İçimden bir ses kötü bir şey olacakmış gibi geliyordu.
Okul çıkışı evime doğru yürüyordum arkamdan bir adamın beni takip ettiğini fark ettim evimin yolu dar bir alandi bende pek fazla emin olamadım farklı bir yere saptım ama hala peşimden geliyordu.
O zaman beni takip ettiğinden emin olmuştum bir markete girdim ve her gün orda olan amca yoktu bir kız vardı ve takip edildiğimi söyleyince:
"Lütfen beni böyle şeylere katma bir yere saklan ben karışamam"
Dediği anda korkum içimde daha büyük bir yer kaplamıştı. Adan benimle birlikte markete girmişti ve adamın 50 yaşında bir tipi vardı.
Marketten adana korkumu belli etmeden çıkmaya çalıştım oralarda bir yerde oturdum. Her yer kapalıydı çünkü akşam geç saatlerdi.
Oda oturdu ayağa kalktım ve hızlı adımlarla yürüdüm polisi aradım ama bir trol olduğunu düşündü.
Arkamdan hey hey diye koşmaya başladı ben dahada hızlı koşmaya başladım.
Dar sokaklardaydım hiç bir ev yoktu o sırada Karşımda Ekin ve 5 altı adam ve Müdürümüz Vardı Ekin'in Elinde silah vardı ve Ekin'i tanımak için Ekin diye bagirdigimda silahı karşısındaki adama sıktı ve arkasını dönünce beni gördü
"Sen okuldaki kız"
Müdür
"Işıl kumsal Bozkır"Ekin cevap vermedi ve arkamdaki adam
"Bunu buldum patron"
Diyince anladım ki bunlar Mafya Ailesi
Ekin yanıma gelip"Bu gördüklerini unut okulda bu yayılırsa senide öldürürüm!"
"İi asla"
"Ben böyle insan öldürmeyi istemem ama babam mafya benimde insan öldürmemi istiyor lütfen kimseye anlatma yoksa kötü olur"
"Dedim ya hayır asla"
"Aferin şimdi çık git evine ve bu olanları annene ve babana bile anlatma"
"İi asla"
Deyip arkamı dönüp gidecektim ama Ekin kolumdan tuttu ve bana o istemediğim sözü söyledi-bölümün sonuna geldik diğer bölüm yarın 15:30 da yayınlanacak"