Sorunsuz ve Sorunlu Yıl

10 1 0
                                    

Bu olayların üzerine 36 ay 1 gün boyunca olay olmadı . Bu sürede Eren çok büyük bir yiğit olmuştu . Yanında yiğitleri Turabi, Kazılık ve Yeğenek sürekli ava çıkarlardı . Yine birgün ava çıktıklarında bir ses duydular . O tarafa gittiklerinde haçlı kefereleri'nin müslüman olduklarını kıyafetlerinden anladıkları 3 adamı dövüp kırbaçlıyorlardı. O anda Eren ve Yarenleri (Dostları demektir) o yöne gittiler . Haçlılar onları görünce hemen kılıçlarını çekip saldırdılar . O arada Eren ve Yarenleri atlarını bağlamışlardı bile. Haçlılar 50-60 kişi civarındaydı. Ama Erenler sadece 4 kişiydi. Oklarına sarılıp atmaya başladılar . yaklaşık 10 kişiyi bu şekilde öldürmüşlerdi . Bu sırada kefereler etraflarını sarmışlardı . Başlarındaki kefereyi hemen tanıdılar. Bu onların şehit olduğunu sandıkları Mustafa'ydı . Eren ' demek sen bizim şehrimizde aradığımız haindin' dedi . O ise hemen ' Yakalayın şunları ama sağ kalsınlar bana lazımlar' dedi . Eren ' Hakkınızı helal edesiniz yiğitlerim ' diye seslendi. Turabi , Kazılık ve Yeğenek ' Helal olsun ' dediler . Onlar saldırınca hemen karşı koymaya başladılar. Turabi genelde balta , Kazılık iki kılıç , Yeğenek kılıç ve hançer kullanırdı . Çok güçlülerdi ve bu yüzden kendilerinden 10 yaş büyükler bile zorlanıyorlardı . Hepsi vurdukları anda bir kefere yere kapanıyordu . Ama birden arkalarında olan keferelerin bacaklarına vurmasıyla yere düştüler.


Alp'Eren'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin