Eren hemen atından atladı. Tuğrul ve Alpleri etraftaki Çinli askerlere ok atıyorlardı. Eren 'Ama Çin Krallığı ile herhangi bir husumetimiz olmamıştı . Neden saldırıyorlar ? , ' diye düşündü. Tuğrul ' hemen atlara binin kaçıyoruz , Eren beyim hadi gidelim ' dedi ve kaçmaya başladılar.. Eren ' Youlqada kalesine gidelim' dedi ve atlarını o yöne çevirdiler.
Kaleye yaklaşmışlardı ama Eren gördüğü manzara karşısında hiç hoşnut olmadı . Kalenin kapısında Çinli bir öncü birlik duruyordu . Bu birlik yaklaşık 1000 kişi vardı halbuki kalede yalnız 120 asker vardı. Eren 'arkadan kaleye girelim ' dedi ve sordu ' emrinde kaç askerin var ? '
Tuğrul ' 100 kişi ancak arka tarafta bi köyü yağmalayan Çinli askerleri engellemeleri için 80 kadar asker koymuştum oraya , isterseniz bir haberci ile onları çağırayım' dedi . Eren ' peki hemen 5 kişi yola koyulsun ve 80 alp'i çağırsınlar . Eren ve Tuğrul arka tarafa dolanıp kaleye giriş yaptılar. Ancak Çinli askerler kaleye saldırmaya başlamış olmalıydı. Kale halkından erkeklere Eren 'Ağalar lütfen sizde Cenk edin çünkü bu Çinli askerleri Tek başımıza atamayız ' dedi. Halktan 20 tane gönüllü erkek ve 2 tane genç kız cenk etmek istedi. Eren hemen onları pusatlandırdı ve hepsi Çin birliğine karşı koymaya başladılar. Ancak Çin birliği 1000 kişi , Türk kalesindekiler 140 kişiydi. Eren hemen bi ok almış saldırıyordu. Eren her atışında 1 Çinli yere kapaklaıyordu. Tuğrul ' Alplerim sizde kılıçlarınızı çekin ve saldırın ' dedi. Çin birliği akıllılık etmiş ve yanlardanda saldırımaya başladı . Eren ' Yan taraflara dikkat ' dedi.
Tuğrul Erene yaklaşıp ' Beyim biz fazla dayanamayız ' diyorduki hemen arkalarından Tuğrul'un Alpleri geliyordu . Çin birliği 600 kişiden az kalmıştı ancak kaledekilerde 70 kişi ya var ya yoktu. Tabii birde Çinlilerin arkalarındaki Alplerde vardı. Çin komutan ' Beyler geri çekiliyoruz ' dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alp'Eren'
Historical Fiction'Bu kitap eski zamanlarda yaşayan bir gaziyi konu almaktadır'diyorum.Ben kayra 14 yasındayım . Beğeneceksiniz diye umup yorumlarınızı bekliyorum.