2 part 2

572 23 11
                                    

Medya Lalinin kombini

"Neyse ne ben gerçek ailemi istiyorum " dedi karıştığım kız gerçekten sesi çok cırtlak ve bunu hemen nası kabullendi ben daha hazmedemedim bile acaba karışmasam ne olurdu ama iyiki karışmışım dünyalara değiştiremiyeceğim bi ablam ve kardeşim var.

Mert ve Nurgül Mutlu bakıştılar en sonunda Mert Mutlu kafasını salladı bu tamam demekti."tamam o zaman bize gidelim kızım"dedi Mert Mutlu bana döndü " Alpin Türkiye'ye gelmesini istiyorum bizimle kalmasını sonuçta o benim oğlum Işılada söyle oda gelsin özledim kızımı " alaylı bi kahkaha attım " hadiya öylemiymiş suratlarına bakmaya yüzün varmı oğlun ve kızın ha komikmiş en son ne zaman aradın acaba kızınla oğlunu ya da ne ara herşeyi sildinde bizim haberimiz var bundan ne kızı be sırf şirketin başına geçmek istemiyo diye evlatlıktan reddettiğin kızın mı yada psikolojik şiddet uyguladığın oğlun mu he hangisi söyle bana " sinirleniyodum Mert ve Nurgül Mutlunun suratları kızarmışti hatta morarıyodu gerçekler suratlarına çarpıyodu ve buna hiç hazır değillerdi " Alp nolursa olsun benim oğlum ve sen bizim görüşmemizi engelleyemezsin " sinirden ellerin titriyodu " Alpin velayeti bende ayrıca -çekmecemden uyuşturucu kaçakçılığı yaptıği belgeleri çıkarıp eline verdim- davayı tekrarla istersen belki bu sefer kazanırsın aaa pardon daha da dibe batarsın ama elinden geleni ardınada koyma" yüzü dahada kızardı geri masama oturdum .

Mutlu çifti kızlarını da alıp bi anda ayaklanıp çıkarken Mert Mutlu gözlerimin içine bakarak " bunu yanına bırakmam " gür bi kahkaha attım " ben birşey yaptığımı hatırlamıyorum ne yapmışsan sen yapmışsın zaten ayrıca hiç bi kurum böyle bi anne babaya çocuk vermez ama sen genede davayı tekrarla benden demesi sonuçta benim kaybedicek bir şeyim yok" kapıyı çarparak çıktı sessizce sabır çektim .

Ağrı kesici ağzıma atıp viskiyi kafama dikip shotladım o sırada bi öksürük sesi geldi kafamı kaldırdığımda biyolojik babamdan gelmişti ses baba bana çok uzak bi kavram.

"Lalin kızım ben Fatih yanımdaki güzeller güzeli hanımefendide Güneş karım yani senin annen diğer haytalarda benim oğulların yani senin abilerin ,ikizin ve kardeşin " mutlu bi aileye benziyolar Güneş gözleri dolu dolu bakıyodu ama bunun aksine yüzünde kocaman bi gülümseme vardı.

" Kızım ben bize bi şans vermeni ve bizimle yaşamanı istiyorum- istiyoruz " Güneş hanım dedikleriyle gerçekten şaşırmıştım şans vermeli miydim ama onlarla yaşamak  bu kesinlikle olamaz bana hala gülerek bakan kadına bunları nasıl söylerdim tamam onunda buna hakkı var sonuçta anne  o ama...

"Güneş Hanım üzgünüm ama maalesef  sizinle yaşayamam şans konusuna gelirsek bunu düşünücem ama ilk önce  bunu biraz kabullenmem lazım birisi çıkıyo ve diyo ki siz karışmışsınız bu benim için kolay bir şey değil " dedim ama Güneş hanım ağladı ağlıyıcak duruyodu

Fatih bey söze atladı"Evet kızım sende haklısın senden haber bekliyo olucaz ama en azından bu akşam yemeğine gelsen itiraz istemiyorum "

" ama Fati-"
" İtiraz istemiyorum numaranı alıyım konum atmak için"

Burnumdan bi nefes verdim bundan memnun olmadığımı belli etmek için o sırada çekmecemden kartımı çıkarıyodum .

" Buyrun Fatih Bey "
" O zaman biz çıkıyoruz sana birazdan mesaj atarım " kafa salladım tam o sırada kapı açıldı ve odamı bebek ağlama sesi doldurdu kapıya kapıya doğru döndüğümde perişan halde bi Koray ve kucağında Ozan katıla katıla ağlıyodu kocaman bi kahkaha attım.

"Güzelim orda güleceğine şunu sustursan mı vallahi 1 saattir susmuyo anam ağladı vallaha " hala gülüyodum haline ama odadakiler kaşları çatık bakıyodu bitek Güneş hanım tebessüm ediyodu o sırada ayağa kalkıp kucağıma Ozanı alıyodum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lalin LalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin