13. Kaikki on kunnossa

96 14 2
                                    

Aleksi:

Oli kulunu viikko siitä kun käytiin lääkärissä, tarkistin muuten vaa tuloksia yhdeltä lääkärisivulta netistä minne piti kirjautua. Hitto, täällähä oli tuloksia, ei hitto mut en mä yksin haluu kattoo.

"Ollii, hilaa persees tänne.." huusin, Olli tuli melkosella vauhdilla mun luokse
"KukaMitäMissä?" Olli höpötti
"En uskalla kattoo ite, täällä on jotaki tuloksia.." sanoin

Olli siirty mun taakse ja paino päänsä mun päätä vasten ja luki mitä siellä sanottiin
"Ei tässä sanota mitään, vaan joku arvo vähän koholla, ei muuta.." Olli sanoi
"Eli onks meidän turvallista sillon?" sanoin ja jätin lauseen roikkumaan
"Ootas, katon vielä ton.." Olli sanoi

Vaikka hyväksikäyttö olikin iso asia, silti mua halutti ihan huolella, halusin panna Ollia ihan kunnolla ja se varmasti mua, mutta piti olla varma että kaikki oli kunnossa.

"Emmä löydä mistään mitään.." Olli sanoi
"Tota, jos varmuudeks kortsu? sanoin
"Kyllä muaki panettaa, mut pitää olla varmoja.." Olli sanoi
"Ootetaan sit, tulee ainakin rajumpaa.." sanoin ja käänsin mun pään niin että sain annettua Ollille pusun.

Pari päivää myöhemmin lääkäri lopulta soitti ja kerto kaiken olevan kunnossa, käski lisätä jonkun vitamiinin mukaan.

Nyt se oli varmaa, olin terve ja kohta makkarissa raikuu huolella, piti vaan saada Ollin huomio.

"Olli, vihree valo!" sanoin ja virnistin
"Vihree, eiku mitä, oikeesti?" Olli kysyi
"Jep, oon terve siltä osin.." sanoin

Välittömästi Olli nousi sohvalta ja tuli mua kohti. Vaan hetki kun olin selkä seinää vasten ja Ollin huulet pyöri mun kaulalla

"Hm, tätä mä oon kaivannu.." huokaisin
"Sä huudat kohta niin lujaa.." Olli sanoi ja repi multa paidan pois

Pian vaate vana johti kohti makkaria, enää oli bokserit tiellä, muuten oltiin valmiita nautintoon.

Olli kaato mut sängylle ja suuteli mun kroppaa huolella, musta pääsi joku ihme ääni.

"Aahh.." huokailin, Olli sä teet musta hullun

Olli:

Aleksi oli niin syötävän hyvän näkönen, se oli jälleen alistunut mun tahtoon, näin miten se halusi jo päästä asiaan, mut mä tahallani kiusasin tuota.

Mun piti myös muistaa tarkkailla jos Aleksi alko epäröidä tapahtuneen jäljiltä, en halunnu satuttaa tuota yhtään enempää.

"Toimi jo!" Aleksi sanoi
"Joojoo, sä huudat kohta niiin lujaa.." sanoin

Jatkoin Aleksin imuttelua ja pistin tuon huutamaan ihan kunnolla, vaikka ei oltu ees kunnolla päästy vauhtiin.

Nopeesti kiskoin sekä omat että Aleksin bokserit pois tieltä, Aleksi oli kuitenki vähän jännittyny mutta lähti nopeesti mukaan leikkiin.

Käänsin Aleksin mahalleen ja varottamatta työnnyin tuon sisään, huuto oli taas melkonen

"Olliih, umm.." Aleksi ulahti, kyllä mullakin tuntu. Nimittäin hetki kun oltiin näin päin, yleensä oltiin vähän eri lailla.
"Huuda mun nimee.." puhisin ja aloin ryskyttää Aleksia
"Ollliiih.." Aleksi ulisi ja nautti

Ei kestäny kovin kauan kun Aleksin koko kroppa jännity ja se huusi kuuluvasti kun tuli lakanoille, hetki kun itsekkin tulin mutta vaan Aleksin sisään.

"Agh.." mun suusta pääsi, käänsin Aleksin selälleen ja vaan tuijotin tuota, sen katse halusi lisää, no sitä tulee.

"Mä haluun ratsastaa sulla.." Aleksi sanoi

Nopeesti olin selälläni ja Aleksi päätyny istumaan mun päälle. Tästä me molemmat nautitaan, kohta raikuu makkari.

Aleksi kurkotti mulle pari pitkää pusua ja haki oikeeta kohtaa, mun ulahdus oli merkki että nyt oltiin siellä missä piti.

Aleksi alko liikkua, ensin hiljaa vauhtia hiljaa lisäten.
"Mulla oli ikävä tätä.." puhisin ja nautin tästä
"Lisää vauhtia? Onnistuu.." Aleksi puhisi ja liikku nopeemmin.
"Uhg, sä oot ihana.." huusin
"Mä tuun kohta.." Aleksi ulahti, niin tulisin kohta minäkin
"Aahh.." kuului kun molemmat tuli lähes samaan aikaan.

Aleksi ei kuitenkaan lopettanu vaan jatko, toinen kierros? Kyllä kiitos, vaikka olin jo väsynyt!

Nopeesti molempien kehot jännitty uudestaan, alko täristä ja BOOM! Tultiin vähän minne tultiin, ehkä lakanoille, Aleksi mun sisään.

"Wou, olipas se.." Aleksi sanoi kun kömpi mun kainaloon
"Mä rakastan sua Allu.." sanoin ja suukotin tuon hiuksia
"Mä kans sua Olli.." Aleksi sanoi raskaasti hengittäen

Jäätiin lojumaan sylikkäin, tätä molemmat oli kaivannu. Nyt oli molempien halut tyydytetty, tää tuskin jää tähän. Melko varmasti yöllä toinen kierros, ehkä jopa enemmänkin.

... ... ...

Vähän smuttia, teille smutin ystäville! ;)

625 sanaa!

Tättärää, vähän taas lisää ;)

Pimeä Onni [Olli & Aleksi] (4) [VALMIS] ✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt