4. Nieprzewidywana zazdrość

1.6K 77 138
                                    

~Tony~

- Ale z was debile - podsumowałem rozbawiony widząc jak moi dwaj bracia biją się o miejsce na kanapie.

- Odezwał się największy z nich - wymamrotała Hailie przechodząc przez salon. Nie skomentowałem tego wiedząc, że brunetka dalej ma do mnie żal o to, że zraniłem jej przyjaciółkę.

- Mam wrażenie, że Hailie się na ciebie uwzięła - zauważył ojciec kiedy dziewczyna zamknęła się w pokoju, który zamieszkiwała na czas pobytu w Tajlandii.

- Nic dziwnego - odparł Dylan kończąc tym samym swoją przepychankę z moim bliźniakiem - Ostatnio zerwał z jej przyjaciółką, z którą okazało się, że był tylko dla zakładu - dodał zapychając swoje usta popcornem.

- Czego było można się spodziewać - westchnął ojciec posyłając mi karcace spojrzenie.

Wywróciłem oczami włączając swój telefon. Nie miałem ochoty na oglądanie filmu razem z chłopakami i tatą więc stwierdziłem, że poprzeglądam sobie social media. Widząc, że Isabella wstawiła coś na relację zawahałem się.

Walić to.

Obejrzałem relację dziewczyny czując nieprzyjemne uczucie w klatce piersiowej. Tak cholernie zabolał mnie widok jej całującej się z jakimś zasranym chujem, którego ręka była zdecydowanie za nisko. Zacisnąłem wolną rękę mając ochotę przypierdolić temu chłopakowi za to, że ją chociażby dotykał. Jednak wiedziałem, że nie mógłbym tego zrobić. W końcu nie była już moja.

Przez moją głupotę straciłem najlepsze co mnie w życiu spotkało.

Wyłączyłem telefon wstając ze swojego miejsca po czym ruszyłem do swojego pokoju. Trzasnąłem drzwiami będąc zły na siebie za to jak zareagowałem.

Wkurwiony wyszedłem na balkon, gdzie odpaliłem papierosa od razu się nim zaciągając.

- Ej stary wszystko okej? - usłyszałem głos Shane'a, który razem z Dylanem pojawili się obok mnie.

- Tak - wymamrotałem dodając po chwili - Jest zajebiście.

- Wyglądasz jakbyś chciał komuś przypierdolić - skomentował blondyn.

- Bo chcę.

- Komu? - zapytali obaj w tym samym czasie.

- Samemu sobie - odparłem zaciągając się ponownie.

- Mogę ci przyjebać jak chcesz - oznajmił Dylan z entuzjazmem.

- Co się stało? - zapytał mój bliźniak puszczając uwagę starszego brata w zapomnienie.

Wyjąłem swój telefon pokazując chłopakom relację mojej byłej dziewczyny.

To tak kurewsko boli.

- Nie żeby coś ale ty też wstawiłeś ją relację jak się całujesz z jakimś no namem - odparł ciemnooki.

- Odpłaciła ci się tylko - dodał niebieskooki.

Nie skomentowałem tego. Zabrałem swój telefon przyglądając się ponownie temu zdjęciu. Skupiłem się na wyglądzie dziewczyny no i muszę przyznać, że wygląda w chuj pociągająco. Zauważając, że ponownie dodała coś na relację od razu przewinąłem dalej.

Moja na zawsze • Tony MonetOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz