01092020 kurgusudur. yazarın keyfi ve kahyası istediği için beomjun versiyonuda yazıldı iyi okumalarr
~
Uykulu genç sabır dilenircesine kafasını yastığından kaldırırken yorganını tekmeler eşliğinde üzerinden atıp sinirle odasından ayrılarak aşağıya, salon katına inmişti.
Babası elindeki oyuncak bebeğe sarılır halde uykularken ağlamasına inatla kesmeyen küçük kardeşinin yanına adımalmıştı yorgunca.
Kafasını sağa yatırmış dağılmış saçlarıyla küçük kardeşine ağlamayı durdurması için yalvarır gözlerle bakıyordu.
"Abinin yarın sınavı var ama Chul..."
Derince bir nefes alırken babasının uykuya yenik düşmüş haline gülerek ona doğru ağlayarak gelen miniği kucağına almıştı.
"Baba."
Anneleri teyzesi doğum yaptığı için hasteneye gitmişti ve küçük çocuk babasıyla Beomgyu'nun eline kalmıştı.
Babası her ne kadar Beomgyu'ya halledeceğini söylesede, uykuya yenik düşmüştü.
Kafasını abisinin omzuna gömen küçük, Beomgyu gelince hafifleyen ağlamasına kaldığı yerden devam ederken abisi ne yapacağını bilmez halde sırtını patpatlıyor, bir yandan da ayağıyla babasını dürterek uyandırmaya çalışıyordu.
Fakat babası uyanıp çözüm yolu bulmak yerine çareyi Beomgyu'yu gecenin bir köründe markete kardeşinin en sevdiği sütlerden almaya şutlamakla bulmuştu.
Beomgyu ise el mecbutr, gecenin ayazında kulakları ve burnu soğuktan kızara kızara, gözlerinden yaşlar gele gele şişme montunun içine gömülürken en yakın marketin yolunu vakitsiz doğan kuzenine saydırarak tutmuştu.
~
14072023
Syglr
Svglr