16

234 41 12
                                    


18072023

~

Esneyerek kafasını yanında öylece sahili izleyen Yeonjun'un omzuna yasladı. Deli gibi uykusu vardı. Kendisi bu kadar uykuluyken yanındaki bedenin ayık olması garibine gitmiyorda değildi.

"Biraz daha hiçbir şey konuşmadan durursak uyurum."

"Duydun mu bilmiyorum ama yurtdışındaki köklü bir üniversite okulumuzdan on kişiye burslu olarak kendi okullarında okuma şansı sunacakmış."

"Dur tahmin edeyim, çalışkan, zeki ve bir o kadarda güzel olan prensimiz ülkeyi terk etmek zorunda."

Beomgyu'nun cümlesiyle güldü.

"Prens?"

"Hayır prens değil. Çalışkan, zeki ve güzel prens."

"Hayır, aptal ve çirkin bir soytarı."

Uykusu kaçmıştı. Tek bir uyku zerresi dahi kalmamıştı gözlerinde. Kafasını Yeonjun'un omzundan kaldırırken kaşları çatılmıştı.

"Hayır, kendisini aptal ve soytarı sanan güzel prens."

"Çirkin prens."

"Kes şunu."

"Güzellik algın yalnızca dış görünüşümden ibaret."

"Nereden biliyorsun?"

"Çünkü zeki olduğumu söyledin? Bilirim."

"Sende aptal olduğunu söyledin? Bilemezsin."

Kafasını hala ona bakan bedene çevirdi. Gözlerini Beomgyu'nun güzel gözlerinde sabitledi.

"Her şekilde prens ülkesini terk ediyor."

"Anladım orasını."

"Bunu söylemek için çağırmıştım seni. Artık evine gidip uyuyabilirsin."

"Sen ne yapacaksın?"

"Sabahlayacağımı söyledim ya."

"Seni özleyeceğim."

Beklemediği cümleyle kaşları çatılırken Beomgyu'nun tekrardan omzuna kafasını yaslamasıyla kaskatı kesilmişti. Tek kelime edememiş omzundakinin çoktan uyku moduna geçmiş yüzüne bakakalmıştı.

O gece, güzel prens omzundaki uyuyuncaya dek onu izlemişti. Doğan güneşi, omzunda uyuklayan bedenin huzurlu kokusuyla karşılamış ve hissettiği duyguları sorgulamaktan neredeyse düşünceleri arasındaki koca çukura düşmüş ve boğulmanın eşiğine gelmişti.

Her ne olursa olsun yüzünün gülümsemesine neden olan şey ise, her yerinin tutulduğunu söyleyerek mızmızlanan Beomgyu'nun uykulu haline tanıklık etmekti.

~

18072023

Syglr

Svglr

bozuk sütler / beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin