-|Dračí kámen|-
-|105AC|-
|-Verreena POV-|Jsem v druhém měsíci těhotenství, společně s Daemonem se chystáme do Králova přístaviště na oslavu nenarozeného syna našeho bratra a naší dobré sestry Aemmy. Nepodporuji myšlenku toho že by se mělo jako oslava narození dítěte pořádat oslavy když se ani nevím jestli přežije nebo jestli to bude syn. V naši společné komnatě pobíhají služebné a balí nám věci, mezitím mě dvě služebné upravují do mého jezdeckého oblečení, dneska jsem si vzala červené látkové šaty s andělskými rukávy až na zem, na rukou mám své tři dračí prsteny a svůj snubní. Daemon je někde Dragonmortu a hledá vejce pro naše nenarozené dítě.
Vstávám ze židle a jdu ke dveřím, jdu ven na útesy kde jsou moji draci a odpočívají. Jdu přes Trůní sán kde mě zastihne Daemon. Políbíme se.
"Tak co? Našel jsi vejce?"
"Ano drahá našel, vejce patří Dreamfyre."
"Nevěděla jsem že je tady. Nebyla náhodou v Králově přístavišti v jámě?" vzal mě za ruku a kráčeli jsme ven.
"Nevím, asi ji pustili, každopádně snesla snůšku šesti vajíček, vybral jsem černo modré bylo největší." Hrdě jsem se na něj usmála, vím, že se těší na 'svůj' turnaj žije v domnění, že je ještě dědic, což je ale turnaj není pro něj, ale je hezké ho vidět šťastného.
"Když pominu to že jsou u dvora Hightower a naše jediná neteř je mého názoru rozmazlená, tak si i těším, co ty, těšíš se? Otto se tě jistě nemůže dočkat." řekla jsem s úšklebkem.
"No já se na něj hrozně těším, už mi normálně chyběl." řekl se smíchem
"ale abych odpověděl, drahá na tvůj dotaz, tak ano těším, přece je to můj turnaj."
Došli jsme ven kde stáli služební s taškami se kterými jsme měli letět napřed do Králova přístaviště naše ostatní věci doplují až další den což je zítra. Turnaj oficiálně začíná za tři dny, takže mám jen jedny šaty a něco na spaní. Jelikož má sedlo jenom Caraxes tak on bere věci.
"māzigon va" (pojďte) řekla jsem neposkvrněným, kteří vzali naše věci a šli za námi.
"Co dítě?"
"Co by, je to zatím jenom druhý měsíc takže v pohodě nevolnosti přicházejí až třetí měsíc ale každá žena to má jinak, tak nevím." Došli jsme k drakům, kteří spali, jakmile nás ale ucítili tak zvedli hlavy šla jsem k Drogovi, po cestě jsem pohladila Rhaegara a Velaryona. Podívala jsem se na Daemona který upevnil věci na sedlo, šla jsem k němu když zrovna hladil Caraxese po krku, objala jsem ho zezadu a kolébala s ním. Daemon mě vzal za ruku a dal na krk Caraxese jemně jsem ho pohladila
"Má tě rád, lásko." políbil mě na čelo.
"To jsem ráda představila, že by mě neměl rád, tak jsem ráda, že jsem nespálená." řekla jsem s humorem. Naposledy jsme se vášnivě políbili a já šla k Drogovi. Caraxes se odrazil ze země a kroužil na mě. Jemně je kopla do Droga a ten vzlétl za ním, za námi Velaryon a Rhaegar.
Let je klidný občas se na sebe podíváme a smějeme se. Je brzo ráno slunce jako vychází a mi už přistáváme u dračí jámy kde na nás čekají strážci draka. Daemon sleze první a jde ke mě a pomáhá mi dolů. Mé děti vzlétnou a letí pryč tipla bych na Rhaenysyn vrch. Jdeme ke koni je připravena pro nás, je to krásný černý hřeb, je to Daemonův hřeb vysednu na něj a Daemon vlezl za mě je ovládám koněm, který mezitím co mě Daemon líbá na krk a zároveň nás chrání před útočníky, občas mě drkne do stehna Temná sestra ale nějak zvlášť nepříjemné to není takže v pohodě. Přijíždíme k bráně, která se nám otevře a vjíždí dovnitř. Bereme věci a jde do našich komnat, no původně to byli Daemonovi ale teď jsou naše. Jde rychlím tempem, jakmile vlezeme dovnitř tak si sundáme oblečení a milujeme se u něj v posteli. Společně jsme usnuli na pár hodin.
Probudila jsem se první, když jsem se podívala ven tak slunce ještě nebylo nejvýš, takže bylo ještě ráno. Podívám se Daemona který je ještě v hlubokém spánku. Hlavu mám položenou na jeho nahé hrudi a jemně mu ukazováčkem dělám kroužky na hrudi. Pomalu otevřel oči a přitáhl si mě ještě blíž, usmála jsem se s ním.
"Dobré ráno, dnes už po druhé."
"Tobě taky Ver."
Políbili jsme se a začali se oblékat, já se spletla vlasy a pak jsem k němu přistoupila, prstem jsem mu naznačila, aby to znamenalo, což udělal, stáhla jsem jeho dlouhé vlasy, abych mu nezavázala. Vzala jsem ho za ruku a šli jsme do trůnního sálu. Daemon si sedl na trůn a já se na něj s údivem dívám, zvednu obočí.
"Skoros, jorrāelagon bisa dēmalion kessa sagon ñuhon mēre tubis." (Co, drahá tenhle trůn bude jednou můj.)
"Daor lo se dāria tepagon sikagon naejot iā tresy." (Pokud královna porodí syna tak ne.)
Když se v tom otevřeli dveře, dovnitř a dovnitř nenapochodovala moje "milovaná" neteř Rhaenyra, vedle ní ser Harold.
"Dobří, bohové!" řekl ser Harold
"To je dobré." řekla mu Rhaenyra
"Skoros gaomagon ao dělá kepus, sodjisto." (Co to děláte strýčku, teto.)
"Já sedím a ona mi do toho reptá." řekl Daemon, já se jenom zasmála.
"ha, ha, ha, ha." ironicky jsem se zasmála.
"No neteři jelikož se musím jít chystat na svůj turnaj tak jdu." řekl Daemon
"Turnaj je pro dědice." odpověděla Rhaenyra
"Díváš se na něj." řekl
"Pro jeho nového dědice." řekla
"Dokud tvoje matka neporodí syna tak jste se mnou všichni prokleti." řekl
"Pak budu doufat v bratra." řekla otočila se a odešla.
"No a mi taky půjdeme pojď." řekla jsem, Daemon mě vzal za ruku a šli jsme zpět do našich komnat.
YOU ARE READING
Dračí královna
AdventureVerreena Targaryen (vyslovuje se Ver-í-na) je mladší sestra Daemona Targaryena a Viseryse Targaryena, jako mladá odletěla do Essosu kde byla svým otce provdaná za dathrackého Khala Trigona. Zezačátku nebyla šťastná protože ho nemilovala její láska p...