Gözlerimin üstüne fil otutmuş gibi, açamıyorum.
Beyaz ve mavi karışımı bir oda, göremiyorum her şey birbirinin içinde.
Zeytin miydi o kapsülün içindeki?
Zeytin niye kapsülün içinde?
Kapsül ne alaka?
Zetin kapsülün içinde bana bağırıyor!
-Yıldız, yıldız uyan.
O bunu bağırarak söylüyordu ama sadece bu kadar duyuyordum.
Sağıma soluma baktım.
HERKES KAPSÜLUN İÇİNDEYDİ.
Elimi oynatmaya çalıştım kaldıramadım. Ellerim bağlanmıştı.
Ben neyin içindeyim böyle? Çok yoruldum...
Diğerlerine döndüm hepsinin eli ve ayakları bağlanmış, kapsülün içindeydi.
Neden?
"Hoş geldiniz"
"Hepiniz ne kadar zayıfsınız"
"Bu kadar düşük frekanstaki bir sese" bile dayanamadınız
-Düşük frekans g🕜tüne girsin, diye bağıran kişi tabiki de Huysuzdu.
"Sadece 5 dakika bu sese maruz" kaldınız ne kadar dayanıksızsınız.
"Ve sana gelince 001"
"Yaptığının cezasını almalısın değil mi?
001 bensem- ne cezası?!
Öldürecek misin? O zaman niye bu kadar zahmete girdin. Cevabını alamadığım sorular yüzünden gözlerimin dolduğunu hissettim. Kafamı çevirip diğerlerine baktım.
Gözlerimi sıktım, çok bunaldım.Bembeyaz büyük bir odadaydık cam, kapı yoktu. Bu bembeyaz odanın içinde, içinde bulunduğum kapsül benzeri şeyler dışında hiçbir şey yoktu...
-Başlatma cezana o kızın canı yanarsa seninkini çok fena yakarım, diye bağıran Denizdi.
Beni bu kadar korumanın anlamı ne? Seni tanımıyorum. Sen de beni tanımıyorsun oysaki?
Sizlere karşı hissettiğim bu kafa karıştırıcı bağ?
Neden bana o dolu gözlerle bakıyorsunuz? Benim için mi endişeleniyorsunuz?Ama siz kimsiniz?
Bakışlarım yine beyaz odaya kaydı, aslında dikkatli baktıkça krem renginde olduğu, duvarların yastık benzeri matlarla kaplı olduğu, ve her birimizin kapsülünün kablolarının aynı yere bağlı olduğu bir kontrol paneli vardı.
Sonra bir şey ilgimi çekti.
Onların o acı dolu gözleri.
Bana acıyor olamazlar değil mi"Sakin ol 004"
"Sana da sıra gelicek""Bundan önce minik kahramanınıza" teşekkür edin bence çünkü bu tesi ilk onda deneyeceğim. Dayanamzda ölürse üzülmeyin.
-Ne diyosun lan sen?
Bunu İstanbul dedi sanırım.
Dünyam dönüyordu hâla anlamıyorum, herkes birbirinin içinde. Gerildim. Neyin içine düşmüştüm?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Serisi ✪Saat✪
Teen Fiction"Ben seni şimdi bir öpücem görüceksin!" "o güzel dudaklarınlaysa sorun yok."