6🕜

5 2 1
                                    

"Ona güvenmeli miyiz?"

Sorumu sorup onlara döndüğümde Deniz çoktan pizzayi ısırmıştı.

Ona "ne yapıyorsun yahu" bakışı atınca ban dönüp.

"Ne var?! Buraya geldiğimizden beri tek su içiyorum çok açım, açlıktan öleceğim daha fazla yemezsem."

"Söze başlamadan diğer taraftan mantı var MANTI VAR!" diye bağırmaya başladı Zeytin.

İstanbul, ben ve Prens dışında diğerleri çoktan dağılmış yemekleri tabaklara doldurmaya başlamıştı.

"Hoşuma gitmiyor." dedi Prens dudaklarını düz bir çizgi haline getirp kaşlarını çatarak."

"Biliyorum güvenmemiz doğru değil ama ben... Açım, dedi İstanbul.

Kafamı salladım cidden çok güzel kokuyordu, aklımın alamayacağı kadar çeşit vardı...

"Arkadaşlar umarım bana kızmazsınız ama ilk ben pes ediyorum." diyerek o da yemek almak için tabak bölümüne yürüdü.

Yavaşca yürüdüm.

Hayır her şey çok güzel.

Bakma Yıldız bakma.

"ÇATIR, PAT,PAT"

-OHA HUYSUZ AYISIN OĞLUM SEN, ARKANDAN KÖPEK Mİ KOVALOYOR YAVAŞCA KOY TABAĞINA İŞTE. Diye bağırıp Huysuza yumruk atıyordu Çilli.

-SİZİN YÜZÜNUZDEN MANTI KALMADI!! Diye bağırip Çilliyle Huysuza yumruklar atıyordu Zeytin.

-Zeytin sakin ol bak birsürü farklı yemek var burda, diyerek Zeytini tutmaya koştu Deniz.

-Oha o-ağh çok sert vuruyorsun Zeytin vallahi Huysuz yüzunden ağh- diye bağırıp kendini Zeytinin yumruklarindan korumaya çalışıyordu.

-Ayyy Kavga etmeyin durun, canınızı yakıcaksınız. Diye yanlarından onlara bağrıyordu Elma şekeri.

-Canları acsısın diye vuruyorum zaten!!

-İstanbul tut Zeytini TUT!! Diye bağriyordu Deniz.

-Zeytin- ağh vallahi bilerek olmadı, yemin ederim bak -ağh OHA TAŞ GİBİ VURUYORSUN. Diyerek bağrıyordu Huysuz.

-Deniz sıkı tut SIKI TUT. Diyerek İstanbulda Zeytini tutuyordu.

İç geçirdim. Kimlerle nereye düştüm ben?

Prense dönüp baktım, oda bana baktı.

İkimizde iç geçirdik.

"Ben çorba alacağım" dedi

"Ben iskender."

İkimizde yürüyerek tabak almaya gittik.

-YILDIZ GÖZÜNÜ SEVİYİM TUT ZEYTİNİ-AAAAĞĞH. Diyerek bana bağırmaya başladı Çilli.

-Kalsın saol, Prens burda ekmek var çorbana istersen.

-Dur alıyım onlardan biraz.

-YARDİM EDİN PRENS, YILDIZ LÜTFEN, diye bağırıp bir oraya bir buraya koşuyordu Elma şekeri.

-Saolunn kalsın~

🕜

🕜

🕜

Maslara oturmuş tabaklarımızı yiyorduk.

Huysuz ve Çillinin suyu çıkmıştı, saçları başları birbirindeydi yanyana oturmuş, süt dökmüş kedi gibi Zeytinden bakışlarını kaçrıyorlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zaman Serisi ✪Saat✪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin