Fannival megoldottuk végül a dolgokat és rendeltünk kaját, két okból kifolyólag. Az első az, hogy megegyeztünk, hogy ha vitatkozunk utána rendelünk kaját, a másik pedig az, hogy lusta voltam bevásárolni, hogy tudjak főzni bármit is. Azt hittem megjött a kaja, hogy hívtak, de nem, ennek ellenére kellmesen ért Spacc hívása.
-Szia!-vettem fel.
-Szia Törpe!-köszönt vissza.
-Hogy hogy felhívtál?
-Jah… ömm… Haragudni fogsz rám!
-Mi?-kérdeztem aggódóan.
-Hát lehet azt mondtam a Brunonak, hogy tudok egy jó csajt aki jól táncol... Nyugi azt nem mondtam, hogy te vagy az!
-Spacc! Te hülye vagy? Mégis mit akarsz ezzel?
-Hát mint már mondtam, forgatunk és nekem van egy tános jelenete,. de kell egy csaj!
-Igen?
-És rád gondoltam!
-Nem! Én nem táncolok!
-De Törpe! Táncolsz! Mégpedig velem...-mondta határozottan.
-De én nem akarok Spacc én nem táncolok mások előtt megmondtam!
-Törpe! Legyél bátor! Mindjárt elküldöm a címet és gyere ide, a többit itt elmondom!
-Rendben....-mondtam kissé aggódóan, hisz nem tudtam mit kell majd csinálnom pontosan.
-Na addig is szia Törpe!
-Szia!-tettem le a telefont. Nekiálltam összeszedni magam, felöltöztem, megigazítottam a hajam, fogtam a cuccaim és szóltam Fanninak, hogy lépek mert dolgom van... Kicsit gyanakvó volt, de elengedett. Mert volna ott tartani. Viszonylag könnyen eljutottam a Spacc által küldött címhez, ő kint állt az utcán és cigizett. Basszus sok palit látni így az utcán, de egyik sem vonzza magára a tekintetem, kivéve ő.
-Szioo! Csak nem engem vársz?-mentem oda hozzá egy kisebb öntelt mosollyal.
-Szia Törpe!-ölelt meg.-Talán téged vártalak!
-Hát remélem!-mondtam, miközben ő bekísért. Nem értettem miért kellek neki mikor egy csomó lány volt ott, látszólag rohadt jól táncolnak! Bár a látcat néha csal, de nem mindig. Bolond vagyok, egyáltalán, miért jöttem el?
-Tesó.. megvan a csajom!-mondta Spacc mikor odaértünk Brunohoz.
-Hogy mi?-nézett rá értetlenkedve.
-Mármint a partnerem, akivel táncolok!
-Nórikaaa! Te táncolsz?-kérdezte meglepetten Bruno.
-Ömm… Hát igen, de csak néha és Spacc nem hagyta, hogy nemet mondjak!-mondtam kicsit félénken.
-Gyere Törpe! Megmutatom, hogy mi hol van meg ilyenek!-húzott maga után.
-Okéé…
-Na szóval ott a csajok a háttértáncosok, meg hasonlók, ott a sminkes, meg egyben mindenes és ott azok a köcsögök meg csak díszek!-mutatott rá egy kisebb csoportra.
-Te vagy köcsög!-kiáltott vissza egy srác.
-Maradj már Marics!-mondta Spacc miközben odavitt hozzájuk.
-Sziasztok!-köszöntem.
-Jah igen....-kezdett bele újból.-Srácok ő itt Nóri, aki egyébként fotós, de most táncos lesz! Nóri, ez a köcsög a Marics... Bocsáss meg, Marics Péter!
-Anyádat Laca!
-Ahaa
-Ő pedig Milo… csak Milo, vagy Valkusz! Ahogy tetszik...
-Tesó csak ismer annyira a csaj!-szólt közbe Peti.
-Sajna nem!-mosolyogtam-
-Mi?
-Hallod Marics... Nóri normálisabb csaj, ő nem pazarolja rád az idejét!-nevetett Spacc.
-Hahaha! Kurva vicces vagy!-forgatta a szemeit Peti.
-Spacc!-szólaltam meg végül én is.-Nem kéne tovább mennünk?
-Jaj Hercegnő ne menekülj előlem!-kacsintott rám Peti, ami nagyon meglepett. Spacc pedig tovább vitt engem. Megmutatta, hogy hol lesz az öltözőm és, hogy mit kell felvennem. Gyorsan és nagyvonalakban elmondta a koreot amit fogjuk rá, hogy érettem, amjd odavitt a többiekhez. Olyan sok szép lány van itt! Miért nekem kell táncolnom a Spaccal, de vele nem is lenne baj, csak a tánccal. Elég lámpalázas vagyok ilyenkor. Végül átöltöztem a kiválasztott ruhába, ami egészen tetszett, csak furcsa lesz kamera és emberek előtt táncolni ebben ráadásul a Spaccal. Utána megcsinálták a hajam és a sminkem! Most az egyszer szépnek éreztem magam... na jó nem most az egyszer, de most úgy igazán!
YOU ARE READING
Miért vagy egoista? (ft. Marics Peti)
Short Story,,Miért vagy egoista?-kérdeztem nevetve tőle, miközben megőrített a viselkedése. -Mert jó látni ahogy egyszerre vonz, és készít ki téged!-felelte kaján vigyorral az arcán Peti."