Taktik ve Uygulama

13 2 0
                                    

    Eren iş başına dedi ve hepsi yapması gerekenleri yapmaya gitti.

 Yeğenek haçlı şövalyelerine göründü ve 26 alp'i yanında kaçmaya başladı bu arada Turabi'de yerini almış bulunuyordu. Kazılıkda diğerleri gitttikten sonra sol taraftan ok atmaya başlamıştı ki her 4 okun 3ü isabetli oluyordu. Haçlılar neye uğradıklarını şaşırdı. Hepsi Kazılığın olduğu yöne gidiyordu ama kimse esirlerini düşünmüyordu . Eren bu arada esirlerin arkasına saklanan noway'ın olduğu tarafa yiğitleriyle koştu. Babası kendisini görmüştü. Ama hala Erenin anlamadığı bir şey vardı ki neden burada kamp kurmuşlardı , kalelerine neden gitmemişlerdi . Böyle düşünürken bir yandan da saldırıyordu . Haçlılar iyice şaşkına dönmüşlerdi . İki çocuk birliği bu kadar iyi bir taktikle nasıl bu kadar başarılı oluyorlardı , nasıl böyle zeki olabiliyorlardı . Hepsi çil yavrusu gibi dağılmıştı. Eren Alplerine esirleri kurtarmalarını söyledi ama noway hemen kılıcını çekip demirci Cafer'i kendine siper almış hançerini alıp boynuna dayamıştı. Eren Kazılığın arkadan dolandığını gördü ama geç kalmıştı noway kaçıyordu ve Cafer usta dediği hocaları yanındaydı.  Noway tam kaçarken Kazılık onun hançer tuttuğu koluna güçlü bedeniyle ok attı. O korkuyla kendi kazdıkları hendeğe düştü ve sivri odunlarda ve taşlarda can verdi. Eren hemen kazılığın yiğitlerine yardıma gitti ama zaten onlarda işlerini bitirmişlerdi.


  Sonra uzaktan Turabi ve Yeğenek birlikleri ile geliyorlardı . Eren ne oldu manasında başını salladı Turabi arkasına bir ıslık çaldı ve yiğitleri esir olarak hayatta kalan haçlıları getirdiler . Eren ' Cafer usta ve beyim artık özgürlük sizindir ' dedi ve Kazılığa bir göz işareti yaptı , ikiside atlarından indiler Osman bey ve Cafer Usta'ya verdiler . Hep birlikte Şehre dönmek için yola koyuldular.

Alp'Eren'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin