"Eftelya akşam bizim kızlarla kutlama yapacağız sende gelecek misin?"
"Bilmiyorum bakacağım duruma göre"
"Öyle yapmak yok! Geleceksin çok güzel olacak"
"Tamam peki geleceğim ama fazla kalmayacağım ona göre"
"Tamam kızlar oldu bu iş!"
4'lü kız grubumuz Eftelya, Feliz, Asha ve Mena ile kutlama yapacaktık. Ama ben ne kadar istemiyor olsam da kız arkadaşlarım ısrarcıydı. İçimde kötü bir his vardı. Bir türlü atamadım. Kötü birşey olacaktı. Biliyordum. Ama arkadaşlarıma bir türlü anlatamıyordum.
"Kızlar"
Bütün gözler bana döndüğünde konuştum.
"Benim içimde çok kötü bir his var. Bence bu akşam yapmayalım kutlamayı"
"Ya kızım sende! ne olacak?" (Asha)
"En kötü ne olabilir ki?" (Mena)
Feliz yanıma gelip bana sarıldığında bende ona sarıldım.
"Hiçbirşey olmayacak Eftelya.. güven bana. Eski partiler gibi olmayacak. Söz veriyorum"
Ayrıldığımız da herkes kendi işinin başına dönerken Felizle kutlama yapacağımız yere arabayla gitmeye karar verdik.
Feliz zengin olduğu için beni de yanına alıp zengin yapmıştı sağolsun. Ben kendi fakirlik hayatımda mutluydum. Ama Felizi kırmak istememiştim.
Yol yorucu geçmişti. Çünkü bizim evden gideceğimiz büyük, eski ama gayet de tarihi havası kokan şatoya yolumuz uzaktı. Ama kızlar neden kutlamayı eski şatoda yapmak istesinler ki? Diye düşündüm içimden. Kesin birşey olacaktı. Seziyordum, hissediyordum.
Sonunda şatoya vardığımızda arabadan indiğim gibi etrafa bakındım. Akşam üzeri saatlerinde gelmiştik buraya. En önemlisi ise hava baya bozmuştu. Sanırım yağmur yağacaktı. Ama bugün güneşli olacaklarını söyleyen hava durumu spikerleri maalesef yanılmışlardı.
Şatoyu Ben almıştım. Nasıl aldığımı soracak olursanız eğer Felizin kendi Aksen Holding adlı şirketinde çalışmıştım ve büyük miktarda para kazanmıştım sonunda. O parayla da Felizin ısrarı sonucunda bu korkutucu olan şatoyu almak zorunda kalmıştım.
Şimdi sadece ben ve Feliz gelmiştik. Asha ile Mena evdeki kutlama malzemelerini, yiyecek ve içecekleri hazırlamakla meşguldüler.
İkimiz yavaşça adımımızı atarken merdivenlerin gıcırtısı kulaklarımı doldurdu. Bu şatoyu aldıysam bir restore etmek de lazımdı.
Kapıyı yavaşça elimle açıp araladığımda evin içerisi rütübet kokuyordu. İğrenmiştim. Başka yer mi bulamadık da burayı bulduk anlam veremiyordum.
Feliz de arkamdan geliyorken bir ses duymamla hızla arkamı döndüm. Sanki hırlama sesi gibiydi.
"Feliz? Sende duyuyor musun?"
"Neyi?"
"Hırlama gibi. Sanki evin etrafında kurtlar varmış gibi hissediyorum"
"Ya Eftelya bence sen iyice abarttın kızım! Geceleri korku filmi izlersen olacağı bu olur işte"
"Ya gerçekten duymadın mı!"
"Hayır Eftelya"
Oflayınca bir anda ayağımın altındaki zemin hızla çökerken ben çığlık atmamla yere düşüp kafamı sertçe vurmamla Feliz ise 'Eftelya!' diye seslenirken benim bilincim bir gidip bir geliyordu. Etrafa bakamıyordum. Çok karanlıktı ve bilincim tam açık değildi. Gidiyordum. Sanki çok uzaklara gidiyor gibiydim.
"Eftelya! İyi misin? Seni kurtaracağım!"
Felizin son sözleri dışında benim bilincim tamamen kapanmadan önce karşımda bir çift sarı gözler gördükten sonra kendimi karanlığa teslim ettim.
....
Arkadaşlar bölümü nasıl buldunuz? Biliyorum şimdi merak ediyorsunuzdur neden tekrar düzenlediğimi. Çünkü yine aynı şekilde kitabımı beğenmedim. Fazla cıvık cıvık ilişki oldu bana göre diye düşünüyorum. Biraz aksiyon biraz da korku katmak da istiyorum umarım beğenirsiniz. Eğer beğenmediğiniz yerler olursa hiç çekinmeden yorumlara istediklerinizi yazın iletin bana.
Bu arada sizlerden fazla birşey istemiyorum ama kitaplarımın iyi yerlere gelebilmesi için sizlerin desteğinize ihtiyacım var. nur_xq05 hesabımda oluşturduğum kitaplarımı arkadaşlarınıza tanıdıklarınıza tavsiye edin. Beğeneceğinizden adım gibi eminim. Çünkü bana destek olan çok tatlı dostlarım var onları seviyorum.
Kitaplarım Pinterest de paylaşılırsa çok iyi olurdu. Bana yardım edebilecek iyi niyetli okurum varsa bana yardımcı olabilir mi? Karşılığında bende kitaplarınıza destek olup tanıdıklarıma okurlarıma iletmiş olurum.
Ama bende iyi yerlere gelmek istiyorum. Benden destek isteyen yazarlara bende yardım ediyorum çünkü benim yaptığım tek bir yardım bir gün onun iyi yerlere gelmesi için iyi bir sebep. Her bir insan yardım ederse çok güzel nice yarınlara imzamızı atmış oluruz.
Neyse ki okurlarım bu günlük bu kadar bölümleri kısa tutacağım çünkü kitapta fazla bölüm olsun diye. Diğer bölümlerde görüşmek üzere çiçeklerim hoşçakalın ❤️💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜRLÜM 🐺
WerewolfBir kurdun mührü... #3 watty2024 (19.08.2023) #1 watty2024 (24.08.2023) ÇOK TEŞEKKÜRLER ❤️😍