Beylik

43 2 0
                                    

'Aaa beyim hosgeldin''dedi saime hatun ve kocasi şam beyi olan osman beyi yerde bir mindere oturttu birde önüne süt corbasi getirdi.Osman bey eski sam beyin gozde askeri olup beyligin kendine devr edilmesini saglamisti . Hanım dedi osman bey ve söze girdi 'Demirci Cafer kılıç dostumdu , simdi kılıc egitimi verir'dedi.Saime hatun hemen gonderelim diyerek anladigini belli etti.' Sunuda eklemek isterimki bizim oglan guzel kılıc kullana bilir cunku zaten tahtası ile cenk ediyordu beyim' dedi saime hatun.
Birgun sonraki egitimde en iyi sekilde kılıc kullana bilmisti arkadaslari ve kendrinden iki yas buyuk olan alplerden.Gunleri egitimlerde gecerken babası osman beyde askerleri ve yardımcısıni sefere gondermisti.Youlqada kalesi feth edilmeliydi erenin babasının gozunde. Yollari uzudu askerlerin ayrica havada yagmurlu oldugu icin yavasliyorlardi.Birden osman beyin gozune bir sey takildi.Atlılar geliyordu.Osman bey'acaba düsündügüm seymi' dedi.Hayir degildi alpleri gelmiyordu geri.O zaman kimdi bunlar? Bu sekilde dusunurken yanina bir ok dustu ve bunu alip basını kaldırdıgında bir cıglık attı osman bey.Hemen egitim yapilan yere kostu. Kimse yoktu.Urkmeye baslamis olmasindan olacakki kan ter icinde kalmisti.Sehrin duvarlarina cikinca anlasildiki youlqada kalesi efendisi noway kendisini basacak osman beyden once davranip basmisti.Egitim alanind olmayan cocuklar ve oglu eren oradaydi. Hemen demirci cafere bagirdi ' askerlerde seferde bu koca sehri kim koruyacak, kim' diye bagirdi. Tekrar bagirdi cocuklar simdi nereye gitti.Cafer efe arkana bakmalisin o zaman dedi . Donup bakinca sakinligini gizleyemedi.

Alp'Eren'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin