Her şeyi biliyorduk aslında,birimizin sonu hepimiz sonuydu,ya birimizin başlangıcı diğerlerinin neyi olurdu?
SAAT BAŞLADI
_______________________________________"Kafam" diyerek inledim...
"Nerdeyim ben"Uyandığımda -uyanmaya çalıştığımda- kafamdaki ağrıyla doğruldum.
Hatırlamıyorum....
TANRIM CİDDEN HATIRLAMIYORUM!
Kim olduğumu, nerde,nasıl olduğumu hatırlamıyorum, kaç yaşında olduğumu,bir ailem varsa onları kısacası hiçbir şeyi hatırlamıyorum!!!Benimle beraber uyanan yada yerde yatan -baygın olduğunu düşündüğüm haldeki-kişileri de hatırlamıyorum.
Bir dakika benimle beraber uyanan ve yatan kişiler mi? Lan topluca kaçırıldık mı yoksa?!
Ah daha çok gençtimmm-gençmiydimki? Onu da hatırlamıyorum."AAAAA ÖLDÜM MÜ? CİDDEN" ÖLDÜM MÜ? NASIL? LAN HANGİ İT ÖLDÜRDÜ BENİ??
Benimle beraber uyanmaya çalışan hafif kıvırcık kestane rengi saçlı ensesinin biraz üzerinde, burnuyla aynı hizada bitip anlını süzleyen, ortalama 1.80,185 arası boyu ve kumral tenli, yüzünü süsleyen çilleri, hafif büyük bal/kahve rengi gözleri, çok dikkatli inceleyemesemde yüzüne yakışan burnu ve sivri çenesi onu aslında hem tatlı, hem karizmatik gösteriyordu. Korkuyla karışık endişeli gözleriyle sırayla bizi ve içinde bulunduğumuz odayı izliyor, anı zamanda elleriyle yüzünü yokuyordu.
"ŞLAP!"
Başka bir çocuk çilli arkadaşımızın ensesine sağlam bir tane yapıştırdı.
Bu arkadaşımızınsa kahverengi saçları hafiften dağılmış, düz yüzünü perçemleriyle süsleyip geçen saçları, kahvenin en koyu gözleri ve buğday teniyle ortalama 1.85 taş çatlasa 1.90 boy uzunluğuna sahipti. Yüzüne oturan burnu, sivri çenesi aynı zamanda hafif çene kası ve adem elmasıyla aşşşırı karizmatikti. Hani insanların İstanbul beyfendisi tanımı vardır ya? Hah işte tam tipik bir İstanbul beyfensisi gibi duruyordu.Hafızam kayıpken bile erkek süzüyordum, kesinlikle doğru yoldayım.
-AĞAGA niye vurdun ya çok sert vurdun boynumu kırdın.
-Ölsen hiç acı duyar mıydın geri zekalı?
-Ne bileyim.. Duyar mıydım?
-Tabiki duymaz- NE BİLEYİM BEN ÖLDÜM MÜ Kİ?
-Ama sen dedin.....
-Hıı, ben dedim....
Birbirlerine mal mal bakıyorlardı mükemmel bir ortam cidden.
-Kimsin sen? Dedi istanbul beyfendisi tipli.
-Benim adım-... Şeyy bilmiyorum... Dedi çilli
O da bilmiyor demek ki tek değilim bu konuda.
"NERDEYİM BEN!!"
Mavi saçlı bir kızdı bunu diyen. Saçları dağılmış ve orta uzunluktaydı.
Simsiyah hafif çekik gözleri, küçük fındık burnu ve buğday teni biçimli bi vücüdu vardı. Boyu 1.75 gibiydi. Siyah hareleiyle etrafı süzüyor aynı zamanda ayağa kalmaya çalışıyordu."Bilmiyoruz" dedim.
"OHA LAN NE OLUYOR KİMSİNİZ SİZ"
Hafif kumral tenli dolgun kalp şeklinde dudaklı, kahve siyah arası hafif uzun saçlı, 1.95 boya sahip, tişörtünden sırıtan kasları, damarları kollara sahip, insanın dönüp vücüduna birdaha bakacağı cinstendi. Gözlerini o kadar çok kısmıştı ki rengini göremiyodrum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Serisi ✪Saat✪
Teen Fiction"Ben seni şimdi bir öpücem görüceksin!" "o güzel dudaklarınlaysa sorun yok."