Ostatni rozdział i Epilog poznacie na papierze już
7.08.2024
Kochani Moi to jest wielki dzień, gdy zdejmuje z Wattpada moje małe dziecko, którym jest Catch me. Początkowo tom, którego nigdy nie miałam w planach. Jednak po zakończeniu Heal me czegoś mi brakowało. Wiedziałam, że ta historia na pewno nie jest tylko jednym tomem. Zaczęłam ją pisać w trakcie studiów. Myślałam, że uda mi się to wszystko pogodzić. Ale bardzo szybko wyszło, że się pomyliłam. Przez to wszystko zaczęłam zaniedbywać pisanie. Obiecywałam sobie, że kiedyś do tego wszystkiego wrócę. Podawałam kolejne daty, pisząc tę część w zupełnie inny sposób niż miałam to zaplanowane. Przez to wszystko zniknęła mi chęć do pisania. Wiedziałam, że Catch me nie wygląda tak jakbym chciała. Siadałam do pisania zdając sobie sprawę, że tak naprawdę nie wiem, co wcześniej się stało. Bo nic nie trzymało się planu, który był wstępnie opisany. Ostatecznie zapomniałam o książce. Ciągle posiadałam na telefonie aplikacje, zaglądając tutaj czasami. Wracałam do waszych komentarzy, uciszając w sobie głos, który mówił mi, że za tym wszystkim tęsknie. Wiedziałam doskonale, że nie pociągnę tego wszystkiego.
Zniknęłam na 7 lat.
W tym około 4, przez które nie odzywałam się nawet słowem.
Na 2 lata straciłam dostęp do Wattpada.
Ale wiedziałam, że 2023 to rok, gdy do tego wrócę. Odświeżyłam sobie wszystko. Zaczęłam pisać rozdziały. Wiedziałam już wtedy, że wydaje Heal me, ale nie było to na tyle ważne. Najważniejsze było doprowadzenie Catch me do końca. Dopiero po kilku rozdziałach zrozumiałam, że ta historia nie wygląda tak jakbym chciała. Dlatego usunęłam wszystko i napisałam ją zgodnie z moim początkowym planem.
Stworzyłam mapę myśli i po prostu wyplułam z siebie wszystko to, co zaplanowałam już 7 lat temu. Ale z dojrzalszym podejściem do tego tematu.
Dziś jest dzień, gdy usuwam Catch me z Wattpada. Już 7.8.2024 będziemy je mieli w papierowej wersji.
Mamo skończyłam swoją książkę tak, jak ci obiecałam. Wydaje ją i postawię ją przy Catch me.
A teraz lecę pisać trzeci tom.
Dziękuję Wam, bo to dzięki wam ciągle pamiętałam o Wattpadzie i Naomi i Luke'u.
Kocham Was
CZYTASZ
Catch me | ZOSTANIE WYDANE
Teen FictionJEST TO DRUGA CZĘŚĆ SERII VILLAINS Sprawa śmierci Taylora została rozwiązana i szkoła wreszcie może odetchnąć. Tajemnica, skrywana przez drużynę koszykarską, wyszła na jaw. Wszyscy uczniowie znów żyją własnym życiem, ponieważ ich ciekawość została n...