rólam fantáziálsz?-kérdeztem mosolyogva.
-Talán...
-Ez nem válasz!-löktem meg egy picit.
-Pedig el kell fogadnod...-nézett mélyen a szemembe.-De ha nagyon érdekel... Egy csókért elmondom!
-Lehet mégsem érdekel annyira...-mondtam neki kissé egoistán.
-Naa… Ne már! Tök jó üzlet lenne! Gondold...-folytatta a fűzögetést mikor a telefonja megszólalt. Felvette, egy viszonylag rövid telefonbeszélgetés után pedig kissé szomorkodva mondta.-Bocsánat Törpe, de mennem kell, még van egy kis dolgom!
-Hát jó!-vontam meg a vállam- Majd lekísértem a kocsihoz, meglepett, de búcsúzóul megölelt, én ezt viszonoztam, azért annyira bunkó nem vagyok.
Ezután felmentem a lakásba. Furcsa volt, mivel lassan éjfél és a koncert is rég véget ért, Fanni pedig sehol. Nem válaszol meg semmi, csak nem esett semmi baja! Fél egy felé hallottam, hogy megjött, ki is mentem hozzá.
-Hát te meg hol voltál eddig?-néztem rá idegesen.
-Fuu… Ha te azt tudnád!-nevetett, látszott rajta, hogy elég részeg, nem tudom mi történt.
-Na mesélj!
-Képzeld el... Hogy és egy hírességgel voltam együtt ma este!-vigyorgott.
-Mi bajod van?
-Hallod, a koncert után, összefutottam a Brunoval és....
-És?
-Hát...
-Fúj! Te undorító vagy! Komolyan lefeküdtél egy random palival?
-Nem! Esküszöm, hogy a Bruno volt az!
-Aha én meg a mikulás vagyok!-forgattam a szemeim, majd lefektettem a barátnőm. Talán holnap megkérdem, a Brunot, hogy tud-e erről valamit!
YOU ARE READING
Miért vagy egoista? (ft. Marics Peti)
Short Story,,Miért vagy egoista?-kérdeztem nevetve tőle, miközben megőrített a viselkedése. -Mert jó látni ahogy egyszerre vonz, és készít ki téged!-felelte kaján vigyorral az arcán Peti."