Jedna duše, jedno tělo, jedno srdce

11 0 0
                                    

Verreena POV
Dračí kámen

Kesha společně s Rhaenyrou a Rhaenys mi pomáhali do šatů s s vlasy, šaty pocházeli ještě z dob Aegona dobyvatele, teď jsou sice nejsou bílé ale béžové ale pořád mají u krku na konci šatu a rukávů červenou barvu, vlasy mi Rhaenyra zapletla do jednoduchých copů a na hlavu mi dala korunu. Na pravé ruce jsem měla své tři prsteny s dračími hlavami na levé má svůj svatební prsten s květinami k tomu jsou ještě náušnice která také mám a náhrdelník která jsem si schovala pod šaty. 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dokonce i Aemma tu byla, ležela ve vaně v mém pokoji takže jakmile přišel čas tak jsme jí pomohli do světle modrých šatů a zapletli vlasy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dokonce i Aemma tu byla, ležela ve vaně v mém pokoji takže jakmile přišel čas tak jsme jí pomohli do světle modrých šatů a zapletli vlasy. Viserys přišel ve chvýly kdy Rhaenyra a Aemma odešli.

"Je čas, Verro."

Šli jsme společně na pláž kde se konal obřad, byla tady celé rodina. Rhaenys s Corlysem a Leanou a Laenorem, dál Aemma s Rhaenyrou.  Bratr mě dovedl až k Daemonovi a předal mě mu, asi něco říkal ale já ho nevnímala jediné co jsem vnímala byl Daemon. Kněz začal odříkávat slova ve Vysoké Valyrijštině ale já vnímala jenom Daemona. Pak nám dal dračí sklo Daemon vzal první sklo a rozřízl mi ret, na prst si vzal mou krev a čelo mi udělal s pomocí mé krve symbol to stejné já pak udělala jemu, pak mi Daemon vzal ruku a rozřízl i dlaň pak já vzala sklo a rozřízla jemu dlaň. Kněz nám spojil ruce a svázal stuhou kterou poté zapálil. Pod naše krvácející ruce dal pohár z dob staré Valyrie. Do kalichu stékala naše sjednocená krev, jakmile stuha dohořela tak jsem vzala pohár a napila se naší krve, bylo nám nabídnuto aby byla smíchaná s vínem ale odmítli jsme, napila jsem se krve a pak jsem pohár dala Daemonovi stále jsme drželi ruce dohromady, jakmile se napil.

"Nechť je známo že Verreena z rodu Targaryenů a Daemon z rodu Targaryenů, jsou jedna duše, jedno tělo a jedno srdce."

"Já jsem jeho a on je můj od teď až do konce mého života."

"Já jsem její a ona je moje od teď až do konce mého života."

Rukou kterou jsme neměli spojenou měl Daemon na moji tváři. Potom jsme se políbili, cítila jsem jeho krev v ústech, byl to nejhezčí polibek mého života protože jsem věděla že nás nic už nerozdělí. V pozadí jsem slyšela křičet mé děti a Caraxese v náručí Rhaenyry byl Rhego který pištěl svým vysokým hlasem. Bylo to krásné.

Dračí královnaWhere stories live. Discover now