2

430 21 7
                                    

HATIRLATMA

"'Kahve "' Cansu bi an şaşırdı herkesin aynı anda konuşmasına "tabi hemen getiriyorum" diyip odadan çıktı odada ölüm sessizliği vardı taki koridordaki o bağırışa ve topuklu sesine kadar...

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

"CANSU BÜTÜN ANTLAŞMALARI FES ET BU HERİF BİR DAHA ŞİRKETE ADIM ATMIYICAK" dedi Lalin.

Aklı hala aşagıda olanlardaydı ahlaksız herif bana resmen saçma sapan teklifkerde bulunmuştu.

"Rahatsız edilmek istemiyorum bana viski ve ağrı kesici getir sonra işine bak bide gün içinde başka önemli toplantı var mı ?"dedi Lalin Cansuya o sırada içeridekilerde onları dinliyodu ama Lalinin aklından tamamen çıkmıştı aile meselesi biraz olsun kafasını dinlendirmek istiyordu sadece.

"Önemli bir toplantı bir tane daha var bide içeride Mutlu çifti ve Korkmazbey ailesi sizi bekliyo toplantı işini ne yapiyim ?"dedi Cansu Laline soran gözlerle.

Lalin" Toplantıya Ercüment Bey girsin toplantı özetini istiyorum bide bugün mesaiye kalıcaksın bütün imzalamam gereken evrakları ve yıllık kar zarar dökümanlarını istiyorum bide italyadı korumalara söyle çok dikkatlı olsunlar"

Cansu kafasını sallayarak "Tabi efendim bide siz toplantıdayken Işıl Hanım aradı önemli olduğunu söyledi sizin onu aramanızı bekliyo " Lalin onu kafasıyla onaylayarak odasına girdi ama odan bu kadar kalabalık olucağını düşünmüyordu.

LALİNDEN

Acayip başım ağrıyordu odama girdim ama keşke girmez olsaydım bune kalabalık tüm sülale falan geldiler herhalde erkek grubuda baya sert duygusuz bakıyordu küçük olan bile befretle bakıyodu noldu acaba ne kaçırdım kapıda kaldığımı fark edince işeri girdim.

Boğazımı temizleyip "Hoşgeldiniz " dedim ve kendi koltuğuma oturdum.

Benimle karışan kız hemen söze atladı " ben gerçek ailemle kalmak istiyorum " dedi.Yüzüm her ne kadar ifadesiz dursada şaşırmıştım kim isterdiki daha 2 saat önce tanıdığı insanları.

Tabi Nurgül Mutlu şaşkınlıkla " bizimle mi ?"

Duru " tabiki de sizinle bulmuşum gerçek ailemi bunlarla mı kalıcam ayrıca bu kızda sizinle yaşamıyo mu ?"

Kocaman bir kahkaha attım o sırada herkes bana deli görmüş gibi bakıyodu "çok pardon sinirlerim bozuldu bir an ayrıca benim bi adım var bu birincisi ben onlarla yaşamıyorum bu da ikincisi "

Kız biraz bozulmuşa benziyordu ama bana ne laflarına dikkat etsin o sırada kapım tıklatıldı "gel" cansu içecekleri getirmişti herkesin önüne içeceğini koyup bana döndü bir şey söyliyicek gibi oluyo ama odaya bakıyodu rakatsız olmuştu

(Değişik yerler italyanca)

"cos'è successo?!"
(Noldu)

Bir şey olmuştu söyleyip söylememek arasında kararsızdı.

"Signora Lalin, prima di tutto, calmati, la signora Işıl ha chiamato di nuovo, e quando non l'hai chiamato, mi ha detto che il signor Alp era stato in un incidente stradale, ma sta bene, si è fatto male alla mano destra, ecco cosa-"
(Lalin hanım öncelikle sakin olun Işıl hanım yine aradı siz onu aramayıncada bana söyledi Alp bey trafik kazası geçirmiş ama durumu iyi sadece sağ elini incitmiş o kada-)

Duyduklarımla ayağa fırlamıştım ve çok sinirlendim o sırada korumalar nerdeymiş nasıl olmuş bu olay

"Come mai cosa facevano queste guardie in quel momento?"
(Nasıl olmuş bu korumalar o sırada ne yapıyomuş?)

"Non lo so, signore, ha appena detto queste cose, e Alp brain ha detto che era con lui e l'ha spento"
(Bilmiyorum efendim sadece bunları söyledi ve Alp beyin yanında olduğunu söyleyip kapattı)

Duyduklarımla ellerin ayaklarım titriyodu az daha dangemi kaybedip düşüyodum cansu tutmasaydıda yerdeydim .

İyi olmam gerekiyodu sakinleşmem gerekiyodu Işılı aramam gerekiyodu nolduğunu öğrenmem gerekiyordu

"İyi misiniz Lalin Hanım" Cansu bana endişeli gözlerle bakıyodu kafa sallamakla yetindim

"İyiyim telefonum nerde?" Cansu bana hala endişeli gözlerle bakıyodu bu kadar sakin kalıcağımı düşünmüyo olmalıydı normalde sakinde olmazdım ama güçlü durmam gerekiyordu.

"Bende Lalin Hanım" kafa salladım .Odadakilere döndüm" Benim çok önemli bir telefon görüşmesi yapmam gerekiyo izninizle " deyip adeda koşarcasına odadan çıktım.

Hemen Işılı aradım " Alo abla noluyo iyi mi?" sesim titremişti " Alo iyi sadece bileği incinmiş seni meraklandırmak istemezdik ama korumalardan duyucağına benden duy istedim araba pert olmuş bu arda Alpde iyi sen gelene kadar sizde kalırız diye düşündüm" rahatladım ama genede abla yüreği bir kaç damla gözyaşı dökmüştüm
"Siz hepiniz bizde olun hem ben diyorum ki bize taşının temelli hem Aplte yalnız kalmış olmaz " "bakarız benim kapatmam lazım güzelim ayrıca nolursa olsun sen benim kardeşimsin öpüyorum " telefondan muck muck sesi geliyodu " tamam bende öpüyorum ayrıca Alp benim bilfiğimi bilmesin bakalım ne zaman bana söyliyicek"
" tamam kapattım " ve telefonun kapanma sesi gözyaşlarımı sildim ve elimi yüzümü temizledim ben hep dik ve güçlü dururdum güçlü olmalıydım Alp iyi hiçbirşey olmamış
niye hala ellerim titriyo derin nefes al derin nefes al tamam titremem azaldı derin nefesler alarak odama doğru ilerliyodum Cansunun yanına gelince " sen mesaiye kalma bana ne yapmam lazım onları anlat imzalancak şeyleride bi çantaya koy sonra işin bittiğinde çıkarsın" başını sallayarak " tabi Lalin hanım" odaya girdiğimde hala herkes yerinde ve hala kahvesine dokunmamıştı " üzgünüm ama buna bakmam gerekiyodu "

"Sorun değil kızım " kimin dediğini bakmak için kafamı kaldırdım Fatih beydi konuşan.

Kestik 2 part yapıcam bu bölümü fazla uzun olmasın

Lalin LalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin