Sınıfa baktım "Siz kaçıncı sınıfsınız?"dedim.
Hepsi hemen hemen benle aynı boydaydılar.
Biri cevap verdi "10. sınıf. Peki sen nerden geliyorsun hiç buralı durmuyorsun?" dedi. Ne kadarda meraklı bir insandı.
Cevap verdim
"Ben dünyadan geliyorum ve söylemem gerek giyim tarzınız çok güzel."dedim.Cevap verdikten sonra cama gittim. Klon geliyor mu diye. Biri yine konuşmaya başladı.
"Sen camdan uzak dur klonun seni görürse hemen buraya gelir." dedi.
Ben de tatlı bir sesle "Teşekkürler" dedim ve camdan uzaklaştım.
Sınıfta dolaştım birazcık sınıf gerçekten ateşi yansıtıyordu. Duvarlarda ateşi andırıcak şeyler vardı. Çoğu şeyin ismi ateş ile başlıyordu, sanırım temel binalar oldukları içindi.
Her ne kadar ateşimsi şeyler olsa da ağır bir kırmızı tonu yoktu. Şu ana kadar hiç gözümü ağrıtıcak kadar kırmızı renklerde bir yer görmemiştim.
Camdan bakan kişiye dönüp "Bir şey var mı?"dedim.
"Hayır hiç bir şey yok." dedi.
Belkide klonu yakalamışlardır diye düşündüm. Kapıdan ses geldi sınıfla beraber bende kapıya baktım.
Kapıdan giren kişi klonumdu.
"Merhaba! Bende seni arıyordum. Demek ki okula kaçmışşın. Yaramaz çocuk, sana iyi bir ders vermemiz gerek!" dedi, sesi bile benle aynıydı.
Ama ben daha mükemmeldim.
Bu konu tartışmaya kapalı...
"Benden ne istiyorsun? Ben sana hiç bişi yapmadım."dedim, bu sırada bütün sınıf bizi izliyordu.
"Ben sen olmak istiyorum! Seni sevdiğimi sanma eğer sen ölürsen ben sen olurum bu yüzden kimse beni öldüremez," dedi, bu çok mantıklıydı ama buna izin veremezdim. Aslında izin veremezdim değil izin vermezdim!
"Hadi sana bir seçenek sunayım bir ateş savaşı yapalım beni yenersen kaderime razı olurum ama eğer ben yenersem sen ölüceksin ve ben gerçek Ecenur olucam."dedi.
Hay sizin ateşle bilmek bitmeyen isimleriniz batsın!
Mantıklı düşünmeye çalışıyordum. Klonum benden daha güçlü onu yenme ihtimalim çok az ama hayır dersem bana ne yapar bilmiyorum.
Düşünürken fazla zaman harcamış olmalıyım klonum "Hadi hangisini seçiyorsun acele et." dedi.
Ben hayır dersem beni kolayca öldürebilir ama evet dersem savaşıpta ölmüş olurum.
"Evet, ama okulun dışında okula zarar gelmezsin." dedim.
Şimdi ölmezsem felan okulun masrafı ile uğraşamam.
"Ay çok tatlı okulu düşünüyor. Sen kendini düşün çünkü birazdan ölüceksin!"dedi, sinirliydi bunu söylerken.
"Zaten ölücem bari okula zarar gelmesin." dedim.
"İyi, hadi o zaman bahçeye çıkalım."dedi.
Biz kapıdan çıkarken sınıfta peşimizden geldi. Ben klonumu takip ediyordum. Benden daha iyi biliyordu buraları ama ben buraları hiç bilmiyordum. Klonum bana fizik olarak bana çok benziyor ama zihinsel olarak benden farklı bana benzemiyor.
Yürürken birisi adımı seslenir gibiydi, durdum ve kalabalık beni içine aldı. Biraz daha geriye doğru gittim. Sınıftakiler fark etmedi çünkü bir an önce bahçeye çıkmanın derdindeydiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak&Soğuk
Science FictionMerhabalar! bilim kurgu bir kitapla karşınızdayım. Umarım bu hikayemi seversiniz önceden yazmış olduğum bir hikaye ve neden bunu paylaşmayayım diye düşündüm! Ecnr- size iyi okumalar diler... <3