Krev draka teče

14 0 0
                                    

Verreena POV
Dračí kámen

Je to měsíc od smrti mé dcery, teď už jsem v pořádku naplňuje mě nový úkol a to vychovat malé dráče Rhega, všichni už odjeli teda kromě Daemona který zde zůstal, za pár dní odjíždíme zpět do králova přístaviště kde se koná turnaj. Jsem ve svém pokoji a krmím malého Rhega. Někdo vešel do pokoje ale já to ignorovala.

"Sestro musí-"

"Shhhh..."

"Rhego Dracarys" dala jsem mu povel

 Rhego si stoupl před kus masa a vychrlil oheň, já se na něj hrdě usmívala 

Otočila jsem se na osobu která vešla do mého pokoje a nebyl to nikdo jiný než Daemon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Otočila jsem se na osobu která vešla do mého pokoje a nebyl to nikdo jiný než Daemon.

"Co je bratře?"

"Musím si s tebou promluvit, ale na tady venku na útesech...Jo a být tebou bych se oblékl, jinak asi zmrzneš."

Podívala jsem se na své oblečení, byli to bavlněné šaty s hlubokým výstřihem a zlatým páskem.

"Jo to není od věci, počkej v Stolové síni hned jsem tam." Kývl na mě a odešel o chvílí později přišli mé služebné a začali mě oblíkat do stříbrno černých šatů. 

Jdu chodbami Dračího kamene když se dostanu do Stolové síně, kde stál Daemon, podíval se na mě a já na něj dívali jsme se tomu druhému do očí, jeho krásné indigově fialové očí se vpíjeli do mích šeříkových, jako jeho oči ukrývali tolik emocí, když...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jdu chodbami Dračího kamene když se dostanu do Stolové síně, kde stál Daemon, podíval se na mě a já na něj dívali jsme se tomu druhému do očí, jeho krásné indigově fialové očí se vpíjeli do mích šeříkových, jako jeho oči ukrývali tolik emocí, když jsem se hlouběji podívala do jeho očí viděli jsem, vášeň, lásku a starost a upřímnost, viděla jsem plemen neuhasitelného ohně. Mé srdce jako puklo láskou k němu, city které jsem hluboko v sobě pohřbila vyplavaly na povrch, kdysi jsme se milovali a chtěli jsme se vzít poté co ale bylo rozhodnuto že se Daemon provdá za lady Rheanu Royce tak mi srdce puklo a rozlomilo se na miliony kousků, nadále jsme byli milenci to pak ale muselo skončit když jsem se provdala za Khala Trigona a odjela pryč. Ale teď jsem vdova a on se s Lady Rheanou Royce rozvedl jsme se mohli vzít ale já nevěděla jestli o mě pořád stojí.

"Půjdeme Ver." dál mi rámě což jsem přijala a šli jsme ven.

Stáli jsme venku na mostě vedoucí na opačnou stranu když jsem uslyšela vysoké pištění, otočila jsem se a podívala na zem kde stál a pištěli malý Rhego, hlasitě jsem se zasmála po chvilce i Daemon. Zvedla jsem Rhega a dala se ho na rameno. Šli jsme dál po mostě až dál na útesy. Zastavili jsme se a dívali na moře nad mořem se létali mé děti s Caraxasem bylo to euforické, byli šťastní stejně jako já, cítila jsem jak mě Daemon chytil za ruku a propletl naše prsty.  Rhego začal roztahovat křídla a pištět a pak vzlétl, létal v kruzích nad námi pak sedl Daemonovi na rameno a já se zasmála, dala jsem Daemonovi svou hlavu na rameno a díval se dál na své děti.

"Chtěl jsem s tebou mluvit ohledně jedné věci."

"mluv, Daemone."

"Už od malinka jsem nebyl dobrý muž bylo mi předurčeno být špatný ale  když jsi byla se mnou tak jsem věděl že mi na tobě záleží, že bych pro tebe mohl spálit svět, zabít lidi kteří to ublížili a když jsme spolu začali milovat věděl jsem že ty si tak jediná osoba kterou na tomto světě miluji, věděl jsem že mě neopustíš. Ale pak když jsem se oženil a ty jsi tři roky na to odešla tak jsem myslel že skočím z věže, byl jsem sám. Nikdo kromě tebe mi nerozumí víc než ty. A teď když jsi vdova a já rozvedený se tě ptá vezmeš si mě podle zvyků našich předku, naši bohové budou světci toho že dva draci se spojili v jednoho."

Podíval se na mě, a já na něj měla jsem usu pootevřenu, a v jeho očích jsem viděla upřímnost.

"Daemone vždy jsem tě milovala, viděla jsem v tobě to dobré, stála jsem při tobě a když jsem odešla tak jsem se snažila ty pocity pohřbít ale nemohla ať jsem si nalhávala sebe víc že miluji Trigona vždy když jsem zavřela oči tak jsem viděla tebe. Miluji tě Daemone a velice ráda si tě vezmu."

Vzal mou tvář do svých rukou a díval se mi do očí naše duše jsou už od narození jedno, jsme jeden člověk jedna bytost k tomu abych to věděla tak se nepotřebuji za něj provdat už teď jsme jedno. Jednu ruku měl stálé na mé tvářila tu druhou propletl sv mou rukou. A pak mě políbil, nebyl to hladový polibek byl to láskyplný, vášně a opravdovosti. Cítila jsem se jako v nebi, jeho měkké teplé rty jak k mým byli na míru vyrobené aby na mích seděli.

jakmile jsme se oddělili a lapali po vzduchu tak opřel své čelo o mé, navzájem jsme sdíleli vzduch toho druhého, otevřeli jsme oči a dívali se na sebe

"Avy jorrāelan" (miluju tě) řekl Daemon

"Avy jorrāelan " (Taky tě miluji) řekla jsem

Objal mě měla jsem hlavu na jeho hrudi a dívali jsme se společně na moře.


Dračí královnaWhere stories live. Discover now