Mereen

25 0 0
                                    

Verreena POV
Mereen

Stála jsem na balkoně v zasedací místnosti a dívala se na své město

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stála jsem na balkoně v zasedací místnosti a dívala se na své město...Mereen. Krásné pouštní město umístěné na úpatí skal, řeka tekoucí okolo je průsvitná, krásné západy slunce se odrážejí do vody a mě jenom těší že vidím jak mé děti létají nad městem, každým dne mi připadají větší a větší. Mereen je krásný písková, modrá a zlatá jsou barva která zde můžete najít, malebné obchody se zlatými šperky, hedvábné šaty zde najdete ve velkém poštu a spousty jídla. Dominantou celého města je, moje pyramida. Obrovská pyramida kdysi s velkou zlatou sochou nahé ženy s křídly, symbol otrokářů. Ten jsem sundala a sochu roztavila z ní jsem udělala peníze které jsem rozdala chudým. 

Byla jsem tak zasněná že jsem ani nepostřehla že za mnou stojí moje Pravá ruka Ramsey Snow, bastard Boltonů, kterého jsem našla při cestě se svým Khalasarem, ten se stal mou Pravou rukou. odkašlal si a já se otočila s úsměvem na tváři.

"Khaleesi jsem šťastný že jsi šťastná a vidím tě po dlouhé době se usmívat, mám dopis. os krále sedmi království, krále Viseryse z rodu Targaryenů první svého jména krále Andalů, Rhoynarů a Prvních lidí, pána Sedmi království a protektora říše."

Podal mi dopis a já kývla by odešel. Dopis jsem otevřela svým zlatým nožíkem s rukojetí ve tvaru draka, tu jsem dostala darem od svého staršího bratra Daemona ke svému desátému dni jména.

Má milá Verreeno

srdečně tě zvu na Turnaj dědiců, Aemma je opět těhotná a dva měsíce před porodem. Píšu docela s předstihem protože vím jak dlouho trvá cesta z Mereenu sem. Oslava se bude konat za měsíc v Králově přístavišti. Rhaenyra se po tobě ptala scházíš jí. Chybíš i mě a Aemmě, je to už dlouho, dokonce i Daemonovi chybíš i když to nepřizná nahlas. Přeji brzké uzdravení tvé dcery Verony, pozdravuj ji.

Tvůj bratr Viserys I. Targaryen

Dočetla jsem dopis a položila ho na stůl. Byla to moje chyba že mé dítě má Šediny, kdybych jí nevzal do Staré Valyrie tak by byla v pořádku a ne na pokraji smrti. Dneska se o mém rozhodnutí rozhodnu na radě a hned zítra bychom odjeli. 

Stála jsem u mapy Westerosu a Essosu a prohlížela jsem si Královo přístaviště cesta tam by trvala na lodi týden na dracích tři dny. Do místnosti přišli ser Ramsey s Černým hadem a za nimi moje služebná Kesha (vyslovuje se Ke-š-a). Požádala jsem aby přišli společně s mistrem Vesuvem který se stará o zdravý Verony. Všichni se mi poklonily a stopli si kolem stolu

"Povolala jsem vás sem abych vám oznámila že se vracím zpět do Westerosu na Turnaj dědiců pořádaný mým bratrem, Králem Sedmi království Viserysem I. Targaryenem. Vyrazili bychom zítra brzo ráno, se mnou by šel ser Ramsey a Černý had, společně svámi by šla ještě Kesha a 5 dothrackých bojovníků společně s 20 neposkvrněnými, dále by se mnou letěli i draci a princezna Verona, jestli jí to zdraví dovolí. Proto se ptám jak je na tom princeznino zdraví mistře?"

"Khaleesi, princezna se pomalu ale jistě zlepšuje, horečky pominuly, a už si ani nestěžuje na bolesti. cesta by měla být v pořádku."

"Dobře nějaké otázky? Jo a abych nezapomněla tak Mereen má na starosti během mojí nepřítomnosti ser Ramsey."

S tím jsem odešla za svou dcerou, Veronou. Nikdy nebyla princeznou, nesnášela honosné šaty a šperky, má ráda dothracké oblečení. Jediná vzpomínka na jejího otce je beraní kožich který si skoro nikdy nesundává. Mám jí ráda ale bojím se reakci rodiny a lordů a lady na turnaji, vešla jsem do jejího pokoje a viděla jí na balkonu jak čte knihu ve Vysoké Valyrijštině. Byli jí jenom čtyři ale už teď ovládala Valyríjštinu hodně dobře. V ruce držela dřevěnou figurku jelena kterou ji vyrobil Trigon.

Sedla jsem si vedle ní a rukou jí prohrábla vlasy, vzala jsem pár pramínků a začala plést copánek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sedla jsem si vedle ní a rukou jí prohrábla vlasy, vzala jsem pár pramínků a začala plést copánek.

"JE! Nevšimla jsem si že jsi tady mami, neslyšela jsem tě. Co potřebuješ?"

"Pojedeme navštívit rodinu do Sedmi království, tvůj strýček a král Sedmi království Viserys pořádá turnaj pro jeho dědice, vyrážíme zítra ráno...Jak se cítíš?"

"je to už lepší. Ale...mám strach, co když se nebudu rodině líbit, co když mě nebudou mít rádi proto jak vypadám?"

"To co z nás dělá Targaryeny není náš vzhled ale naše srdce, jsi dcera Draka a Koně, jsi dothracká princezna a princezna z rodu Targaryenů a slibuji ti že si tě oblíbí všichni. Jsi krásná, chytrá, milá a především upřímná a milující. Vždycky si získáš srdce všech, takže se neboj."

Verona mě objala a já jí, políbila jsem jí do vlasů. Skrčila jsem se na její úroveň.

"Běž si zabalit věci pomůže ti Melissa, a pak běž spát. Večer za tebou ještě přijdu a uspím tě."

Verona šťastně přikývla běžela pro Melissu. Já si šla zase zabalit svoje věci a připravit se na cestu.




Dračí královnaWhere stories live. Discover now