19.rész

63 8 1
                                    

Egy újabb reggel, újabb nap. Nincs kedvem kikelni az ágyból. Várjunk csak! Hol van Peti? Azt ne mond, hogy pont ő kelt fel hamarabb... Ő aki képes lenne egész nap aludni, főleg most. Elég sokat melózik. Néha már úgy érzem, hogy túl sokat is. Végül kivánszorogtam az ágyból és megkerestem Petit. Az asztalnál ült és iszogatta a kávéját.
-Jó reggelt Életem!-menten oda hozzá.
-Jó reggelt!-csókolt meg.
-Hogy hogy ilyen korán fent vagy?
-Nem tudtam aludni!
-Baj van?-néztem rá kissé aggódó tekintettel, miközben csináltam a saját kávém.
-Nincs! Csak nem tudtam aludni. Kijöttem elszívtam egy cigit, most pedig itt vagyok és kávézok.
-Hát ha te mondod... Nem akarom, hogy bármit is elhallgass, főleg ha közöm van hozzá.-ültem le hozzá.
-Nincs semmi Baby! Nyugi!-nézett rám nyugodt tekintettel. Talán egy picit megnyugtatott, de még mindig tartottam attól, hogy van valami, csak nem akarja elmondani. Féltem, hogy valami közénk áll. Hiába érzem úgy hogy tökéletes minden, ilyenkor szokott elcsesződni az egész életem. Csak remélni tudom, hogy most nem így lesz. Ráírtam Fannira, hogy ő tud-e valamit.

Nórii
Hallod

Fanni
Na?

Nórii
Te tudod, hogy Petinek mi baja lehet?

Fanni
Mégis honnan kéne tudnom...
A te urad

Nórii
Tudom... De ma reggel olyan fura
Nem tudom mi van vele
Nem szokott ilyen lenni
És aggódom

Fanni
Nóri nyugodj meg
És kérdezd meg tőle

Nórii
Megkérdeztem

Fanni
És?

Nórii
Azt mondta nincs semmi
De én nem így érzem!

Fanni
Paranoiás vagy

Nórii
Nem vagyok paranoiás csak aggódom hogy ez is tönkre fog menni
Hisz mindig akkor jött valami szar mikor boldog voltam

Fanni
De ne ebből indjuk ki!
Peti teljesen más!

Nórii
Tudom de akkor is

Fanni
Nincs akkor is
Nóri nyugodj le mert oda megyek és agyon verek

Nórii
Jó oké

Még mindig féltem attól, hogy valami baj van. Meg fogom kérdezni Petit, még vagy ezerszer. Muszáj kiderítenem, hogy mi a baja nem tudok meglenni egyhelyben. Már kitakarítottam az egész házat, de azt hiszem még egyszer ki fogom. Peti még mindig stúdióban van. A telefont sem veszi fel. Nem tudom mi van vele.
-Haló?!-szólt bele Milán a telefonba, muszáj voltam felhívni őt.
-Szia Milo!
-Oh szia Kicsi! Mi az?-kérdezte.
-Veled van Peti?
-Nem! Ma még nem is beszéltem vele. Miért?
-Mi van?
-Hé Kicsi minden rendben?
-Nem! Peti azt mondta veled ment el stúdióba. Nem tudom, hogy hol van!-pánikoktam.
-Én itt vagyok stuba de Peti nincs velem, nem is volt és nem is beszélt velem.-fejtette ki jobban.
-Milo! Hol a faszban van Peti?
-Nem tudom, de mindjárt felhívom és visszahívlak, hogy mi volt.-mondta, majd letette. Pár perc múlva, ami persze szinte óráknak tűntek hívott is Milán.
-Na Kicsi... Nincs semmi para. Mindjárt megy haza hozzád.-próbált nyugtatni.
-Mi az, hogy semmi para?-kérdeztem idegbeteg módjára.-Reggel óta azt sem tudom, hogy mi van vele!
-Figyelj. Mindjárt otthon lesz, beszéld meg vele. Ez nem az én dolgom Kicsi!
-Jó bocsánat Milo. Köszönöm, hogy segítettél.
-Alap... De megyek mert nekem meló van. Szia!
-Szia!-köszöntem el. További idegbetegeskedés után Peti betoppant az ajtól, én pedig letámadtam.
-Hazudtál! Kurvára hazudtál nekem!
-Tudom Baba és bocsánat, de ezt egyenlőre nem mondhatom el.
-De mond el!
-Baba... Nincs semmi baj!-ölelt meg.
-Ezt mi?-néztem a nyakán lévő foltra.
-Mi?
-Ez itt a nyakadon!-nyomtam rá.-Ez kinek a rúzsfoltja?
-Gondolom a tiéd!-mondta laza hangon.
-Peti, nem szoktam rúzsozni, főleg nem ilyennel.
-Akkor biztos képzelődsz!
-Tudod mit Peti. Én most szépen haza megyek Fannihoz, te meg akkor játszd tovább a fejed. Elég volt ebből!-mondtam, majd összeszedtem pár cuccot és haza mentem. Majdnem baleseteztem útközben. Figyelmetlen vagyok, amikor ideges vagyok. Haza értem. Fanni épp készülődött.
-Hé... Veled meg mi van?-nézett rám.
-Haza jöttem.
-Azt észre vettem, de mi a baj?
-Peti eltűnt és mikor haza ért tiszta rúzsfolt volt a nyaka. Szóval haza jöttem.
-Nem lehet, hogy valami hülyeség?
-Nem... Tiszta bolond volt egész nap. Titkol valamit, de nem tudom mit. Nem is akarom. Ha úgy dönt, hogy neki én ennyi voltam. Akkor ennyi!-mondtam. Próbáltam erős lenni, de már könnyes volt a szemem.
-Nóri nyugodj meg. Minden rendben lesz. Most pedig. Nyitunk egy üveg bort és ezt kibeszéljük ezt az egészet.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Nov 03 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Miért vagy egoista? (ft. Marics Peti)Onde histórias criam vida. Descubra agora