GİRİŞ

9 2 0
                                    

    Askerler şehre girmişti ama Osman Bey'in gözünden kaçmayan bir şey olmuştu ki sadık yardımcısı Mustafa efendi yoktu. Askerlerin başındaki Samet Alp'e bir bakış attı. Samet anlamış olacak ki hemen ' Şehit düştü ' dedi . 'Önce bacağına bir ok yemişti ama bize kalenin kapısını açanda o olmuştu ki açtığı sırada boynuna bir ok saplandı. Önce atıma tutundu ama sonrasında şehit düştü ' dedi . Mustafa gençti bu yüzden annesi halen yaşıyordu. Halkın sessizliğe bürünüşü ve içlerinden yükselen bir feryat Osman beyi ürpertmişti. Hemen youlqada kalesinin alınıp alınmadığını sordu . Samet ' Beyim 91 askerimiz orda kalmak istediler bende izin verdim ' dedi . Osman bey ' İyi etmişsin' dedi.

   Bu olaylar geçeli 2 gün olmuştu ama Eren hala Mustafa efendiyi düşünüyordu . Onu çok severdi ve kılıç kullanmayı ilk onunla öğrenmişti. Kalktı yatağından Ezan okunuyordu hemen geçti ezanın bitmesini bekleyip namazını kıldı . Annesi çoktan uyanmış ve sabah çorbasını yapmıştı. Süt çorbasını içti ve hemen kılıç eğitimine gitti. Yine ilk o gelmişti bu yüzden ağacın karşısına geçti ve kılıcını savurmaya başladı ama biri kendisine seslenmişti bu yüzden arkasına bir döndü ki karşısında Gül Çiçeği gördü . Gül  Çiçek onun en sevdiği arkadaşlarındandı beraber büyümüşlerdi ve birbirlerini çok severlerdi . Bir ara şehirden gitmişti ama sonra geri gelmişti. Eren kılıcını yere atıp Gül Çiçeğe koşmaya başladı . Oda Erene koşmuştu . Birbirlerine sarıldılar ve öptüler. Eren onun kimsesinin olmadığını biliyordu . 'Seni eve bırakayım ' dedi ve birlikte eve doğru gittiler. Vardıklarında babası evdeydi. Gül Çiçeği görünce öptü ve odasını gösterdi . Eşyalarını yerleştirince hepsi bir mindere oturdu ve sohbet etmeye başladılar. 


Alp'Eren'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin