Princezna Alyssa Targaryen během noci v roce 82AC, porodila zdravou dceru princeznu Verreenu Targaryen. Byl to náročný porod. Nejzvláštnější bylo ale že měsíc v noci nezářil stříbrně ale rudě, obloha vypadala jako by měla hořet. princezna měla tak od narození přízvisko za ohně zrozená.
Princezna zdědila Targaryenskou krásu, už jako batole byla nejhezčí dívka v Sedmi království. Měla krásné sněhové bílé vlasy s náznakem stříbrné, její oči byly v dětství indigově fialové ale v dospělosti je měla světlé s náznakem modré. Byla drobné postavy, s krásným úsměvem. Do kolébky jí bylo dáno dračí vejce, poslední vejce Baleriona a Vhegar, které se dlouhodobě myslelo, že zkamenělo. Den po narození se ale vejce vylíhlo, byli tam tři draci, což bylo do té doby považováno za nemožné, aby byli v jednom vejci více draků. Draci byli sice o něco menší ale i tak byli krásní. Největší z nich byl černo červený drak, který připomínal Baleriona, byl později princeznou Verreenou pojmenován Drogo, další drak byl zelený a jmenoval se Velaryon posledním drakem byl zlatý, který se jmenoval Rhaegar.
Verreena měla vždycky dobré vztahy se svými bratry Viserysem který byl od ní starší o 5 let, ale vždycky měla lepší vztah se svým druhým bratrem, který byl od ní starší jenom o rok Daemonem. Svého otce Baelona milovala, naučila se se ji Vysokou Valeryjštinu, lepší vztah měla ale se svou matkou která už jako týdenní vzala létat na svém drakovi Meleys, po smrti své matky se stala odtažitou, i když jí byli jenom dva roky.
V roce 100AC byla princezna provdaná za Khala Trigona, který byl od ní o 20 let starší. Byla vyměněna za otroky, což svému otci nikdy neodpustila. Byla tak nucena odejít, a na dlouhé 4 roky odejít. Ze začátku se zdráhala ale nakonec se s Trigonem svým způsobem zamilovali. Měli spolu jednu dceru Veronu, která po matce zdědila krásu. Její manžel zemřel ani rok po svatbě, a tak byla nucena utéct, jediný kdo jí zbyl byla její dcera a 16 dothraků, její draci byli bůh ví kde, její draci byli už velicí a tak je nechala jít kam chtít. Jakmile se ale její draci vrátili tak společně sjednotili všechny dothraky a tak během jednoho roku měla armádu o poštu 3000 bojovníků a 2000 žen, později si koupili dalších 10 000 neposkvrněných.
YOU ARE READING
Dračí královna
AdventureVerreena Targaryen (vyslovuje se Ver-í-na) je mladší sestra Daemona Targaryena a Viseryse Targaryena, jako mladá odletěla do Essosu kde byla svým otce provdaná za dathrackého Khala Trigona. Zezačátku nebyla šťastná protože ho nemilovala její láska p...