15

229 43 5
                                    

18072023

~

"Sonra Chul onu uyandırmadığımız için bize çok kızdı. Seni görmeden gittiği için çok üzüldü."

Bulması gereken kitabı aradığı raflardan gözlerini ayırmadan devam etti.

"Annem senin Chul'e büyü yaptığını falan düşünüyor."

Hafifçe eğildi. Gözlerini kısıp kitapların adlarını okumaya başladı. Aradığı kitabın baskısı değişmiş olabilirdi.

"Babam ben yokken seni çok sıkmadı değil mi?"

Kafasını kaldırdığı anda ona uzatılan kitapla rahatlamışçasına nefes verdi. Neredeyse yarım saattir bu kitabı arıyordu. Yorulmuştu.

"Chul'e büyü yapmadım ve babanın sohbetide hiç sıkmadı."

"İyi o zaman."

Beomgyu oturup sırtını kitap raflarına yasarken Yeonjun'un ona uzatılan kitabı parmakları arasına almıştı.

"Teşekkür ederim."

Saçları güzel olanda yanına oturmuştu yorgunca. Kütüphane nöbetçisiydi. Ve canı yeterince sıkılırken onu tüm sıkıntısından kurtaracak birine rastlamak sevindirmişti.

"Ne konuştunuz?"

Omuz silkti.

"Hiç kız arkadaşın olmadı mı diye sordu."

"Sen ne dedin?"

Beomgyu'ya çevirdi kafasını. Gencin meraklı gözleriyle buluşturdu güzelim gözlerini.

"Kendimden daha güzelini bulamadığımı."

Aldığı cevapla kahkaha attı. Dün söylediği şey yüzünden hem babası hemde Yeonjun anlaşmışlar gibi dalga geçiyordu. Beomgyu'nun kahkahalarıyla gülümsemişti yüzü. Dizlerini bedenine doğru çekerken konuştu sakince.

"Sevginin nasıl bir duygu olduğunu bile bilmediğimi söyledim. Bu yaşıma kadar sevgiden habersiz büyüdüm. Durum buyken kime aşık olmam beklenir ki."

"Babam ne dedi?"

"Chul sana sevginin ne olduğunu öğretir dedi."

Verdiği cevapla Beomgyu'yu yine güldürmüş ve güzel gülenin yüzü Yeonjun'un da yeniden gülümsemesine neden olmuştu.

"Sevgiyi kalıplara sokmamam gerektiğini söyledi."

"Özgür sevgi..."

Beomgyu'nun bunu söylemesine şaşırmamalıydı. Yüksek ihtimalle babasıda sevgi denen duyguyu oğullarına bu şekilde açıklamıştı.

"Yalnız hissetmememi söyledi."

Bir süre öylece sessizce durmuşlardı. Sonrasında dersi için kalkan Kişi  olmuş gitmeden öncede Yeonjun'un aklını darma dağın edecek o cümleyi kurmuştu.

"Yalnız hissetmemelisin çünkü bende sevginin ne olduğunu bilmiyorum. Chul'ün öğretemeyeceği sevgiden bahsediyorum."

~

18072023

Syglr

Svglr

bozuk sütler / beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin