Zostanie wydane

708 17 0
                                    


Cześć. Dobrze widzicie tytuł tej informacji. Catch me również zostanie wydane. Będziecie mogli przeczytać tę część w papierze i postawić ją obok Heal me. W związku z tym nie wiem, czy dokończę książkę na Wattpadzie. Zrobię wszystko, by tak sie stało - zgodnie z tym, co wam obiecałam. Nie dodam pewnych rozdziałów w związku z tym, byście mieli kilka smaczków w papierze. Nie jestem w stanie na ten moment powiedzieć więcej. Dziękuję wam, że tutaj jesteście. 

Catch me jest częścią, której nigdy nie dokończyłam. Poddałam się w momencie, gdy przytłoczyło mnie moje życie. Rok 2023 był tym, gdzie chciałam wrócić na Wattpada. Dał mi znacznie więcej. Pozwolił mi fizycznie trzymać moje książki. Umożliwił mi więcej, niż myślałam.

Ta część jest najważniejsza w serii. Heal me było tylko wprowadzeniem do wszystkiego. Wcześniejsza wersja była bardzo niedopracowana. Nowa fabularnie nie będzie różniła się od tego, co wcześniej tutaj widzieliście. Główny wątek będzie ten sam, ale zostanie zupełnie inaczej poprowadzony. Jeżeli czytacie tę wersję i znacie poprzednią - wiecie, że naprawdę dużo zmieniam. Catch me było czymś, w czym się pogubiłam. Nie było moje. Zniknęłam zostawiając was z pustymi obietnicami. Tym, którzy czytali usunięte rozdziały w lipcu zdradzę, że zakończenie tej części znacie. Bo podzieliłam ją na trzy. Po prostu wersja papierowa zostaje rozszerzona.

Jak możecie się już domyślać - po moich poprawkach Catch me zostaje podzielone. Zrobi się z niej jeszcze trzecia książka, która po ukończeniu tej wersji zostanie opublikowana tutaj. Ją również będę systematycznie dodawać - więc warto mnie tutaj śledzić. Zakończenie całej serii Villains dodam na pewno na Wattpada. Dowiecie się, czy Luke i Naomi zaznają w końcu szczęścia. 

Chciałabym Wam bardzo podziękować. Bo wszystko osiągnęłam dzięki Wam - czytelnikom. Dlatego chciałabym powiedzieć, że moje dm są zawsze otwarte. Jeżeli macie jakieś uwagi związane z Heal me, czy opublikowanymi już rozdziałami - zapraszam do kontaktu. Jestem otwarta na wszelkie opinie.

Jeszcze raz dziękuję i oznajmiam, że niedługo zaczniemy erę #Catchmenapapierze

Kocham was!

Catch me | ZOSTANIE WYDANEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz