Yaşlı kadın 'Siz aşağı indiniz beyim , babanız ve demirci Cafer saldırıya uğradılar ona karşı savunma yapmaya başladılar ama fazla direnemediler ' dedi . 'Osman bey en önlerdeydi ve o anda haçlı askerlerinden biri ona ok attı, kolundan derin bir yara aldı' diye ekledi yaşlı kadın. Kazılık 'beyim siz benden iki yaş küçük olsanızda benden zeki ve kuvvetlisiniz. Ne yapmalıyız siz söyleyiniz ' dedi . Eren ' Acele etmeyeceğiz demirci Cafer hocamızın öğrettiği taktiklere çalışıp pusatlarımızı bileyeceğiz. Kuvvetleneceğiz , kılıçlarımızı ,hançerlerimizi ,baltalarımızı nasıl kullanacağımızı tamamen öğreneceğiz.
Cidden Eren gözetiminde aylarca çalışıp kuvvetlendiler. Eren bu arada Saime hatunun yanına gitti 'babamı kurtarmam gerekir ve bu yolda her türlü Cenk'e girerim' dedi ayrıca duasını aldı. Saime Hatun itiraz etmedi çünkü Erenin bu doğrultuda vazgeçmeyeceğini biliyordu. Eren evden çıkacakken Saime hatun 'Alp olmuşsun bu iyidir ama yine de acele etme , biraz sabret ve biraz daha kuvvetlen ' dedi ve 'o zaman içimde hiçbir kuşku kalmaz ' diye ekledi .
Eren inadına yenik düşmeyecek kadar zekiydi ve 12 yaşına basana kadar sabredip , gelişti. Bütün heybetiyle bir atın üzerindeydi . 18 yaşındaki bir genç gibi görünüyordu çünkü vücudu çok gelişmişti . Sadece o değil Kazılık , kazılığın kardeşi Yeğenek , Ahmet Turabi'de çok büyük insanlarmış gibi görünüyorlardı. Kendi yaşlarında ve kendilerinde büyük toplam 108 alpleri vardı ayrıca onları kendileri eğitmişlerdi . Onlarda çok iyi birer alp olmuşlardı. Kendileri dahil 112 kişilerdi . Eren en önde gidiyordu . Hepsi atlı olduğundan dolayı çok hızlı hareket ediyorlardı . En küçükleri 12 yaşındaydı ve hepsi çok cesurdu bu yüzden çok büyük olan özgüvenleriyle gidiyorlardı. Birden Eren durdu ve yere indi 'kazılık , yeğenek , Turabi ' diye seslendi. 26 genç seçti ve kazılığa verdi.26 genç yiğit seçti yeğeneğe ,26 tane yiğitde Turabiye verdi ve hepsinin 26 alp'i olmuş oldu . İlerlemeye başlamışlarken bir ses duyuldu . Bu boğuk ses insan sesiydi , bunu Eren anlamıştı . O tarafa gidince gördü ki youlqada kalesinin efendisi noway ve askerleri Osman beyi, demirci Caferi , 15 askeri haç işaretindeki odunlara bağlamış dövüyorlardı. Eren kafasında bir plan kurguladı ve bunu söylemeye başladı ' Bizden kalabalıklar ve iyi kılıç kullanıyorlar bu yüzden zekamızla alt edeceğiz. Turabi sen şehrin kenarında olan ağaçlara saklan. Yeğenek sende karşı tarafa dolan ve saldır seni görünce kaç ve derenin oraya çek ve Turabi size yardımcı olacaktır . İki birlik arasında kalınca dağılacaklar ve bu yüzden size karşılık veremeyecekler ' dedi.
' Kazılık sende sol tarafa dolan ordan kalan haçlıları oka tut. Gerisini ben birliğim ile hallederim ' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alp'Eren'
Historical Fiction'Bu kitap eski zamanlarda yaşayan bir gaziyi konu almaktadır'diyorum.Ben kayra 14 yasındayım . Beğeneceksiniz diye umup yorumlarınızı bekliyorum.